Maybe little ideas?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Maybe little ideas?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostlake
StarClan
Maybe little ideas? DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Maybe little ideas?   Maybe little ideas? Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 14:27

Oke, ik was dus voor 't eerst boeken aan't lezen van warrior cats, en ik heb een paar dingetjes die we zouden kunnen doen.

1
Het uitdelen van de taken voor die dag van de leader/deputy/mentor of wie dan ook. In het boek heeft elke kat een taak, misschien een ideetje hier wat meer aandacht aan te besteden. Als een leader of deputy zin heeft kan deze een topic openen om taken uit te delen aan katten die de laatste tijd actief waren in de clan, als een soort beloning zodat mensen actief gaan spelen.

2
Ik had misschien een ideetje qua de bijeenkomsten bij de vierboom. Ik heb gehoord dat al die topic's doodliepen, maar misschien is het handig om alleen de mensen mee te laten gaan waarvan de leader/deputy weet dat diegene altijd reageert in een topic. Nu we ook kleinere post's maken kan z'n bijeenkomst misschien wel afgerond worden.

3
Eigenlijk een tip voor de leaders en deputy's voor het maken van de beslissingen bij de mentor-apperentice ceremonies. Ik ben namelijk actief in de rpg, en krijg steeds apperentices die zich melden voor een ceremonie, en vedder niks doen, niet eens de moeite nemen om te reageren. Misschien zou het handig zijn om bij het lijstje van het aanmelden bij een ceremonie te zetten wat diegenes naam is en bekendste accounts, want dan weet de mentor ook waar je diegene eventueel kan bereiken. Vedder hoop ik dat de leaders en deputy's kunnen kijken of ze actieve apperentices aan actieve mentoren geven, en wat minder actieve aan de minder actieve.

Dit waren de ideeën tot nu toe. Ik probeer niemand hiermee af te katten, of de leaders en deputy's te zeggen dat ze hun taken niet doen, want dit zijn gewoon ideetjes!


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
Maybe little ideas? E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Maybe little ideas? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Maybe little ideas?   Maybe little ideas? Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 14:42

Op dat laatste punt, met eigen clanleader ervaring onder de broek, dat is deels eigen verantwoordelijkheid van de mentor en apprentice om uit te zoeken wie de bekendste accounts zijn (Kom op, dat is toch niet zo moeilijk?) en alleen actieve mentoren aan actieve apprentices te geven etc. is over het algemeen geen doen. Sommige mensen zijn af en aan actief of raken weer inactief of juist weer actief. Zover ik weet doen Clanleaders heel erg hun best om hun ceremonies goed te doen?

-Babs


Maybe little ideas? T4W3e3N
Stamps
Maybe little ideas? PS18GM0Maybe little ideas? W0qAlxRMaybe little ideas? EjrsROFMaybe little ideas? FWu1gsfMaybe little ideas? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Maybe little ideas? DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Maybe little ideas?   Maybe little ideas? Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 14:44

@Babs, je hebt gelijk, en 't was ook maar een extra ideetje. Maar ik heb bijvoorbeeld een nieuw account als mentor gekregen, daar staat nog geen naam van de speler bij, dus ik weet niet wie het is ;]


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
Maybe little ideas? E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maybe little ideas?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: