Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Twilightmoon
Member
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :)   Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 14:05

[Dit is niet mijn eerste topic maar omdat niet veel reacties komen op mijn andere topics wil ik even vragen of ze wel goed zijn... Daarom zijn tips natuurlijk altijd welkom! Ook als het in een gewone rpg is, PM me dan even! Ik wil graag beter worden! Nog even over mijn kat zelf... Hij is heel dom en klungelig dus als het een beetje raar zou zijn^^ Hij is trouwens ook bij de Windclan]

De grote lapjeskat sloop door het bos. De zachte ritselingen om hem heen gaven hem een raar gevoel. Hij hoorde kleine pootjes trappelen over de kille grond en in de struiken. Twilightmoon keek om zich heen. Het was nog donker en alle andere katten lagen nog diep ingeslapen in het Windclan Camp. Een zacht briesje sneed door zijn vacht. Een rilling van koude ging over zijn rug. Hij hoorde een klein beeste weg sprinten. Hij keek naar de plaats waar het geluid vandaan kwam. Hij zag het kleine grijze gedaante zijn kant op rennen. De grote kater dijnsde achteruit. Het leek erop dat het kleine beestje een muis was. "Ooh, een schattig klein muisje!" dacht hij in zichzelf. Het diertje kwam steeds dichter en dichter en leek steeds groter en groter te worden. "Wacht eens", zei hij weer in zichzelf "Een muis is toch veel kleiner?! Dat is, dat is,..." ging hij stotterend verder. "Een rat!!!" ging hij luidop verder. Met een snok draaide hij zich om zodat hij kon wegrennen. Toen hij zich had omgedraaid en in een razend tempo klaarmaakte om weg te springen en naar het Camp toe te rennen, zag hij verschillende roog gekleurde oogjes uit de struiken opkomen. Ze waren met teveel! Twilightmoon was verloren! Zijn enige kans was een kreet slagen van angst en zo snel weg rennen als hij kon. Hij hoopte vooral dat er iemand hem dan zou komen redden. Hij sprong op met zijn voorste poten en met zijn achterste poten gaf hij een krachtige stamp waardoor het zand achter hem in de lucht vloog en hij als een speer door de lucht kon springen. Het zand verblindde de ratten even maar niet voor lang. Twilightmoon stond er niet alleen voor! Hij kreeg hulp van dat zachte briesje van even geleden dat nu uitgroeide naar een stevige wind. Hij had de wind in zijn rug en spurtte naar het Camp. Hij sprong de ingang binnen, botste tegen een andere kat, struikelde daardoor over zijn eigen poten en tuimelde de WarriorsDen binnen. Lap, iedereen was wakker. Wat een pech had hij vandaag!


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwiepie
Member
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) DPKsfdL
26

CAT'S PROFILE
Age: 15 years, 'm getting old...
Gender:
Rank:
Zwiepie
BerichtOnderwerp: Re: Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :)   Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 18:41

Whaaw! Ik vind het echt een geweldige post! Maar je zei dat er weinigen reageerden op je post in de real RPG? Misschien kun je aan het einde van je post iets doen zoals dit:
(ik neem even een stukje van je post)

Hij had de wind in zijn rug en spurtte naar het Camp. Hij sprong de ingang binnen, botste tegen een andere kat, struikelde daardoor over zijn eigen poten en tuimelde de WarriorsDen binnen. Met een enorme salto lande hij op de buik van een warrior, die naar adem hapte en omhoogschoot. "Sorry" stamelde Twilightmoon." Maar ik heb je hulp nodig! Een bende ratten komt naar hier!" hakkelde hij. "Kom! We moeten ze weg proberen te jagen, voordat ze het kamp bereiken!" hij sprong op en rende naar de uitgang van de den "Kom je?" riep hij naar achteren en trappelde ongeduldig met zijn poten.Als het maar niet te laat was!

Zie je? Het is vaak het beste als je een vraag aan het einde van je tekst zet. Dat maakt een andere het makkelijker om te reageren Smile. Nou ja, zo is het bij mij toch.Maar ik zeg nogmaals, je hebt echt een fantastische post!
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :)   Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 20:32

Het is een super goede post en ik ben het eens met Zwiepie. Als ik zou antwoorden is het ook gemakkelijker als er een vraag op het einde staat. Voor de rest is het heel goed en heb ik er niks meer op aan te merken.


Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :)   Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Icon_minitimedo 7 feb 2013 - 16:24

Bedankt! Ik zal er proberen aan te werken Wink Bedankt dat jullie het allebij zo goed vinden! Jeej!


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightshade
Member
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) DPKsfdL
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ;; 23 Moons||
Gender:
Rank:
Nightshade
BerichtOnderwerp: Re: Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :)   Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 12:05

Well, je post is gewoon goed hoor.
En bij mij reageren mensen ook wel eens niet op mijn topics, daar voor hebben we een topic waar je je open topic in kan plaatsen: http://warriorcats.bigforumpro.com/t9922-het-open-topic-topic
En misschien is het handig om een beetje op je spelling te letten, ik heb er maar een paar gevonden, dus heel erg is t niet, je post is prima te lezen.


Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) 3rnev
Shades at Night:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :)   Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 10:16

Er op letten dat je leestekens niet vaker gebruikt dan een keer. ^^
Punten mag, bv; ...
Maar geen drie uitroeptekens. (:
Voor de rest is je post super hoor.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :)   Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Icon_minitimema 25 maa 2013 - 14:18

Oké, ik zal letten op de spelling en leestekens. Ik zal ook meteen een kijkje gaan nemen bij het-open-topic-topic. Smile Bedankt voor de leuke commentaren!


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :) Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help! Ratten! Tips zijn altijd welkom :)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: