{{ Paths of dust, following the same trails }}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {{ Paths of dust, following the same trails }}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokebreath
StarClan
{{ Paths of dust, following the same trails }} DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: {{ Paths of dust, following the same trails }}   {{ Paths of dust, following the same trails }} Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 18:48




S
TARCLAN SPOKE
THEY GAVE ME THIS GODDAMN FATE
STATUS Open
COMPANY ???
NOTES Now playing || The Diary of Jane /Breaking Benjamin


"Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony." -Smokebreath

Een massieve kater duwde zichzelf door de struiken heen met een licht gegrom achter in zijn keel. Hij was het beu. Weer dezelfde afgesleten paden af om weer dezelfde kruiden te halen. Zijn leven was... saai op zijn minst. Maar hij vroeg ook niemand mee om hem te vergezellen. Hij had naar zijn gevoel ook niemand meer nodig. Starclan had zijn pad bezoedeld. Hij had kamille nodig, en als hij het goed had groeide dat nu het nieuwblad was in de buurt van de verbrande Sycamore.

De tere blaadjes moest hij voorzichtig afbijten, want anders zouden ze al beschadigen en verrotten voordat hij de kans kreeg om ze te gebruiken. Eventjes sloot de rookkleurige kater zijn ogen. Kamille... Dat was voor ademhalings problemen... Zijn lippen bewogen langzaam mee met zijn gedachten, maar hij sprak de woorden niet daadwerkelijk uit. Zijn concentratie werd gebroken door een zacht geluid. Meteen vernauwde de kater zijn ogen en keek hij om. "Kom tevoorschijn," Gromde hij zachtjes, terwijl hij met zijn ogen rolde. Als een kat dacht hem te kunnen besluipen, had hij bij deze zijn irritatie te pakken.


{{ Paths of dust, following the same trails }} JtCOU2C
Fun stuff:


{{ Paths of dust, following the same trails }} J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwiepie
Member
{{ Paths of dust, following the same trails }} DPKsfdL
26

CAT'S PROFILE
Age: 15 years, 'm getting old...
Gender:
Rank:
Zwiepie
BerichtOnderwerp: Re: {{ Paths of dust, following the same trails }}   {{ Paths of dust, following the same trails }} Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 8:02

De oude tabby kat keek snel om zich heen, maar toen ze geen patrouille zag, trippelde ze langzaam het Shadow territorium in. Normaal deed ze dat nooit, maar nu kende ze al een paar clankatten. Clan katten die regelmatig uitstapjes maakten naar de Rogue gebieden, en soms naar de Twoleg plaats. Achterdochtig keek de kittypet om zich heen. Ze wist dat de Shadowclanners geen doetjes waren. Maar nu moest ze echt door dat territorium. Het hoestje dat ze had, was al venijniger geworden en ze had snel kamille nodig. Zwiepie wist dat er in de buurt van het shadowterritorium een Rogue rondzwierf die alle territoria en omliggende plaatsen van buiten kende. Die wist zeker waar er kamille groeide. Plotseling stroomde een zoete geur haar neus binnen. Zwiepie snorde blij en liep op de geur af. Kamille. Maar toen bleef ze geschrokken staan. Ze rook ook een andere geur. Kat. Ze wilde snel weglopen, maar de kat had haar al gehoord. "Kom tevoorschijn" gromde die. Zwiepie wandelde bedaard, maar toch op haar hoede tevoorschijn. " Dag Shadowclanner" zei ze mat en keek hem recht in de ogen. "ik heb niks gevangen in jullie territorium. Ik zoek kamille." raffelde ze haar zin af. Toen deinsde ze achteruit en zette ze zich in aanvalshouding. Ze had alles gezegd wat de kat moest weten. En Zwiepie was anders dan alle kittypets. Zij kon uitstekend vechten. "Ik neem wat mee, en dan ben ik weg!" grauwde ze


Je mag haar verwonden, maar let op, als je met haar begint te vechten loop je zelf ook verwondingen op. Zwiepie is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
{{ Paths of dust, following the same trails }} DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: {{ Paths of dust, following the same trails }}   {{ Paths of dust, following the same trails }} Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 11:15




S
TARCLAN SPOKE
THEY GAVE ME THIS GODDAMN FATE
STATUS Open
COMPANY ???
NOTES Now playing || The Diary of Jane /Breaking Benjamin


"Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony." -Smokebreath

Een plompe oude kater stapte uit de struiken. Je moest toch echt een grapje maken, een kittypet? Hier? In het Shadowclan territorium? Welke van die dikke ratten was er nu zo dom? Irritatie vonkte op in zijn amberkleurige ogen. "Kleine dikke rat" Begon de kater met een venijnige grauw in zijn stem. "Ik zou maar héél rap dit territorium verlaten, mocht je nog willen leven. Want ik kan en zál je vermoorden als je een stap dichterbij zet." Zijn bovenlip trok op en liet even zijn blinkende witte tanden zien. Deze onbeleefde rat had geen recht om hem de les te leren, in zijn eigen territorium. "Ga toch bij je oh zo geliefde tweebenen kamille halen, in plaats van het van ons te jatten." Gromde hij vervolgens. Hij had op dit moment niet zoveel kamille en dan ging hij het zeker niet weggeven aan een verwende rat die zijn poot nog niet uit hoefde te steken voor een simpel maaltje. Hij klapte zijn klauwen uit en zette zijn rug op. "Ik geef je tien seconden om te verdwijnen, rat" De kater vernauwde zijn ogen waarschuwend. Hij had eerder katten vermoord, clankatten zelfs, dan zou hij zijn poot niet omdraaien voor een simpele kittypet.

{Ik vind dat je een beetje irrationeel bezig bent, je kat is 15 en een kittypet, Smoke is in de bloei van zijn leven en getraind als Warrior voordat hij een medicine cat werd. Ik denk dat hij geen schijn van kans maakt in een gevecht. Ook heb ik geen zin om Smoke's reputatie nú al kapot te maken, dank je beleefd xD..}


{{ Paths of dust, following the same trails }} JtCOU2C
Fun stuff:


{{ Paths of dust, following the same trails }} J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
{{ Paths of dust, following the same trails }} DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: {{ Paths of dust, following the same trails }}   {{ Paths of dust, following the same trails }} Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 11:50


Frostlake kwam die morgen vroeg het kamp uit. Zijn zwarte vacht zorgvulig gewassen. Hij besloot alleen op jacht te gaan. Een grijns was op zijn gezicht te lezen. Zijn gelige ogen schoten van links naar rechts toen hij eenmaal op pad was. Hij zette zijn poten snel neer en ging over in een drafje. Hij rook de geur van een andere kat, en iets anders. Hij kwam dichterbij en rook de geur van Smokebreath, hun medicine cat. En die andere geur.. Toen wist hij het, kittypet. Hij werd woedend bij het ruiken van deze geur. Hij zag de oude kittypet tegenover de medicine cat. ''Hoe durf je, vlooienbaal!''


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
{{ Paths of dust, following the same trails }} E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{{ Paths of dust, following the same trails }}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: