Can't sleep at all:.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can't sleep at all:.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Arcticlight
Member
Can't sleep at all:. DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Can't sleep at all:.   Can't sleep at all:. Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 11:57



Hij rolde op zijn rug en keek zuchtend naar de top van de warrior den. Het was midden in de nacht, hij was net terug van de border check die hij in zijn eentje had gedaan en had zich geplaatst in zijn vertrouwde nest. En nu? Nu kon hij even niet slapen. Hij keek naar zijn schouder, de wond begon langzaam aan te genezen en hij begon er al minder last van te krijgen. Zijn hoofd was weer geheel genezen van die das en pijn eraan had hij dus al een tijd niet meer. Al leek de wond op zijn schouder minder snel te genezen, hij begreep het ook wel. Hij bewoog zijn schouder bijna ieder moment, bijna iedere seconde in zijn leven. Dus het zou nog wel een tijd duren voordat de wond die zowel door een vos als een das was gemaakt goed genezen zou zijn. Misschien hield hij er zelfs een litteken aan over, aangezien de wond nu al twee keer open was gehaald door die domme beesten. Hij keek om zich heen, merkte op dat bijna iedereen rustig lag te slapen. De katten die naast hem lagen, lagen dan ook lekker te slapen in hun bedje van mos. Maar hij was niet moe, zelfs niet naar zo'n dag. Plots hoorde hij ergens naast hem wat geluid van een kat die vast wakker is. Het was Stormfur. De kater keek opzij en fluisterde zacht; "Hey, kun je ook niet slapen?" Zijn blauwe ogen keken vragend naar de kater. Als deze sliep zou deze niet reageren, was deze wakker zou deze vast wel reageren. Hopelijk maakte hij niemand wakker, want ruzie wilde hij zeker niet.

Stormfur, later mogen er wat meer katten bijkomen!



I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Can't sleep at all:. Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
Can't sleep at all:. DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep at all:.   Can't sleep at all:. Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 12:14


Overal rondom hem gloeide vuurvliegjes die vrolijk door de hemel danste. Hij lag op zijn rug en keek er met een glimlach naar. Het zag er vrolijk en mooi uit, gelukkig. Alsof New-Leaf de nacht ook al had getroffen. Het gekke was, dat de vuurvliegjes hoger de lucht in vlogen en naast elkaar dreven. Zo vormden zij een patroon, een enorme wolf. Het zag er prachtig uit, totdat het patroon een kleur kreeg en op de grond neer daalde. Het was een echte wolf geworden, die met geopende kaken op hem af kwam rennen. Stormfur lag echter nog op zijn rug en kon niet zo snel wegkomen. Toen de wolf hem bereikte, schrok hij wakker.

Hij sperde zijn ogen open en keek wild om zich heen, er was nergens een wolf te bekennen. Het was alleen maar de naast hem, die zijn tanden in zijn schouder had gezet. Stormfur schudde de kat los en rolde zich op zijn rug, om vervolgens een zucht over zijn lippen te laten rollen. Hij porde met zijn rechterpoot in de lucht en sloeg zogenaamd tegen de sterren die hij door het gat in het plafond (*) van de Warrior den zag. "Hey, kun je ook niet slapen?" Klonk ineens ergens naast hem. Verbaasd keek hij opzij en zag Arcticlight. Stormfur keek hem aan en schudde zijn hoofd. De grijze kater rolde zich om en keek in de richting van Arctic. "Ik denk niet dat we hier lang kunnen blijven fluisteren." Fluisterde hij, met een blik op een lichtgrijze kat die begon te bewegen. Het was de kat die zijn tanden in zijn schouder had gezet en vreemd genoeg, was dat niet de eerste keer dat dat hem wakker had gemaakt, dat bijvoorbeeld in zijn dromen een wolf zijn tanden in hem zette.



Can't sleep at all:. Efpczm
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Can't sleep at all:. DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep at all:.   Can't sleep at all:. Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 15:12



De grijze kater draaide zich naar hem om, hij deed hetzelfde. Zijn kristalblauwe ogen keken naar de grijs gekleurde kater. "Ik denk niet dat we hier lang kunnen blijven fluisteren." Hij haalde zijn schouders op, voor zover dat ging. "Niemand zal er wakker door worden, denk ik. Als je midden in je slaap zit word je niet zo heel snel wakker." Een grijns verscheen rondom zijn lippen, waarna hij zijn blik even van de kat afwende de den doorkeek. Een gaap rolde over zijn bek, maar moe was hij niet. "Mooi hé, die sterren." Klonk hij opeens zachtjes. Zijn kristalblauwe ogen keken door het dak heen naar boven, naar de sterren die er een klein stukje doorheen schenen. Hij hield ervan en als hij niet slapen kon was het wel zo dat hij daar naar staarde.



I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Can't sleep at all:. Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
Can't sleep at all:. DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep at all:.   Can't sleep at all:. Icon_minitimema 11 feb 2013 - 11:31


Voor zover hij kon zien boeide het Arcticlight niet zo enorm veel of andere katten wakker werden, dus bleef Stormfur ook maar liggen. "Niemand zal er wakker door worden, denk ik. Als je midden in je slaap zit word je niet zo heel snel wakker." Klonk de stem van de kater daarna nog. Stormfur moest hem daar eigenlijk wel in gelijk geven, dus knikte hij maar. Daarna werd het doodstil, op het geluid van ademhalen na. Sommige katten fluisterde en murmelde in hun slaap, maar dat hield al snel op. Stormfur keek omhoog naar de sterren die vrolijk glinsterden, net als de vuurvliegjes in zijn droom. Maar de sterren zouden niet in een wolf veranderen, dat was wel logisch. "Mooi hé, die sterren." Klonk de stem van Arctic ineens. Stormfur antwoordde echter niet, hij bleef alleen naar de glinsterende figuurtjes kijken. StarClan Warriors, werd weleens gezegd. Het was daarboven, het territoria van StarClan. "Geloof jij het," Hij wierp heel even een blik op Arcticlight, maar keek toen weer naar de sterren. "Dat de sterren echt allemaal StarClan Warriors zijn?" De grijze kater knipperde even met zijn ogen om vervolgens een gaap uit zijn mond te brengen.



Can't sleep at all:. Efpczm
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Can't sleep at all:. DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep at all:.   Can't sleep at all:. Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:47



Hij hield zijn ogen op de sterren gericht, die hij amper door het dak heen kon zien. Ze waren zo prachtig, stuk voor stuk. "Geloof jij het," Even wierp hij zijn ogen op de kater naast hem, maar zijn blik gleed al snel terug naar de hemel. "Dat de sterren echt allemaal StarClan Warriors zijn?" Hij haalde zijn schouders op. "Ja.. ik geloof het deels wel." Hij boog zijn hoofd lichtelijk opzij zodat hij de kater aan kon kijken. "Je moet toch ergens in geloven, niet? Zo heb je toch nog een beetje een connectie met.. je overleden familie en vrienden." Hij richtte zijn blik weer op het dak. "Heb jij ooit iemand verloren?" Klonk zijn stem weer. Als hij zo naar de sterren keek dacht hij terug aan zijn moeder, een zwakke glimlach verscheen hierdoor op zijn gezicht. Zo'n lieve poes, zo aardig en zo zorgzaam. Waarom moest zij weg? Waarom zijn vader niet? Die eikel verdiende het leven niet.. niet nadat hij hun had achtergelaten in die sneeuwstorm.



I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Can't sleep at all:. Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
Can't sleep at all:. DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep at all:.   Can't sleep at all:. Icon_minitimema 11 feb 2013 - 18:15


"Ja.. ik geloof het deels wel." Stormfur keek naar Arcticlight toen hij dat zei en knikte, hij was het er wel mee eens. "Je moet toch ergens in geloven, niet? Zo heb je toch nog een beetje een connectie met.. je overleden familie en vrienden." Stormfur dacht even na, maar knikte daarna opnieuw, waarna hij een zucht over zijn lippen liet rollen. Overleden familie en vrienden... "Heb jij ooit iemand verloren?" Vroeg Arctic aan hem. Stormfur dacht even na en knikte. "Mijn moeder..." Hij zuchtte, kende hij zijn moeder maar.. Dat was toch het minste wat hij en zijn zus aan geluk konden krijgen? Zijn vader was van een andere Clan en alleen de eerste paar seconden was hij bij zijn moeder geweest, maar dat stelde weinig voor. Hij kon het zich niet eens herinneren. Hij keek naar zijn zus, die naast hem lag te slapen. Het was een mooie poes, die weinig liet merken van het verdriet die zij eigenlijk leden. Ze was altijd al sterk geweest, en hij waardeerde dat enorm. Hij drukte zijn neus even in haar vacht en keek Arcticlight toen weer aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Can't sleep at all:. DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep at all:.   Can't sleep at all:. Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 9:45



Met zijn blik gericht op zilverpelt luisterde hij naar wat de kater te zeggen had. "Mijn moeder..." Hij knikte zacht en sloot zijn ogen. Hij had ook zijn moeder verloren, net voordat hij apprentice werd. Net op de dag dat hij apprentice zou worden, eigenlijk. Ze was overleden aan een bepaalde ziekte waarbij ze enorm moest hoesten, de naam heeft hij nooit geweten. Hij zuchtte en schudde met zijn hoofd. Ze was zo'n aardige poes, waarom moest zij gaan en waarom zijn vader niet? "Ik heb bij mijn geboorte mijn siblings verloren, en mijn moeder is vlak voordat ik apprentice werd gestorven aan een bepaalde ziekte waarbij ze enorm veel moest hoesten. Mijn vader heeft nooit naar me omgekeken, terwijl hij wel hier ergens in de riverclan is." Zuchtte hij uit. Hij had geen overige familie, zijn vader was waarschijnlijk zijn enige familie die hij nog had. Zijn blik gleed kort naar de katten om zich heen. Anderen hadden vaak zo'n grote familie, zoals die familie van Stormstar. Die was echt heel groot en overweldigde de clan soms een beetje. Wat hij wel zeker wist was dat hij niet in zijn vaders sporen zou treden. Als hij kits kreeg zou hij er voor ze zijn, altijd. Zelfs na zijn dood.



I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Can't sleep at all:. Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
Can't sleep at all:. DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep at all:.   Can't sleep at all:. Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 15:45


"Ik heb bij mijn geboorte mijn siblings verloren, en mijn moeder is vlak voordat ik apprentice werd gestorven aan een bepaalde ziekte waarbij ze enorm veel moest hoesten. Mijn vader heeft nooit naar me omgekeken, terwijl hij wel hier ergens in de riverclan is." Vertelde Arcticlight. Stormfur knikte. "Ik heb alleen mijn vader en zus nog, maar mijn vader zie ik niet zo vaak meer." Hij zuchtte en keek naar Feathertail, die toch een glimlach op zijn gezicht deed verschijnen. "Het is fijn om siblings te hebben, ik en Feathertail hebben een goede band." Hij zuchtte en keek weer naar Arctic. "Ik had je haar graag gegund, maar ze is nou eenmaal míjn zus." Hij glimlachte. Siblings hebben was eigenlijk veel fijner dan vrienden hebben, het was echt rot voor Arctic dat hij verder geen familie had. Hij had echt geen geluk met zijn vader, maar waarom zou iemand kittens willen als hij er niet voor zorgt? Het was allemaal maar vreemd en verdrietig, Arcticlight was een goede kater en verdiende dit niet.



Can't sleep at all:. Efpczm
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Can't sleep at all:. DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep at all:.   Can't sleep at all:. Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 21:05



"Ik heb alleen mijn vader en zus nog, maar mijn vader zie ik niet zo vaak meer." De kater knikte, maar keek niet weg van de sterren. Zijn ouders, of ja, zijn moeder. Hij hield zoveel van zijn moeder, in de tijd dat ze er was, was ze een engel voor hem geweest. De beste moeder die hij ooit had kunnen hebben. Deels door haar was hij nu zo. Beleefd, aardig en trots op zichzelf. Zij had hem een duw gegeven om verder te gaan en die duw had hij met open armen aangenomen. "Het is fijn om siblings te hebben, ik en Feathertail hebben een goede band." Nogmaals knikte hij. Ja, die band had hij natuurlijk nooit gevoeld. Maar daar zou wel een reden voor zijn, Starclan zou er vast een reden voor hebben gehad. "Ik had je haar graag gegund, maar ze is nou eenmaal míjn zus." Hij grinnikte zacht. "Starclan had er vast een reden voor om mij hier alleen te laten, het heeft me gemaakt tot de kat die ik nu ben. Natuurlijk had ik liever familie om me heen gehad. Maar ooit, ooit, zal ik ook familie krijgen, al kan dat vast nog wel een tijd duren." Een zwakke glimlach kwam op zijn gezicht. "Denk jij daar ooit wel eens over? Vader worden? Kittens onder je hoede hebben?" Hij schudde met zijn hoofd en moest zacht lachen. "Ik weet zeker dat ik het niet zo ga doen zoals mijn vader, dat wel. Ik ga er zijn voor mijn kits, als ik ze ooit krijg." Klonk zijn stem weer, nog steeds fluisterend.



I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Can't sleep at all:. Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can't sleep at all:.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Warriors den-
Ga naar: