Red waves



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Red waves

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Owlfrost
StarClan
Red waves  DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Red waves    Red waves  Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 15:11

Honest where I start from
I try and impart my wisdom
A combination, of truth and fear
That's the way it's always been
My father and his before him
At times we hurt the ones we love so dear
Hij was zonder reden wakker geworden, geen enkele nachtmerrie of droom had hem in deze slaap gestoord. Zonder enige reden besloot hij op te staan, maar voordat hij de Den verliet, keek hij naar het lege nest naast hem. Ooit had hij dar met Silverpool gelegen, maar nu leek ze wel een eeuwigheid in de Nursery te liggen. Hij trippelde de open plek op en liet zijn kopje nog even zien in de Nursery. Daar lag zijn Queen, ze leek zo lief te slapen. Liefkozend begroef hij zijn kop in haar zilveren vacht en likte de drie kittens een voor een. Later deze dag zou hij wat tijd met ze besteden. Beloofd.
I'll be with you, I'll be waiting for you
On the other side, on the other side
And the winds that blow they'll guide you home
Get you through the night, get you through the night
It will all be right
Een fris briesje waaide over zijn slanke lijf en zijn groen gekleurde ogen keken uit over het vlakke WindClan gebied. De verscheidene geuren kwamen zijn neus binnen, maar betekende niets tot weinig voor hem. Maar wat was hij eigenlijk van plan om te doen? In z'n eentje het gebied controleren? Nee, dan zouden die Rogues hem uitlachen en zonder aanleiding aanvallen. Dan zou hij alleen maar aan zijn einde komen. Een zucht gleed van zijn lippen en hij trippelde verder, geen idee waar zijn poten hem heen zouden leiden. En toen zag hij het eerste glimpje van zijn bestemming. Het kleine meer dat zich bevond in het hart van het WindClan gebied. Meteen herinnerde hij zich zijn eerste ontmoeting met Silverpool, precies op deze plek. Toen stond hij bekend als Owlpaw en was hij zo onzeker. iets wat hij nu nog steeds had, maar dankzij die prachtige poes was dat allemaal minder geworden. Wat rustiger trippelde hij naar de oever en boog hij zijn kop naar beneden om wat water te drinken. De koude vloeistof wekte hem en hij bleef even staren naar zijn spiegelbeeld. Een volwassen Warrior keek hem aan, getekend door allerlei tabby strepen. Maar door deze bezigheid had hij niet door dat een vreemdeling het territorium had betreden. De fout die zijn leven had bepaald.
My job to control you
Darling though I barely know you
Hoping you'll grow tired and start giving in
Spare the holy water, pour it on my only daughter
Maybe there's a shot, she'll begin again


Red waves  3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Red waves  DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 16:28




Vrolijk liep ze rond in het Windclan gebied. Ze likte haar tanden af. Er was weer eens kattenbloed nodig, dat was zeker. Even nadenkend hoe ze dit aan zou pakken bleef ze staan. Ze keek langzaam om zich heen, en zag een bruine tabby. Even keek ze beter, waarbij aan zijn kop te zien was dat het een kater was. Een klein glimlachje verscheen om haar gezicht. Focus nu Raza, focus. Langzaam liep ze naar de kater, helemaal verkromd. Tranen zette ze in haar ogen, waarbij ze bleef staan en meer begon te tranen. Even deed ze onopmerkelijk een oog open, om te kijken wat de kater deed, maar voor ze het zag deed ze haar oog al dicht.




Red waves  Rut9qs
Raza's voice
ily:

Red waves  2gxnp75Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  2hqc5lx Red waves  34nodx3Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  23h0tfkRed waves  23mrb6w
Red waves  Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Red waves  DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 16:50

Het geluid van poten trok zijn aandacht en Owl keek om. Hij zag een bruine poes, maar rook ook meteen die vreselijke stank van BloodClan. Lichtelijk grommend draaide hij zich om, maar toen hij de lichtjes van tranen zag verzachte hij. Dit was een grote fout, want iedere Clankat weet dat je een BloodClan kat niet kan vertrouwen. Zelfs al zijn ze gewond, toch kunnen ze zo vals zijn. Niet voor niets dat ze uit Rogues en weglopers bestonden. Lichtelijk bezorgd, wat waarschijnlijk uit zijn ervaringen als vader kwam, kwam hij dichterbij. Het was net alsof Silverpool daar stond en dat hij haar moest troosten. Toch was hij nog lichtelijk op z'n hoede. "Wat is er?" Vroeg hij met een neutrale stem en keek de poes aan. Hij moest zichzelf tegenhouden om d'r nu niet in de haren te vliegen. Zijn instincten stribbelden wild tegen, maar zijn innerlijk kon ze tegenhouden. Er was hier een poes die huilde en misschien kon hij wel helpen, er was toch niemand van zijn Clan in de buurt die hem kon betrappen. En anders zou die het misschien wel begrijpen. er was helemaal niemand in de buurt.


Red waves  3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Red waves  DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:16




De kater draaide zich om. Raza zag hem twijfelen, maar na een tijd sprak hij. "Wat is er?" Raza snifte even. "Je snap het toch niet..." Zei ze. "Je vertouwt me niet, das is logisch" Een dikke traan rolde over haar gezicht. "Ik zou ook geen Bloodclan kat vertouwen. Trouwens, dat dóé ik niet. Ik wil dit helemaal niet. Ik wil niet in de Bloodclan. Ik ben gedwongen, en kan niet weg." Raza deed het werkelijk goed, ze deed dit al sinds haar Young one tijd. Even ging ze zitten, en keek schuin naar de grond, of nouja keek, haar ogen waren stevig dicht geknepen.



Red waves  Rut9qs
Raza's voice
ily:

Red waves  2gxnp75Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  2hqc5lx Red waves  34nodx3Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  23h0tfkRed waves  23mrb6w
Red waves  Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Red waves  DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:26

Twijfelnd keek hij naar de snikkende poes, of hij nou moest wegrennen of juist bij haar moest blijven. Misschien was dit wel een van die weinige rustige BloodClan katten? "Je snap het toch niet..." Sprak ze en Owl keek haar schuin aan. Als dit nep was, was het wel héél goed. Ietsje meer vertrouwend kwam hij dichterbij. "Je vertouwt me niet, das is logisch" Maar dat kon ze toch ook wel begrijpen? Iedere Clankat wilde geen indringers op hun gebied. "Ik zou ook geen Bloodclan kat vertouwen. Trouwens, dat dóé ik niet. Ik wil dit helemaal niet. Ik wil niet in de Bloodclan. Ik ben gedwongen, en kan niet weg." Verrast keek hij de poes aan, met een frons op zijn voorhoofd. De poes keek met dichtgeknepen ogen weg. "Natuurlijk kan je weg, je kan toch weglopen en niet meer terugkomen? Waarom stribbelde je dan niet tegen toen je er heen ging." Owlfrost ging zitten en bevond zich nu minder dan een muizenlengte van de poes. Het was gevaarlijk, maar zo veel tranen kon je gewoon niet opwekken als het nep was.


Red waves  3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Red waves  DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:42

Raza schreef:




"Natuurlijk kan je weg, je kan toch weglopen en niet meer terugkomen? Waarom stribbelde je dan niet tegen toen je er heen ging." Langzaam keek Raza op. Ze legde haar voorhoofd even tegen de kat zijn schouder aan. "Zo makkelijk is dat niet. Ik werd er heen gebracht als kitten. Ik was niet sterk. En nu, nu kan het ook niet. Ik word vermoord als ik weg ga. Ik wil nog niet dood, dat snap je toch wel ?" Haar tranen liepen over zijn vacht. En raar geluid kwam uit haar mond door het huilen. Raza trekte zich terug. "Het spijt me. Ik maak je helemaal nat. En waarschijnlijk heb je geen zing in een huilende elite kat." Zei ze nog sniffend.



Red waves  Rut9qs
Raza's voice
ily:

Red waves  2gxnp75Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  2hqc5lx Red waves  34nodx3Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  23h0tfkRed waves  23mrb6w
Red waves  Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Red waves  DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:51

De poes keek op bij zijn woorden en Owl voelde zich een beetje beter. Maar door de plotselinge aanraking van de poes, schrok hij even. Ze had haar kopje op zijn schouder gelegd. "Zo makkelijk is dat niet. Ik werd er heen gebracht als kitten. Ik was niet sterk. En nu, nu kan het ook niet. Ik word vermoord als ik weg ga. Ik wil nog niet dood, dat snap je toch wel ?" Het kleverige gevoel van tranen bereikte zijn vacht, maar Owl wist even niets te doen. Hij was er nu bijna zeker van overtuigd dat deze poes geen kwaad kon. En toen trok de poes zich weer terug. "Het spijt me. Ik maak je helemaal nat. En waarschijnlijk heb je geen zing in een huilende elite kat." Zei de poes snikkend. "Ach, misschien heb je dan toch de juiste keuze gemaakt om te blijven. Maar heb je dan ook echte katten vermoord?" Deze vraag kon hij maar niet ontwijken, als deze poes 'aardig' was, dan had ze misschien wel geen moord gepleegd. En anders dan kon hij nog wel twijfelen of deze poes zo aardig was.


Red waves  3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Red waves  DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 16:36

Raza schreef:




"Ach, misschien heb je dan toch de juiste keuze gemaakt om te blijven. Maar heb je dan ook echte katten vermoord?" Raza zuchtte. "Denk je echt dat je gedwongen word in de Elite te blijven, zonder gedwongen te worden te moorden ? Maar geen zorgen.. Ik moord alleen met mijn... mijn,.. stiefmoeder erbij. Fluisterde ze. Ze snikte even haar tranen weg. "Help me..." Zei ze harder. "Alsjeblieft" Werd haar stem dan weer verzacht.



Red waves  Rut9qs
Raza's voice
ily:

Red waves  2gxnp75Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  2hqc5lx Red waves  34nodx3Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  23h0tfkRed waves  23mrb6w
Red waves  Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Red waves  DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 19:40

De poes slaakte een zicht en Owl fronste een beetje. Het was nog steeds vreemd om zo'n BloodClan kat zo dichtbij hem te hebben. "Denk je echt dat je gedwongen word in de Elite te blijven, zonder gedwongen te worden te moorden ? Maar geen zorgen.. Ik moord alleen met mijn... mijn,.. stiefmoeder erbij." Haar stem volume werd verminderd en Owl keek d'r aan. Licht voelde hij medelijden. "Help me..." Owl legde zijn oren wat in zijn nek, omdat deze situatie hem ongemakkelijk maakte. "Alsjeblieft" Owl deed zijn mond open om iets te zeggen, maar sloot deze toen weer, omdat de woorden maar niet naar buiten wilden komen. "Hoe kan ik je helpen dan?" Vroeg hij toen maar, omdat hij deze poes nu niet meer alleen wilde of kon laten.


Red waves  3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Red waves  DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 18:40





"Hoe kan ik je helpen dan?" Kwekte de kater. "Door... door mij jou te laten vermoorden" Sprak ze woest. "You make me crazy, baka" Haar poten duwden de kater weg, waarbij ze gelijk een klauw in zijn schouder zette. Haar nagels gingen steeds meer naar binnen, waarbij ze langs het bot scheurde. Ze kon niet tegen lieverdjes als hem, wie vertrouwt er nou een Elite kat. Of nja, ze heeft wel haar hele leven al gehoord dat ze goed kan acteren. Maar toch het was nog steeds een Elite kat. "Never trust a Elite cat. They can act very well." Fluisterde ze in zijn oor.



Red waves  Rut9qs
Raza's voice
ily:

Red waves  2gxnp75Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  2hqc5lx Red waves  34nodx3Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  23h0tfkRed waves  23mrb6w
Red waves  Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Red waves  DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 18:54

Meteen voelde hij dat de situatie was veranderd. Owlfrost nam een hap lucht en schrok van de plotselinge verandering van de poes. Hij had haar nooit moeten vertrouwen, de eerste les die een Clankat kreeg. "Door... door mij jou te laten vermoorden" Hoorde hij haar zeggen en zonder waarschuwing voelde hij haar klauwen in zijn lijf. Een golf van pijn overspoelde hem en met een krijs ging hij liggen. Haar klauw gleed naar beneden en hij was er zeker van dat ze zijn bot had gevonden. Grommende probeerde hij haar langs haar gezicht te raken, maar zijn pogingen waren tevergeefs. "Never trust a Elite cat. They can act very well." Vals keek hij haar aan. "Ik hoop dat je pijnlijk zal sterven en dat niemand ooit van je zult houden." Gromde hij en met veel geluk wist hij zich uit haar greep te wurmen. Bloed sijpelde uit zijn poot en hij voelde zich geleidelijk zwakker worden. Wanhopig deed hij een paar passen achteruit en opeens voelde hij de golven naar zijn enkels grijpen. Misschien kon het water zijn wond minder laten bloeden? Of misschien zou de poes hem daar niet volgen. Angstig gleed hij dieper het water in, de kou was immens. Toch voelde hij zichzelf zwakker worden en het water om hem heen kleurde langzaamaan rood. Was dit zijn einde?


Red waves  3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Red waves  DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 11:21





"Ik hoop dat je pijnlijk zal sterven en dat niemand ooit van je zult houden." Krijsde het mormel. "Ts.. Baka, i have a sister and accidental she loves me. Not only she, i have much more friends than you ever will have. Or should i say had" De kater stapte achteruit en viel met een plens in het meer, die gelijk rood werd. Raza sprong erachteraan, en drukte met de poten de kater omlaag. Ondertussen deed ze net een vleermuis haar poten er in en eruit, op een heel snel tempo. "Die, ugly beast" Siste ze naar beneden.



Red waves  Rut9qs
Raza's voice
ily:

Red waves  2gxnp75Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  2hqc5lx Red waves  34nodx3Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  23h0tfkRed waves  23mrb6w
Red waves  Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Red waves  DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 12:36

[b]"Ts.. Baka, i have a sister and accidental she loves me. Not only she, i have much more friends than you ever will have. Or should i say had" Siste haar stem en Owl voelde een steen in zijn maag vallen toen de poes achter hem aan sprong. Angstig deed hij nog een paar passen achteruit en voelde het water tegen zijn buikvacht. Met een snelle beweging wist de poes hem van zijn evenwicht te beroven en viel hij voorover. Zijn kaak viel tegen de harde bodem van het meer. Langzaam werd zijn zicht zwarter en zwarter, een teken dat hij zijn bewustzijn aan het verliezen was. "Die, ugly beast" Hoorde hij haar stem nog zeggen. Nog één keer probeerde hij naar adem te snakken, maar er kwam geen licht naar binnen, alleen een golf van koud vies water. Owlfrost kuchtte, maar er kwam alleen maar meer water naar binnen. De zwarte randen vulden zijn ogen volledig en zijn tegenstribbelingen verdwenen. Nu lag de jonge Warrior door, zonder bewegingen. Dood.


Red waves  3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Red waves  DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:21





Ze voelde het beest zwakker worden, waarbij ze hem me een ruk het water uit gooide. Ze sprong erachteraan, en schudde zich even uit. Haar tanden zette ze in zijn keel. Daar deed ze het immers voor, bloed proeven. Ze verslond de nek en slokte het in een keer in haar keel. Raza hoorde voetstappen, en rende gauw het territorium uit.


Na een tijd was ze diep in het bos, en keek om zich heen. Niets te zien, tijd om weer een tijd niet in het Windclan gebied te komen...



Red waves  Rut9qs
Raza's voice
ily:

Red waves  2gxnp75Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  2hqc5lx Red waves  34nodx3Red waves  10pvxmwRed waves  10pvxmwRed waves  23h0tfkRed waves  23mrb6w
Red waves  Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarredpaw
Member
Red waves  DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Scarredpaw
BerichtOnderwerp: Re: Red waves    Red waves  Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 10:19


Hij liep op een rustig tempo door Windclan territorium. Hij wist niet zo goed wat hij moest gaan doen die dag. Iedereen was druk bezig en hij had niks te doen. Hij had eerst geholpen om de mos nesten van de elders te verschonen, maar toen dat klaar was ging de andere apprentice met zijn mentor op pad. Scarredpaw had nog geen mentor. Natuurlijk vond hij dat jammer, maar een probleem was het ook weer niet. Er waren altijd wel warriors die hem mee wilden nemen en hem dingen bij wilde brengen. Alleen die waren nou ook allemaal druk. Hij zou kunnen gaan jagen, maar hij wilde niet te ver van het kamp af. Hij had geen zin om zich te verzetten tegen de verlatingsangst. Hij had geen zin om er tegen te vechten. Elke dag was voor hem weer een gevecht en op de een of andere manier was hij moe, te moe om er iets tegen te beginnen. Dus hij wist dat hij het dan niet moest uitdagen, want dat zou hem geheid een vlucht terug naar het kamp opleveren, helemaal in paniek. Dan zouden de anderen er vast achter komen dat er iets niet klopte. Hij smakte even met zijn bek. Hij had eigenlijk best wel dorst. Hij kon natuurlijk altijd even wat gaan drinken bij Small Lake, daar was hij niet ver vandaan. Hij trippelde in de richting van het meer. Alleen plots stond hij stil, geuren hadden hem gewaarschuwd. Hij nam de geuren in zich op terwijl de haren op zijn vel overeind kwamen. De geur van de Bloodclan prikkelde zijn zintuigen. Wat deed die Bloodclan kat hier. Hij blies zacht en er verscheen een kwade blik in zijn ogen. Toen met een schok tot hem doordrong dat dat niet de enige geur was die hij rook. Hij rook ook de geur van een Windclan warrior, de geur van Owlfrost. Instinctief begon hij te rennen in de richting van waar de geuren vandaan kwamen. Het drong tot hem door dat de geur van de Bloodclan poes pas verdwenen was en de geur van Owlfrost veranderd was. Hij wist dat hij dood was, maar dat wilde hij nog niet aan zichzelf toegeven. Hij rende naar de dode warrior toe en liet zijn kop zakken. Zijn ogen werden groot toen hij zag wat de Bloodclanner Owlfrost had aangedaan. De blik in zijn ogen werd nog kwader, maar ook geschokt en verdrietig. Niemand moest zo aan zijn einde komen. Hij duwde zijn neus in de vacht van de kater. “Ik…” zei hij zacht terwijl hij paniek voelde opkomen. Wat moest hij nou doen. Hij wist dat Owlfrost dood was, moest hij hulp halen? Alleen hij wilde hem niet alleen laten. Toen drong de geur van een andere Windclan warrior tot hem door. Het was de geur van Emberstorm. “Emberstorm!” riep hij terwijl zijn stem oversloeg.


Red waves  Scarredpawo
~Topics~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Red waves
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: