Just follow me {Foxstream}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just follow me {Foxstream}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostlake
StarClan
Just follow me {Foxstream} DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Just follow me {Foxstream}   Just follow me {Foxstream} Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 19:40



Frostlake kwam die morgen wat laat het kamp uit. Er stond een aardig windje en de meeste katten bleven in de buurt van het kamp jagen. De elders voorspelden storm, wie weet hadden die oudjes vandaag gelijk. Hij snauwde naar een jonge apperentice die tegen hem aanknalde. De kleine zwarte poes droop snel af. Hij snoof wat minachtend naar haar en draafde het kamp uit. Hij kwam langs een paar beekjes en dronk zo nu en dan wat. Hij kwam niet veel prooi tegen, die bleven zeker ook binnen met dit weer. Na een tijdje lopen voelde de grond onder zijn poten niet meer zo vertrouwt. Zijn ogen schoten naar de grond. Moeras. Schoot er in paniek door zijn hoofd. Hoe kon hij zo stom zijn niet op te letten waar hij heenging? Hij was regelrecht het moeras in gelopen. Hij slikte maar besloot groot te blijven, wat was er zo eng aan het moeras? Zijn haren gingen overeind staan bij de eerste donderslag. Hij kroop ineen en blies, maar wat had dat voor zin? StarClan wilde dat het zo was, en dan was het dus ook zo. Hij besloot vedder te gaan, misschien was er nog wel wat prooi hier. De Clan had een hoop leden, en ook veel nieuwe apperentices die niet goed konden jagen. Hij gromde eventjes en dacht aan zijn eigen apperentices, die moest hij wat harder aan gaan pakken. Een zucht verliet zijn mond en hij trippelde voorzichtig vedder.

{Foxstream}


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
Just follow me {Foxstream} E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
Just follow me {Foxstream} DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: Just follow me {Foxstream}   Just follow me {Foxstream} Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 19:55


Rustig rekte de poes een voor een haar poten uit en knipperde ze een paar keer met haar ogen. Ze had meer dan genoeg geslapen en was klaarwakker. Met andere woorden, klaar om weer wat dingen te gaan doen. Ze zette haar lichaam in beweging en liep de Den uit, wolken en naar binnen lopende elders voorspelden dat het zou gaan stormen, maar dat hield deze poes niet tegen. Met haar oren vrolijk overeind liep ze het kamp uit, de waarschuwingen van de elders negerend. Ze negeerde iedereen die haar gedachtes en plannen verstoorden immers. Een brede glimlach was op haar gezicht verschenen en rustig liep ze door, ergens midden op haar tocht brak de hel los. Een eerste donderslag weerklonk aan de hemel, gevolgd door een verblindende lichtflits en regen. Echter bleef de poes er zeer vrolijk bij, ze werd niet chagerijnig van een beetje regen, enkel van katten. Logisch toch? Nou nee, eigenlijk niet. Ze merkte plots dat ze bij het moeras was aangekomen, omdat nu niet alleen haar pootkussentjes, maar ook de rest van haar poten gewoon doorweekt werden. Geuren waren maar nauwelijks te ruiken omdat ze door de regen verdoezelt werden, maar wel zag ze iets verderop een zwarte kat zitten. Snel rende ze erheen, wetend dat ze zich aan hem of haar zou irriteren, maar who cares? Toen ze dichterbij kwam zag ze dat het Frostlake was, een kater van Shadowclan. 'Aan het genieten van de regen, Frost?' vroeg ze rustig en wachtte geduldig op antwoord. Haar nu al doorweekte vacht voelde zwaar aan, maar ze negeerde het, het was nu geen tijd om te gaan zeuren.


Just follow me {Foxstream} 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Just follow me {Foxstream} DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Just follow me {Foxstream}   Just follow me {Foxstream} Icon_minitimewo 13 feb 2013 - 19:13



Frostlake keek om bij het horen van pootstappen. Hij glimlachte een beetje toen hij zijn eigen clan rook. Een poes kwam op hem afrennen. Hij herkende haar meteen, het was Foxstream. ''Aan het genieten van de regen, Frost?'' Vroeg ze rustig aan hem. Hij greens eventjes naar haar. ''Ja,'' Hij ging zitten en keek naar haar doorweekte vacht. ''Jij ook zie ik?''

~Ik ga korte postjes maken~


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
Just follow me {Foxstream} E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
Just follow me {Foxstream} DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: Just follow me {Foxstream}   Just follow me {Foxstream} Icon_minitimewo 13 feb 2013 - 19:30


De kater voor haar greens eventjes naar haar, ''Ja,'' Hij ging zitten en keek naar haar doorweekte vacht. ''Jij ook zie ik?'' De poes knipperde even emotieloos met haar ogen, 'Nee' klonk het antwoord toen sarcastisch, 'Ik loop hier omdat ik de regen haat, nu goed?' Fox kon een lichte grijns niet onderdrukken en keek de kater aan. Even zette ze een stap naar voren om niet geheel weg te zinken in het moeras en mompelde toen geïrriteerd, 'In Starclans naam, stom moeras!' Ze schudde haar opmerking weg en keek weer op naar Frostlake voor haar, 'Ik denk niet dat het zo'n slim idee is om hier te blijven zitten.' miauwde ze rustig en sloeg met haar staart op de drassige grond.


Just follow me {Foxstream} 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Just follow me {Foxstream} DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Just follow me {Foxstream}   Just follow me {Foxstream} Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 16:28



Hij wachtte op Foxstreams antwoord. "Ik loop hier omdat ik de regen haat, nu goed?" Vroeg ze en hij zag haar grijnzen. Ze deed een stapje naar voren maar zakte weg. "In Starclans naam, stom moeras!" Vloekte hij en hij stond op. Hij zag hoe ze weer naar hem keek. "Ik denk niet dat het zo'n slim idee is om hier te blijven zitten." Hij knikte als bevestiging en rekte zich nog eventjes uit. "Dat denk ik ook ja." Hij keek even naar haar staart die op de drassige grond zwiepte. "Kom mee!" Sprak hij en sprong vooruit, omdat Foxstream hier net door het moeras was gezakt, dit stukje leek wel een beetje stabiel. Hij wachtte op haar om haar te begeleiden.


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
Just follow me {Foxstream} E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
Just follow me {Foxstream} DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: Just follow me {Foxstream}   Just follow me {Foxstream} Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 16:46


De kater rekte zich even uit. "Dat denk ik ook ja." klonk het antwoord toen, maar toch bleef hij nog even staan, "Kom mee!" sprak hij vervolgens en sprong vooruit. Even keek ze naar Frostlake, haalde toen haar schouders op en liep achter hem aan. De regen kletterde nog steeds met bakken tegelijk naar beneden. Een donderslag deed haar daar aan herinneren, want ze voelde de waterdruppels al niet meer. Even stond ze stil en keek omhoog naar de donkere lucht, het einde van deze bui was nog lang niet in zicht. De poes zuchtte even en keek naar de kater voor haar, 'Waar gaan we eigenlijk heen?' vroeg ze rustig terwijl ze naar hem toe liep.


Just follow me {Foxstream} 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just follow me {Foxstream}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: