//A bit of adventure [Innerghost]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 //A bit of adventure [Innerghost]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flamepath
Member
//A bit of adventure [Innerghost] DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: //A bit of adventure [Innerghost]   //A bit of adventure [Innerghost] Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 11:28

Een vlammend rode kater liep rustig over de drassige moerasgrond. Ver weg hoorde hij een monster over het Thunderpath razen en de stank van het wegdek kwam lichtjes zijn neus in. Hij was op jacht gegaan voor Inner, zijn lieftallige partner. Hij voelde zich al warm worden bij het denken aan haar. De geur van prooi sprong zijn neus in. Instinctief ging hij in de sluiphouding en een paar tellen later vond hij de muis, mager en scharrelend onder een boom, knabbelend op alles wat er voedzaam uitzag. Flamepath grijnsde en zijn achterwerk kwam omhoog, klaar voor de sprong. Net toen hij wilde springen kwam er een klein geluidje dat de muis liet verdwijnen, veilig onder de wortels van de boom. Flamepath keek nors omhoog. 'Kan je niet uitkijken?' Klonk hij verontwaardigd. Maar bij het zien wie het was glimlachte hij iets verlegen. 'Sorry...Ik wist niet dat jij het was Inner.' Hij begon te spinnen en kwam naar haar toe. Een kopje en een lik over haar kop betekende dat hij haar al meteen vergeven had. 'Wat doe je hier?' Vroeg hij geamuseerd.

[Innerghost]


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
//A bit of adventure [Innerghost] Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
//A bit of adventure [Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: //A bit of adventure [Innerghost]   //A bit of adventure [Innerghost] Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 16:46

Ze staarde naar hoe Flamepath het kamp verliet en Innerghost vroeg zich af wat de kater van plan was. Ze hees zich zelf overeind en staarde even om zich heen. Een warrior vroeg naar wat ze van plan was, en ze gaf het antwoord dat ze had besloten om te gaan jagen. De warrior had enkel geknikt en even succes gezegd en was daarna veder gegaan. Innerghost haalde haar schouders op, en ging er vandoor. Haar poten plaatste zich over het moerassige grond en het duurde niet lang voor de de geur van Flamepath op ving. Die volgde ze nauwkeurig. Al snel zag ze de rode vlammende vacht van de kater tussen de bomen uit steken. Een grijns vormde haar lippen en al snel liep ze er op af, niet in de gaten hebbend dat de kater op jacht was. Maar dat merkte ze al snel op toen ze op een takje stapte en er een muis weg schoot. Een verontschuldigend glimlachje sierde haar lippen, maar de reactie die Flamepath gaf deed haar een wenkbrauw op trekken. 'Kan je niet uitkijken?' Sprak Flamepath verontwaardigd. Innerghost grinnikte. "Ook hallo, Flame," sprak ze koeltjes uit. 'Sorry...Ik wist niet dat jij het was Inner.' Innerghost kon het niet laten te grinniken. De houding van de kater en de toon, en ook de woorden die de kater uitsprak had wel wat leuks. "Dat merk ik," murmelde ze op een kalme toon. Flamepath begon te spinnen en kwam op haar aflopen, hij gaf haar een kopje en Innerghost streek ook de hare langs de zijne gevolgd door een lik langs zijn nek die zij over haar oor kreeg van Flamepath. Ze snorde. 'Wat doe je hier?' Vroeg Flamepath. "T zelfde als wat jij doet, gaan jagen," miauwde ze op een zachte toon. Ze snoof de lucht op, en al snel drong de geur van het zelfde muisje haar neus gaten binnen. Ze grijnsde en wenkte met haar snoet naar een heuveltje waar de muis zich op bevond. "Ik denk dat je die moet hebben, niet?" snorde ze zacht.


//A bit of adventure [Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
//A bit of adventure [Innerghost] DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: //A bit of adventure [Innerghost]   //A bit of adventure [Innerghost] Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 9:52

Hij snorde nog steeds en keek haar liefdevol aan. "T zelfde als wat jij doet, gaan jagen," Hij lachte vriendelijk. 'Ik wilde juist iets voor jou en de kits vangen.' Snorde hij. Innerghost wenkte met haar snoet naar een heuveltje, waar de muis, die hij net probeerde te vangen, weer zat te scharrelen. Hij knikte geluidloos naar haar en dook weer in de sluippositie waar hij net een paar momenten terug ook in had gezeten. Hij maakte zich klaar en sprong met een geweldige kracht van zijn achterpoten op de muis. Deze keek verschrikt op en was te laat. Met een snelle, harde beet was het gedaan met zijn leventje. Hij schraapte wat aarde weg en gooide het beestje in het kuiltje om hem later terug te halen. 'Ik wil nu al wedden dat ik hem vergeet, maar ik kan hem niet overal naartoe zeulen.' Grapte hij. Hij snorde nog steeds. Hij liep weer rustig terug en ze kreeg nog een lik over haar kopje. 'Je bent lief,' Murmelde hij.




▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
//A bit of adventure [Innerghost] Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
//A bit of adventure [Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: //A bit of adventure [Innerghost]   //A bit of adventure [Innerghost] Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 13:28

'Ik wilde juist iets voor jou en de kits vangen.' Snorde Flamepath. Innerghost glimlachte, "dat is lief," snorde ze. Enkel zijn de kits nu apprentices en kunnen ze prima voor zich zelf jagen, voegde ze er in stilte aan toe. Maar haar gezicht zei niks. Innerghost vond dat soort dingen overbodig, je joeg niet voor een bepaald handje katten uit de clan. Nee, je joeg voor de hele clan. Innerghost wiebelde met haar oren toen ze geluid van geritsel hoorde. Een muis. Innerghost wierp haar cyaan blauwe blik er op en al snel zag ze de muis die ze had verjaagd. "Ik denk dat je die moet hebben, niet?" Snorde ze zacht om Flamepath bewust te maken van het muisje die rond scharrelde op een heuveltje. Het duurde niet lang of Flamepath had het muisje gevangen. Hij kwam overeind na dat hij het muisje had begraven. 'Ik wil nu al wedden dat ik hem vergeet, maar ik kan hem niet overal naartoe zeulen.' Grapte hij. Innerghost grinnikte. "Dat moet je blij zijn dat je mij hebt, want prooi vergeet ik niet," grinnikte ze toen om hem een beetje uit te dagen. Flamepath liep in haar richting en Innerghost in de zijne. Ze kreeg nog een likje over haar kop en Innerghost liet een luid gesnor horen. 'Je bent lief,' snorde Flamepath. "Jij ook," reageerde ze een tikkeltje hees. Ze gaf hem een lik langs zijn oor en liep veder. Ze snoof de lucht op, en net op dat moment kwamen haar lange zwarte haren overeind. Haar ogen werden groot en een zacht gebrom verliet haar keel. Haar staart zwiepte een paar keer heen en weer en ze tikte Flamepath aan om het bewust te maken van de aanwezigheid van de vos die nu voor haar stond. En niet één maar twee. Samen konden ze die vossen wel aan. Maar ze moesten zich verdelen over de twee.


//A bit of adventure [Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
//A bit of adventure [Innerghost] DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: //A bit of adventure [Innerghost]   //A bit of adventure [Innerghost] Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 10:37

het gesnor van hem en Innerghost klonk zacht en teder en een paar momenten keek hij haar alleen maar aan. 'Je bent lief,' snorde Flamepath. "Jij ook," reageerde Inner een tikkeltje hees. Ze gaf hem een lik over zijn oor wat zijn gesnor wat deed aanzwollen. Hij had het gewoon niet beter kunnen wensen, en in stilte gaf hij een bedankje aan de Starclan over zijn geweldige leven. Hij had een partner, kits, een clan waar hij voor door het vuur zou gaan, het kon echt gewoon niet beter. Flamepath draaide zich om en trippelde nog even naar het heuveltje om wat meer gras en zand over de prooi te doen tot zijn argwaan werd gewekt door een brommende Innerghost en een tikje van haar staart op zijn zij. Hij draaide zich om en keek meteen in de glimmende vossenogen. Het waren er twee! Zijn staart was dik en zijn haren stonden overeind en hij leek nu meer op een vuurbal op pootjes en oren dan op zijn normale zelf. Hij bromde, wat luider als Innerghost en hij keek haar aan. Hij wist wat ze dacht. We moeten ons verdelen Galmde het in zijn hoofd en met een stijf knikje, om het niet teveel kenbaar te maken dat ze een plan hadden dook hij in elkaar en schoot op de vos voor zich af. Die was prettig verrast en rolde om. Flamepath zag hoe een andere rode streep op Inner afstormde en hij was even afgeleid. Dit was het moment dat de vos hem te pakken kon krijgen en hij beet in zijn schouder. Flame liet en korte, maar pijnlijke mauw horen maar hij gaf niet op. Niet voor Inner, niet voor zijn kits en niet voor zichzelf. Hij zou vechten tot de Starclan niet meer bestond.




▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
//A bit of adventure [Innerghost] Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
//A bit of adventure [Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: //A bit of adventure [Innerghost]   //A bit of adventure [Innerghost] Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 12:23

Haat cyaan blauwe ogen stonden naar voren gericht, recht in de ogen van de vos die het op haar had gemunt. Ze bromde zacht en zwaaide met haar lange staart. Sometimes there are moment you've to fight for what you love, what you like, and what you'll never lose. Sometimes you've to be false to do what's right... Die woorden kende ze nog goed. Vals vechten kon wel eens de weg naar overwinning zijn. Ze wachtte tot de vos haar aanviel, waar ze niet lang op hoefde te wachten, want toen Flamepath naar voren schoot, schoot de andere vos naar haar toe en besprong haar. Innerghost bewoog lenig mee en wachtte tot de vos een poging zou doen tot haar toetakelen. De vos zijn kop schoot naar haar kop waar door Innerghost de kans kreeg om haar voor poten tegen de keel van de vos te plaatsen waar door de vos van haar af schoot. Innerghost maakte een schijn beweging naar rechts waarna ze naar links to sprong tegen een boom aan, waarna ze krachtig met haar achter poten afzette via de boom, en zo in een mooie boog op de rug van de vos belande. De vos rolde over waar door Innerghost van de rug af viel en de vos greep haar bij d'r rug. Een kreet verliet haar bek en pijn glom in haar heldere cyaan blauwe ogen. De warme vloeistof van bloed gleed over haar rug wond heen en woede maakte Innerghost blind. O dit ging die vos zeker niet winnen. Ze wurmde zich los dat haar veel pijn bezorgde en draaide in één krachtige sprong om waarna ze af zette en recht naar de keel van de vos toe sprong die een kreet liet horen. Maar die sprong ging mis. De vos plaatste een poot op haar borst en Innerghost kon geen manier verzinnen om los te komen. Haar ogen stonden kwaad op de vos gericht, maar ook angst was zeker aanwezig. "Stupid fox-dung," siste ze terwijl ze met haar achterpoten naar de buik van de vos toe trapte, maar de vos stond te lang op zijn poten waar door Innerghost er niet bij kon. "Damn..." Siste ze. Ze wierp een korte blik op Flamepath, zou hij het in de gaten hebben dat ze nu vast zat en zich zelf niet bevrijden kon?


//A bit of adventure [Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
//A bit of adventure [Innerghost] DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: //A bit of adventure [Innerghost]   //A bit of adventure [Innerghost] Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 20:42

Cirkelend om zijn aanvaller heen, grauwend en klauwend probeerde Flamepath zijn aanvaller af te slaan die hem steeds te slim af was. Zouden ze dit wel overleven? Hij gaf niet op, nooit. Hij zette zich af en sprong op de rug van het roodharige beest. met zijn klauwen drong hij diep door in het vlees van de vos die jankend zijn rug schudde om hem er van af te krijgen. Dat lukte uiteindelijk en Flamepath viel met een doffe bons op zijn zij. Heel even was alles wazig door het stof dat opwaaide maar hij rook dat het monster nog steeds niet verdwenen was. Het beest kwam brullend te voorschijn uit het stof en snel krabbelde Flame omhoog. Hij zag dat het beest verzwakt was, angst spiegelde in zijn ogen, hij had hem bijna. Zo snel als hij kon schoot hij naar achteren en beet in de staart. Dat was het teken voor de vos om jankend weg te sprinten.
Triomfantelijk draaide hij zich om naar de plek waar hij Inner had gezien en schrok zich een ongeluk. Innerghost zat vast, en kon geen kant op. Grauwend stortte Flamepath zich op het dier zijn rug en krabde en beet uit volle woede. Dit zouden ze winnen, zonder verlies. Hij werd er af gesmeten maar de vos was afgeleid. Nu kon Innerghost tenminste weer vechten terwijl de vos op de versufte Flamepath afkwam die in het gras lag.




▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
//A bit of adventure [Innerghost] Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
//A bit of adventure [Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: //A bit of adventure [Innerghost]   //A bit of adventure [Innerghost] Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 23:00

De vos leek haar haast uit te lachen, gewoon hoe die ogen op haar gericht waren, hoe die lippen van de vos op krulde en al zijn tanden ontblootte. Innerghost gromde naar de vos, ze ging echt niet verliezen van zo'n laf beest. Innerghost zag hoe Flamepath de andere vos bevocht, en door middel van in de staart te bijten de vos wist te verjagen. Innerghost keek hopeloos naar haar partner. Als ze iets haatte was het hopeloos zijn. Wat zou de clan wel niet denken? De vos wou naar haar keel happen, maar toen sloeg Flamepath toe. Innerghost wist los te komen en de vos had zich nu op Flamepath gericht. "Vuile fox-dung, blijf met je vuile bek van mijn partner af!" Grauwde ze terwijl ze af zette met haar achterpoten en haar klauwen om de nek van de vos vast zette. Ze beet langs de nekwervel van de vos en de vos slaakte een hard piepend geluid. Innerghost liet het dier los en gaf nog een trap na met haar achterpoten. De vos rende er van door en Innerghost bleef hijgend staan terwijl ze de vos na keek. Die kwamen voorlopig niet meer terug. Ze heeg heftig maar keek Flamepath voldaan aan. "We did it," murmelde ze. Ze had niet in de gaten dat ze een diepe rug wond had en dat haar achterpoot beschadigd was. Pas toen ze naar Flamepath toe wou lopen om haar kop op zijn schouder te laten rusten staken vreselijke pijn steken door haar heen. "Verdorie," murmelde ze terwijl ze bleef staan en haar gewicht van haar linker achterpoot af haalde.


//A bit of adventure [Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
//A bit of adventure [Innerghost] DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: //A bit of adventure [Innerghost]   //A bit of adventure [Innerghost] Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 19:25

Het beest kwam met zijn tanden ontbloot op hem af. de angst sloeg voor een klein moment toe, tot Innerghost hem nu kwam redden. "Vuile fox-dung, blijf met je vuile bek van mijn partner af!" Grauwde ze terwijl ze af zette met haar achterpoten en haar klauwen om de nek van de vos vast zette. Ze beet en Flamepath sprong overeind, zijn duizeligheid compleet vergetend. Hij stoof naar de rechtervoorpoot van de vos en beet hard. Hij voelde het bot kraken. De vos ging er piepend vandoor en Innerghost voegde nog een paar ferme tikken toe om het beest sneller te laten verdwijnen. Blij zakte Flamepath op het gras neer. Innerghost heeg heftig maar keek Flamepath voldaan aan. "We did it," murmelde ze. Flamepath glimlachte en begon te snorren. Ze waren weer veilig. Maar hij sprong alweer op toen hij zag dat Inner moeite had met lopen. Een wond over haar rug en haar linker achterpoot. Snel snelde hij naar haar toe om haar te ondersteunen. "Verdorie," murmelde ze. Hij was niet overbezorgd, ze zou er altijd bovenop komen, maar dit was niet goed. 'Het komt wel goed. Ga even liggen.' murmelde hij terug en hij duwde haar zacht dwingend neer op een zacht grasplekje. 'Laat es kijken,' Grinnikte hij en hij bekeek de wond. Hij was niet heel diep maar ze moesten er wel iets mee doen om hem niet te laten ontsteken. 'Ik ben zo terug.' Hij liep naar een boom en plukte er wat mos vanaf. Hij trippelde terug en depte het op de wond. 'We deden goed teamwork.' Snorde hij, terwijl hij langzaam de wonde schoonmaakte.




▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
//A bit of adventure [Innerghost] Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
//A bit of adventure [Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: //A bit of adventure [Innerghost]   //A bit of adventure [Innerghost] Icon_minitimema 25 maa 2013 - 20:37

Haar linker achter poot deed vreselijk pijn, de vos had haar achteraf goed te pakken gehad, even als de grote diepe wond over haar rug heen. Het was beter als ze zo terug gingen naar het kamp, dan kon Smokebreath hun allebei even goed na kijken. 'Het komt wel goed. Ga even liggen.' Stelde Flamepath haar gerust. Innerghost gehoorzaamde en ging liggen. Ze legde haar kop op haar voor poten en probeerde de brandende pijn te negeren. 'Laat es kijken,' sprak Flamepath toen. Innerghost stelde haar wonden bloot zodat Flamepath er naar kon kijken. "Je bent toch geen medicine cat?" Sprak Innerghost een beetje grappend. 'Ik ben zo terug.' En toen verdween Flamepath voor kort. Innerghost zuchtte en probeerde haar linker poot wat uit te rekken, maar dat ging stijfjes en moeilijk, en het deed verrekte pijn. Flamepath kwam terug met mos en drukte dat zachtjes op haar wond om zo wat bloed weg te halen en het wat schoner te maken. 'We deden goed teamwork.' Snorde Flamepath. Innerghost kwam langzaam weer overeind en gaf haar partner een lik over zijn kop. "Inderdaad," snorde ze. "Ik denk dat we beter terug kunnen naar het kamp, ik weet namelijk wel zeker dat we even een bezoekje aan Smokebreath moeten brengen," murmelde ze terwijl ze Flamepath aan keek. Daarna begon ze te lopen, met de verwachting dat Flamepath haar zou volgen naar het kamp.

Topic Uit.
OOC: Reageer jij nog een keer, dan open ik daarna een topic bij de Medicine cat Den


//A bit of adventure [Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
//A bit of adventure [Innerghost]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: