Hallo, is daar iemand.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hallo, is daar iemand.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Furypaw
Member
Hallo, is daar iemand. DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 3 1/4 maan
Gender:
Rank:
Furypaw
BerichtOnderwerp: Hallo, is daar iemand.   Hallo, is daar iemand. Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 13:16

Een kleine kit liep door het bos, bang en alleen. Haar maagje knorde en ze kroop vooruit. "Hallo, is hier iemand. Mama, papa, waar zijn jullie. Jullie zouden op mij wachten." De kleine kitten snikte en keek om haar heen. Daar zag ze een rivier en ze kroop er naartoe. Rustig nam ze een slokje en ze rilde. Het was koud, ijskoud. Haar moeders melk was altijd warm en zoet geweest. Haar moeder was altijd humeurig en chagerijnig tegen haar en haar broertjes. De broertjes waren meegenomen door tweebenen en toen bleef zij achter met haar ouders die haar behandelden als een ongelukkig iets. Ze noemden net als andere rogue´s haar rotmormel. Haar broertjes hadden ookal vreemden namen gekregen, Ongelukje en Vuilnis. Ze kroop door piepend en rondhaarheen zoekend naar haar ouders. "Is daar iemand, Mamie, papie. Waar zijn jullie" snikte ze zacht. Een schaduw leek dichterbij te komen en ze keek daar naartoe. Niks. Ze liep verder en piepte. Zachtjes hoorde ze een takje kraken en ze begon te rennen of in haar geval snellopen. Ze gleed weg en piepte terwijl een grote kater over haar heen boog "Doe me niks, ik zoek mama en papa alleen maar. Ze zeiden dat hier iets leuks voor mij was." piepte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Hallo, is daar iemand. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, is daar iemand.   Hallo, is daar iemand. Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 13:31

"Doe me niks, ik zoek mama en papa alleen maar. Ze zeiden dat hier iets leuks voor mij was." piepte een kitten. Scytheshade luisterde niet en hief zijn klauw hoog. Als door de bliksem getroffen keek hij naar de kitten. Hij had een borrelend gevoel en wist wat het betekende. ´deze kitten kan iets betekenen. Zij kan gemeen worden,zij kan slecht, zij is mishandeld en slecht behandeld. ZIj kan de furie krijgen en de woede net als bij mijzelf.´ Hij deed zijn klauw omlaag. "Als ik het goed begrijp zijn je ouders dus weg, conclusie ze hebben je achtergelaten en je overleefd het niet als je lang alleen blijft. Kitten ik snap je situatie, zeg me je naam. Zeg me of je bereid ben alles achtertelaten om te kunnen overleven en kom dan met mij mee. Op dit moment ben ik je enige kans om te overleven." zei Scytheshade. Hij keek haaar aan en zei "Mijn naam is Scytheshade."


Hallo, is daar iemand. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Furypaw
Member
Hallo, is daar iemand. DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 3 1/4 maan
Gender:
Rank:
Furypaw
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, is daar iemand.   Hallo, is daar iemand. Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 13:41

Ze zag de klauw stijgen en werd bang. Ze zou doodgaan. Toen ging de klauw weer naar beneden en ze keek met grote ogen naar de zwarte kater met rode ogen. Normaal zou ze bang zijn maar nu niet. "Als ik het goed begrijp zijn je ouders dus weg, conclusie ze hebben je achtergelaten en je overleefd het niet als je lang alleen blijft. Kitten ik snap je situatie, zeg me je naam. Zeg me of je bereid ben alles achtertelaten om te kunnen overleven en kom dan met mij mee. Op dit moment ben ik je enige kans om te overleven." zei de kater. Hij keek haar aan en zei "Mijn naam is Scytheshade.". "Ik heb geen naam, mijn ouders noemde mij rotmormel, ik ben bereid om mijn ouders nu te verlaten."piepte ze, ze rilde. Ze liep naar de kater toe en keek omhoog. De kater was inderdaad haar enige kans om te overleven. Hoe dan ook, zo gevaarlijk voelde de kater niet meer. Ze voelde zich nu zelfs wat veiliger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Hallo, is daar iemand. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, is daar iemand.   Hallo, is daar iemand. Icon_minitimezo 21 nov 2010 - 13:50

"Ik heb geen naam, mijn ouders noemde mij rotmormel, ik ben bereid om mijn ouders nu te verlaten." piepte de kitten. Scytheshade keek haar nogmaals aan en zei "Dan heet je vanaf nu Furykit, een naam die jij waardig bent. Kom maar mee." Scytheshade besefte dat de kitten te moe is om te lopen en liep naar haar toe. "Ik draag je wel mee naar het kamp" Hij pakte de kitten op en liep richting het kamp terwijl de kitten heen en weer schommelde in zijn bek. De kitten bungelde wat en vond het blijkbaar niet erg om gedragen te worden. Langzaam liep Scytheshade naar het kampt.


Hallo, is daar iemand. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo, is daar iemand.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: