I gotta tell you something [Longtail][SPT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I gotta tell you something [Longtail][SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowrose
Member
I gotta tell you something [Longtail][SPT] DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: I gotta tell you something [Longtail][SPT]   I gotta tell you something [Longtail][SPT] Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 21:21

Haar blauwe ogen staarden voor zich uit. Ze ging opstaan en voelde hoe haar buik was verdikt, ze wist dat ze zwanger was, maar wat moest ze zeggen, en nog beter aan wie... Zonder er verder nog over na te denken stapte ze de open plek op van het RiverClan camp. De poes nam een muis van de prooistapel en nam die mee naar de zijkant van haar vertrouwde camp. Daar ging ze zitten en keek van op een afstandje naar de katten die te samen op patrouille vertrokken. Andere katten waren gezellig aan het overleggen, spijt kwam naar boven dat haar grote liefde Longtail niet bij haar in de RiverClan zat. Dromerig keek ze voor zich uit terwijl de warrior dacht over wat ze zou gaan doen. Het allerliefste zou ze heel normaal het ThunderClan territorium inlopen en haar geliefde langharige Longtail gaan zoeken. Snowrose hees zichzelf terug rechtop en trippelde vervolgens het camp uit. Haar ogen schoten in het rond op zoek naar de kleinste beweging die kon wijzen op prooi. Ook haar gehoor stond op scherp. Niets zou haar kunnen ontsnappen, dat hoopte ze tenminste.

Het was al een tijd na zonhoog als de poes terug liep naar de plek waar ze haar prooi had begraven. Ze had een goede nacht gehad vandaag. Haar pootjes maakten matige bewegingen over de bosgrond. Kleine blaadjes waren aan de takken van de bomen gegroeid. Ze bedacht zich dat ze dit moest melden aan iemand. Maar aan wie, ze wist het niet goed, de enige waar ze nu echt mee wou praten was haar zo vertrouwde Longtail. Verward keek ze op zich geen, ze wist het niet of ze er goed mee deed. Zonder er erg veel verder over na te denken, ging ze naar de Thundeclan grens. Ze hoorde het geruis van de rivier die de twee territoriums van elkaar scheidde. Hoe dichter ze liep, hoe duidelijker de geur van de andere clan ook werd. De meeste RiverClan katten walgden van die geur, maar zij niet, zij werd blij van die geur. In de tussentijd was het al een stuk donkerder geworden. Schemering ging tussen de bomen van het territorium als het water van de rivier in beeld kwam. De grijs-witte poes had in stilte meer beweging aan de overkant gehoopt. Ook de geur was niet zo vers meer aan de andere kant van de grens. Het was waarschijnlijk al van de ochtend geleden dat er nog een kat echt dicht tegen was gepasseerd. De poes ging zitten in de hoop een geur sterker te weten worden. Een paar ogenblikken bleef Snowrose zitten, maar net als ze zich wou omdraaien om terug naar het kamp te gaan, rook ze een ThunderClan geur, een bekende geur. Ze hoopte dat ze de langharige kater zou te zien krijgen waar ze dag en nacht aan dacht.

&Longtail



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
I gotta tell you something [Longtail][SPT] 15xa6vn


Laatst aangepast door Snowrose op do 25 jul 2013 - 12:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Longtail
Member
I gotta tell you something [Longtail][SPT] DPKsfdL
It starts with an B and ends with an O
508

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Longtail
BerichtOnderwerp: Re: I gotta tell you something [Longtail][SPT]   I gotta tell you something [Longtail][SPT] Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 12:38


De zwart-Bruine kater keek naar alle warriors die nog aan het slapen waren. Sommige katten lagen tegen elkaar, het waren verliefde stellen.

'I wish that I could find a way to turn back time cause life's just not the same since you've been gone.'

Hij verzuchtte en hees zijn borst op. Hij moest opstaan. Hij moest zijn Clan gaan voeden. De apprentices, de andere warriors, de Queens en de kittens... Kittens, het ene wat hij nooit zou mogen hebben met Snowrose. Hij zuchtte weer en stond op, hij zou wel een beetje bij de Rivier in de buurt blijven, stel je voor dat Snowrose daar zou zijn... Hij schudde zijn kop, hij mocht niet meer met haar zijn.. Hij zou maar uit de buurt blijven van de rivier...

'I never should have let you go
cause I'm falling to pieces
I just wanna let you know
that I can't keep pretending
I never should have let you go
you're so far away
and I just can't live without you
I just can't breathe without you
I never should have let you go.'


Inmiddels was hij alweer in het bos. Hij probeerde zich te concentreren op prooi, alleen Snowrose bleef steeds in zijn hoofd hangen. Hij draaide zich richting een muis, en sprong ernaar toe. Maar hij sprong voor de zoveelste keer mis. ''AARGH. NIET ALWEER'' schreeuwde hij. Hij was het echt zat en hij was zó kwaad geworden dat hij een struik vernielde. Toen stortte hij in. ''Alsjeblieft... Ga uit mijn hoofd...'' Huilde hij. ''We kunnen niet samen zijn, ga alsjeblieft uit mijn hoofd...'' murmelde hij huilend. Hij lag daar maar, even zijn emoties eruit die hij nooit kwijt kon. Na een tijdje stond hij weer op. ''Waar heb ik het over. Ik ben Longtail, trotse warrior van Thunderclan.'' Zei hij en waste de tranen weg waarna hij weer op stap ging. Hoe groot was de kans dat nu Snowrose bij de rivier stond toch? Hij stapte stevig door, maar hij stopte toen hij een bekende geur rook... Was het? Nee... Of.. Toch wel? De langharige kater ging met zijn hoofd iets naar voren en liep voorzichtig door. Toen de schim steeds duidelijker werd wist hij wie daar stond. ''S-Snowrose?'' zei hij voorzichtig tegen de schim. Toen de schim echt duidelijk werd zag hij haar toch echt. ''Snowrose!'' riep hij. Hij rende zo hard als hij kon richting de rivier. Er stond een blije glimlach op zijn gezicht tot hij dichterbij kwam. De poes leek wel... dikker... Zou ze zwanger zijn van een andere kater? De tranen kwamen al in zijn ogen van die gedachten. Straks was het echt zo. Ze was zwanger van een andere kater.. Nu komt ze hem vast vertellen dat hun relatie over is.. ''N-nee..'' murmelde hij onhoorbaar. Dit mocht niet.. Dit kon niet!

-- Hoezo laat hehehe :'3 --

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
I gotta tell you something [Longtail][SPT] DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: I gotta tell you something [Longtail][SPT]   I gotta tell you something [Longtail][SPT] Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 23:05

Dromerig staarde de grijze poes voor haar uit, kijkend naar niets, helemaal niets dat te zien was, alleen een oneindige duisternis, aan de overkant van de grens. De geur van de ThunderClan kat dat ze rook, werd sterker, zelf zo sterk ze met zekerheid zou kunnen zeggen dat het.... Longtail was, onmiddellijk kwam ze terug tot de werkelijkheid en keek verwachtingsvol om zich heen, maar al snel dacht ze dat ze terug te ver was gegaan met dromen, en dat de kater hier helemaal niet zou zijn, dat de geur dat ze rook gewoon een gebaar was van The StarClan om te laten weten dat hij ergens over deze grens te vinden was.... De River maakte een ruisend geluid terwijl het water aan een rustig tempo voorbij stroomde. De afgelopen dagen had het niet erg veel geregend, waardoor er ook minder water in de River was. 'S-Snowrose' hoorde de grijze poes opeens. Haar kop rees onmiddellijk op, en wat ze daar zag was bijna onmogelijk. 'Snowrose' hoorde ze dan nog eens, haar blauwe ogen keken voor zich uit, en rusten op de prachtige, langharige pels van Longtail. 'Longtail!' riep de poes uit, zonder er nog maar een ogenblik bij stil te staan dat het behoorlijk luid was, en dat anderen haar zouden kunnen horen. Ze kon haar blijdschap niet verbergen, en wou naar hem toe springen. 'N-nee' hoorde ze dan, 'W-wat is er...?' vroeg de poes, haar stem klonk verward en blij, was het omdat ze te luid Longtail had geroepen, waren ze betrapt... Een miljoen van redenen kwamen in haar op, nog steeds niet goed wetend wat er aan de hand was keek de poes rond. Ze wist dat ze hem nog moest vertellen dat ze zwanger was, ergens hoopte ze dat hij erover zou beginnen, en dat ze niet zelf dat onderwerp zou moeten aanhalen, maar hoe ze dat voor elkaar zou krijgen, dat wist ze nog helemaal niet.

Met grote passen liep ze een paar meter verder naar de oever, en stak dan twijfelachtig de River over, ze wist dat dit verboden terrein voor haar was, en dat als ze zou worden betrapt, het niet goed zou komen. Ook al met de kittens die op komst waren, als hier iemand achter zou komen... Ze wilde niet gedroomd hebben wat Stormstar zou zeggen, of doen, er was kans dat ze van uit haar clan werd verbannen... Met haar gedachten in een andere hemel liep ze toch op de oever van het Thunderclan territorium, in de richting van de langharige kater, de enige van wie ze echt hield.



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
I gotta tell you something [Longtail][SPT] 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Longtail
Member
I gotta tell you something [Longtail][SPT] DPKsfdL
It starts with an B and ends with an O
508

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Longtail
BerichtOnderwerp: Re: I gotta tell you something [Longtail][SPT]   I gotta tell you something [Longtail][SPT] Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 13:37




'Longtail!' hoorde de kater en de tranen schoten bij hem in de ogen. Hij rende zo hard als hij kon richting de rivier. Er stond een blije glimlach op zijn gezicht tot hij dichterbij kwam. De poes leek wel... dikker... Zou ze zwanger zijn van een andere kater? De tranen kwamen al in zijn ogen van die gedachten. Straks was het echt zo. Ze was zwanger van een andere kater.. Nu komt ze hem vast vertellen dat hun relatie over is.. ''N-nee..'' murmelde hij onhoorbaar. Dit mocht niet.. Dit kon niet! 'W-wat is er...?' vroeg de poes, haar stem klonk verward en blij. ''Hoe... Hoe kun je me verraden..'' murmelde hij zacht. Hij zag hoe de poes de oever van ThunderClan opliep. Hij keek haar aan met tranen in zijn ogen. Tranen van woede en verdriet. Waarom deed ze hem dit aan? Dit was niet meer leuk, hij deed zijn best voor haar en dit was zijn dank? Fijn, gewoon fijn...

--Misschien kunnen we er een SPT van maken? xd --



Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
I gotta tell you something [Longtail][SPT] DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: I gotta tell you something [Longtail][SPT]   I gotta tell you something [Longtail][SPT] Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 17:24

Haar helderblauwe ogen keken de kater strak aan, wat had ze misdaan, ze was hem altijd trouw geweest waarom klonk de kater van haar dromen dan toch opeens zo vijandig. 'Hoe... Hoe kun je me verraden?!' Snel deed ze een poging om de rivier over te steken, maar dit was niet zonder risico's, ze bevond zich hier op Thunderclan gebied, als ze nu iemand zou tegenkomen, van zowel haar clan of van die van Longtail, zou ze er niet goed onderuit kunnen. 'M-Maar ik heb je helemaal niet verraden, ik ben je altijd trouw gebleven, jij bent het enige wat telt voor mij...' Zei de poes zacht tegen hem voordat ze haar blik naar de grond liet glijden. Vertellen dat ze kittens zou krijgen van hem, was blijkbaar niet de gemakkelijkste opdracht. Verlegen liet ze haar blik terug glijden naar de kater, de kater waar ze van 's morgens tot 's avonds vroeg aan dacht. Hoe kon hij denken dat zij hem ooit zou verraden...?



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
I gotta tell you something [Longtail][SPT] 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Longtail
Member
I gotta tell you something [Longtail][SPT] DPKsfdL
It starts with an B and ends with an O
508

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Longtail
BerichtOnderwerp: Re: I gotta tell you something [Longtail][SPT]   I gotta tell you something [Longtail][SPT] Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 20:53


'M-Maar ik heb je helemaal niet verraden, ik ben je altijd trouw gebleven, jij bent het enige wat telt voor mij...' Fluisterde de poes zacht tegen hem. "Oh Starclan" Zei hij kwaad en draaide zich boos om. Hij ademde diep in, waardoor zijn borst groter werd. "Hoe... Hoe kom je dan... aan..." Stamelde hij daarna, tranen vloeiden over zijn wangen terwijl hij met zijn staart richting haar buik wees. Hij wist ongeveer waar ze stond, dus hij wees ongeveer. "Snowrose... Zeg alsjeblieft niet dat ze van iemand anders zijn... Alsjeblieft..." zei hij half huilend. Hij wilde haar niet kwijt, maar als het moest wou hij niet langer lijden onder haar. Hij draaide zich om, om naar Snowrose te kijken. "Ik wil je gewoon niet kwijt.." Zei hij nog half huilend tegen haar. Alle pijn die hij onderging voor haar en hem dan zo eventueel laten vallen...

I'm coming home to an empty room
my head is spinning on a Sunday afternoon
there was a time when I had it all
I can still remember but I'm barely hanging on


-- Kunnen we er plss een SPT van maken? D: Ik weet niet eens of dit 5 regels zijn D: --
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
I gotta tell you something [Longtail][SPT] DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: I gotta tell you something [Longtail][SPT]   I gotta tell you something [Longtail][SPT] Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 12:55

'Oh Starclan' hoorde ze de kater mompelen waarna hij zich omdraaide. Geschrokken van de reactie keek de Riverclan poes haar partner aan. 'Hoe... Hoe kom je dan.... aan' stamelde Longtail verder. Vanuit haar blauwe ogen zag ze hoe de tranen over de kater zijn wangen liepen. 'Snowrose... Zeg alsjeblieft dat ze niet van iemand anders zijn.... Alsjeblieft' de Thunderclan kater draaide zich terug om en keek haar straks aan. 'Ik wil je gewoon niet kwijt....' miauwde hij vervolgens. Een beetje geschrokken keek Snowrose hem aan, hoe kon hij denken dat de kittens van een andere kater konden zijn... Had hij dan zo weinig vertrouwen in haar...? 'Maar natuurlijk niet Longtail' zei ze een beetje twijfelend. 'Het zijn jouw kittens, niet van een andere kater.... Maar.... Maar waarom dacht je dat?' vroeg ze vervolgens, had Longtail dan zo weinig vertrouwen in haar?

Heb het veranderd naar SPT, sorry flutpost, ik ben slecht in dit soort topics...



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
I gotta tell you something [Longtail][SPT] 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Longtail
Member
I gotta tell you something [Longtail][SPT] DPKsfdL
It starts with an B and ends with an O
508

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Longtail
BerichtOnderwerp: Re: I gotta tell you something [Longtail][SPT]   I gotta tell you something [Longtail][SPT] Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 12:43




'Maar natuurlijk niet Longtail' zei de poes een beetje twijfelend. Een opgeluchte zucht verliet zijn mond. 'Het zijn jouw kittens, niet van een andere kater.... Maar.... Maar waarom dacht je dat?' vroeg de poes vervolgens. Dus ze waren echt van hem? Wow, hij was toch een beetje verbaasd. "Omdat... Omdat ik nooit wist dat je zwanger van mij had kunnen zijn..." zei hij toen hij zich omdraaide, "Ik had er nooit aan gedacht, en en..." vervolgde hij. "Ik dacht dat het te mooi om waar te zijn dat we zo samen konden zijn zonder dat jij een leuke kater kon vinden in je eigen Clan..." Zei hij daarna met een beetje spijt in zijn stem, "Ik had niet zo aan je moeten twijfelen, maar ik kon er niets aan doen, het was te mooi om waar te zijn..." zei hij daarna tegen de poes. "En dat is het nog steeds," zei hij tegen haar waarna hij dichterbij kwam om haar een soort knuffel te geven, zijn vacht tegen de hare en zijn hoofd over haar nek heen. Zijn staart over de andere kant heen. "Ik hou van je" murmelde hij tegen haar.

Pam pam pam, mijn post faalt xD


Terug naar boven Ga naar beneden
 
I gotta tell you something [Longtail][SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: