Let me tell you a story:.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me tell you a story:.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Arcticlight
Member
Let me tell you a story:. DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Let me tell you a story:.   Let me tell you a story:. Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 15:51



Vandaag had Arcticlight besloten om andere dingen te doen dan zijn gewoonlijke warrior taken. Hij was van plan om de kittens even wat plezier te geven, ze een verhaaltje te vertellen. Aangezien hij zelf nog geen vader was en hij toch hield van kits was het weer eens tijd om eens naar ze toe te gaan. Hij liep met een vrolijke blik in zijn ogen de nursery binnen en keek kort rond, waarna hij ging zitten en zijn staart voor zijn poten sloeg. De kits hadden meteen aandacht voor hem en hij grinnikte. "Ik zie dat jullie niets te doen hebben vandaag," Klonk zijn stem geamusseerd. "Wat dachten jullie van een spannend verhaal?" Een glimlach sierde rond zijn lippen terug hij wachtte op een reactie.

Open voor zowel alle kits // Eerst .Moonkit



I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Let me tell you a story:. Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
.Moonkit
Member
Let me tell you a story:. DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Manen.
Gender:
Rank:
.Moonkit
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you a story:.   Let me tell you a story:. Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 15:57

Het was heerlijk warm, zo tegen de warme buik van zijn moeder aan. Moonkit vond dat hij toch wel het perfecte leventje had. Een familie, een warm huis, genoeg te eten en een veilige omgeving. Maar toch verveelde hij zich dood. Zijn siblings hadden weer eens geen zin om te gaan spelen en zijn moeder, Snowcrystal, had geen tijd voor hem. Toch had de kleine silver tabby kater geen zin om buiten de Nursery te komen, het kamp was al net zo saai als hier. Al zou hij misschien wel een paar apprentices zo ver kunnen krijgen dat ze hem wat zouden uitleggen, misschien zelfs leren.

Net toen Moonkit besloten had om naar buiten te gaan, werd het licht geblokkeerd door een grote kater die binnenkwam stappen. Al snel herkende hij de warrior als Arcticlight, een vriendelijke kater die hij vaker in het kamp zag rondlopen. "Hey Arcticlight!" miauwde hij vrolijk.
"Ik zie dat jullie niets te doen hebben vandaag," De kater sprak tegen alle kittens in het algemeen, het was blijkbaar overduidelijk dat het saai was in de Nursery. "Wat dachten jullie van een spannend verhaal?" En nu had de kater de aandacht van Moonkit te pakken. Hij was gek op verhalen. Meteen schoot de kitten naar de eerste rij, maar verloor daarbij zijn evenwicht en viel tegen de grote poten van de kater aan. "Oef. Oh, oeps," miauwde hij, iets wat suffig, terwijl hij naar achter dook en beschaamd naar zijn pootjes keek.


Let me tell you a story:. 2ywe3ap
» Because tonight will be the night that I will fall for you.
Over again. Don't make me change my mind. Or I wont live to see another day
I swear it's true.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Let me tell you a story:. DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you a story:.   Let me tell you a story:. Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 16:14



Nu hij de aandacht had van de kits grinnikte hij zacht. Wat voor verhaal zou hij eens vertellen? De keer dat hij gevochten had met een das? Of zou hij ze over iets anders vertellen. Hij wist het eigenlijk niet. Hij zou het wel gewoon vertellen, iets wat hij had meegemaakt. "Hey Arcticlight!" Klonk de vrolijke stem van de jonge Moonkit naar hem. De kater knikte naar de jonge kit en begroette hem terug; "Hallo, Moonkit." Glimlachte hij, waarna hij voor zich uitkeek naar de andere kits die ook interesse hadden in een verhaal. Plots voelde hij hoe de jonge moonkit tegen zijn poot aanviel door het enthousiasme wat het kleine beestje in zich had dat hij een verhaaltje kreeg te horen. Arcticlight moest er alleen maar om lachen, hij werd er niet kwaad om dat het beestje tegen hem aangevallen was. "Geeft niet," Antwoorde hij op wat de jonge kit tegen hem zei, waarna hij aanstalten maakte om zijn verhaal te vertellen. "Nou, is er iets wat jullie graag willen weten?" Daar begon hij maar eerst mee, dan voorkwam hij in ieder geval dat hij een saai en langdradig verhaal ging vertellen dat de kits niet eens wilden weten.



I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Let me tell you a story:. Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
.Moonkit
Member
Let me tell you a story:. DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Manen.
Gender:
Rank:
.Moonkit
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you a story:.   Let me tell you a story:. Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 16:24

Gelukkig, gelukkig, heilige Starclan, gij zijt bedankt. Arcticlight werd niet kwaad op hem omdat hij tegen 'm aan was gevallen. Gelukkig maar, hij wilde geen ruzie hebben en als zijn moeder erachter zou komen. Nee, Moonkit schudde zijn kopje, iets wat afwezig, daar wilde hij niet over nadenken. Totaal niet.
Het katertje keek op en liep, ditmaal rustiger, in de richting van de warrior en ging bij hem zitten. Verhalen waren altijd leuk, maar het was natuurlijk nog leuker als je ze zelf kon beleven. Maar daarvoor moest hij nog eventjes wachten. Nog 3 manen, dan was hij oud genoeg om apprentice te worden en kon hij zelf avonturen beleven!
"Nou, is er iets wat jullie graag willen weten?" Moonkit keek eventjes de Nursery rond, sommige kopjes keken wat slaperig naar Arcticlight, maar niemand nam het initiatief om iets te zeggen. Moonkit zuchtte zachtjes en rolde met zijn ogen, zo kwam er natuurlijk helemaal niets van. "Arcticlight?" vroeg hij, wat zenuwachtig. "Kunt u wat vertellen over de Leiders van Riverclan, voordat Stormstar er was, zeg maar," Moonkit had groot respect voor Stormstar, maar hij had weinig gehoord over de leiders voordat de langharige kater aan de macht kwam. Hoe zou het er in die tijd aan toe zijn gegaan?


Let me tell you a story:. 2ywe3ap
» Because tonight will be the night that I will fall for you.
Over again. Don't make me change my mind. Or I wont live to see another day
I swear it's true.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Let me tell you a story:. DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you a story:.   Let me tell you a story:. Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 17:32



De kater wachtte geduldig op een antwoord van een van de kits, een rustige glimlach sierde rond zijn lippen toen de jonge Moonkit begon te spreken. "Arcticlight?" Klonk de zenuwachtige stem van de kitten. Hij knikte en keek de kitten vragend aan. Waar wilde deze jonge kit meer over weten, hij zou er vast genoeg kennis over hebben. "Kunt u wat vertellen over de Leiders van Riverclan, voordat Stormstar er was, zeg maar," Vroeg Moonkit. Zacht grinnikte hij en zijn blik wende hij wat afwezig van de kits af. "Nou, zoveel heb ik niet mee gemaakt van andere leiders," Begon hij rustig, waarna zijn blik weer op de kits viel. "Maar natuurlijk kan ik jullie wel vertellen over de nobele leider voor dat Stormstar leider werd; Crookedstar." Hij keek de kits aan en grinnikte zacht. "Crookedstar was, voor zo goed ik me hem nog kan herinneren, een echte wijze leider. Hij heeft de clan een hele lange tijd geleidt, dat is wat ik gehoord heb van de wat oudere katten." Klonk zijn stem, zijn blik gleed naar Moonkit. "Crookedstar was een langharige, donkerbruine kater met geel gekleurde ogen en hij was zeker een kater die je niet zomaar als zwak aan zou zien. Hij was namelijk groot," Na dit stopte hij met spreken en keek hij de kits aan. "Maar jammer genoeg moesten die domme twolegs een vossenval neerleggen in ons gebied. Een vossenval is een ijzeren ding met scherpe tanden, dat wanneer je erop gaat staan dichtklapt en niet meer loslaat. Wees maar niet bang hiervoor, ze liggen al tijden niet meer in het territorium sinds Crookedstar. Hij heeft de clan ertegen beschermd en.. is hierbij zelf overleden. Maar niet treuren, kleintjes. Hij heeft ons niet hopeloos achtergelaten, want Stormstar was al volledig klaar om leider te worden." Glimlachte de kater. "Meer weet ik niet over de vorige leiders, het spijt me Moonkit. Zo oud dat ik die heb meegemaakt ben ik nog niet." Lachte hij zacht, waarna hij zijn start voor zijn poten sloeg en wat met zijn oren wiebelde. "Nou, nou, dat verhaal ging wel heel snel, niet? Is er nog iets waar jullie meer over willen weten?" Hij kon zo wel de hele dag doorpraten, alles uitleggen aan de kits, verhalen vertellen die onderhand gebeurd waren, spannende en soms zelfs trieste verhalen. Daar wilde hij makkelijk wel een dagje vrij voor nemen, zijn warrior taken haalde hij morgen wel weer in.



I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Let me tell you a story:. Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me tell you a story:.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: