Minder dan vijf regels



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Minder dan vijf regels

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thrushdive
StarClan
Minder dan vijf regels DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Minder dan vijf regels   Minder dan vijf regels Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 21:28

Hallo,
Er viel mij iets op, ik weet dat er veel < blockquote> in een post word gebruikt, doe ik zelf ook. Enkel valt mij ook op dat er misbruik van word gemaakt. Of het nou bewust of onbewust is, geen idee. Maar de regel is hier toch, min vijf volle regels.
Als je blockquotes neer zet heb je natuurlijk makkelijk vijf volle regels, als je die blockquotes weg haalt heb je zomaar een post van bijvoorbeeld twee regels, drie regels, vier... in ieder geval te weinig.
T viel me op, dus ik dacht, laat ik het even melden.

//Wist niet precies waar ik t neer zetten moest.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Minder dan vijf regels 6IRKqVAMinder dan vijf regels MKN7vHEMinder dan vijf regels IfBu3avMinder dan vijf regels PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Minder dan vijf regels DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Minder dan vijf regels   Minder dan vijf regels Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 21:46

wat is < blockquote> ?


Minder dan vijf regels 333d3jk

Minder dan vijf regels 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Minder dan vijf regels DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Minder dan vijf regels   Minder dan vijf regels Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 22:04

/Alexx\
Dan komt de tekst in het midden te staan ;D

/ontopic\
Ik dacht zelf dat ze altijd bedoelde 5 volle regels in dít blokje (dus waarin je typt). Dat kan natuurlijk wel gewoon worden gezien.


Minder dan vijf regels Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Minder dan vijf regels DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Minder dan vijf regels   Minder dan vijf regels Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 22:21

Nou, dat is hetzelfde bij Postsheets en kaders en andere dingen waarin je kunt posten. Vijf regels is vijf regels en als jouw post eruitziet alsof het vijf regels bevat dat lijkt het mij zo dat je de regels goed genoeg volgt. Bovendien zie ik hier geen fout in, natuurlijk wel als je echt een verschrikkelijk dunne sheet of dergelijke hebt dat je gewoon amper tien woorden hoeft te posten om vijf regels te hebben. Maar voor hoe ver ik het gezien heb vind ik dit niet zo heel erg c:


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Minder dan vijf regels Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Shego
Member
Minder dan vijf regels DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons.
Gender:
Rank:
Shego
BerichtOnderwerp: Re: Minder dan vijf regels   Minder dan vijf regels Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 11:00

Je kan die extra's moeilijk verbieden. En daarbij, meestal weten de mensen die niet langer dan 5 regels posten, niet eens die codes. ^^' Sommige mensen komen er nou eenmaal zonder waarschuwing vanaf, dan hebben ze gewoon geluk. Dus persoonlijk vind ik dit eigenlijk een beetje overbodig, maar ieder zijn mening, right? (:


[color=black]
God, I want to dream again, take me where I've never been.
I want to go there, this time I'm not scared.
Minder dan vijf regels Shegosig2
Now I am unbreakable, it's unmistakable.
No one can touch me, Nothing can stop me.
Minder dan vijf regels IDuX1GZicGZO6DuO0DRT1
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Minder dan vijf regels R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Minder dan vijf regels   Minder dan vijf regels Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 12:07

Wel ik was aan het rond kijken, en bij een bepaald topic zag ik dat dus x3

Maar oké, eens zien wat het Team er van vind x3


Minder dan vijf regels Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Minder dan vijf regels
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: