Ceremonie's



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie's

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Graystripe
Member
Ceremonie's DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Ceremonie's   Ceremonie's Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 21:16

Hey, alvast bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit topic aan te klikken.
Ik wou graag even het onderwerp 'Ceremonies' aan bod laten komen. Aangezien ik, en hoogst waarschijnlijk ook anderen, doorheb dat er vaak Ceremonies doodlopen. Vooral die van de Bloodclan. Iets wat ikzelf toch zeer erg vind voor diegene die de Ceremonie speciaal in elkaar heeft gestoken voor mensen die niet eens de moeite nemen om te reageren. Komt het door het feit dat die Ceremonie's anders zijn? Want als ik zo zie is de Bloodclan niet inactief, alsnog zijn de Ceremonie's dat wel. Ikzelf heb nu geen actieve Bloodclanner, maar toen ik Ziva nog actief hield reageerde ik altijd, of toch wanneer ik kon, op zo'n Ceremonie. Zelfs toen ik niet werd opgesomd in de Ceremonie zelf.

En dan ook nog de vijf (vier) Clans hun Ceremonie's. Als ik eerlijk moet zijn, en mijn eigen mening even mag zeggen, vind ik dat de Riverclan en de Shadowclan het actiefste zijn op heb gebied Ceremonie's. Ik wil de mensen die de andere drie Clans beheren niet verwijten of zo, want ik snap heus wel dat die ook een leven hebben, en dat er van alles gebeurd en zo (Examenjaar). Maar voor leden die iets gepland hebben, een verhaallijn bijvoorbeeld, en die verhaallijn kan pas uitgevoerd worden wanneer de Ceremonie is geweest, is dat niet bepaald plezant. Ze moeten lang wachten, ook al hebben ze zichzelf aangemeld voor een bepaalde Ceremonie.

Ik heb dit gewoon even gemaakt omdat ik het er eens over wou hebben. Maar het excuus dat iemand het druk heeft bijvoorbeeld, word nogal vaak gebruikt. En het is te begrijpen dat iemand het druk heeft tijdens de schooldagen, maar er bestaat nog altijd een weekend. Zo moeilijk is het ook weer niet om even online te komen en om alles weer even in orde te maken. Natuurlijk kan dit voor sommige mensen lastig zijn, maar dan nog, ik wou het er gewoon even over hebben. ^^


Ceremonie's 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie's
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: