Faster little tom {+Malfoy}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Faster little tom {+Malfoy}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heartdestroyer
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 19:33

Heartdestroyer

Zijn emotieloze ijsblauwe ogen keken door het BloodClan camp waardoor hij richting zijn apprentice liep. Hij zal een helse training kunnen verwachten, zonder medelijden en pijn. Hij kon wat verwachten van hem, hij kon Malfoy ook aardig wat sluwe listen leren die goed werken bij de dames. Een grijns sierde zijn lippen terwijl hij richting het witte katertje liep en hem een ruige por tegen zijn ribben gaf. "Opstaan jij" zei hij met een strenge toon in zijn stem. De kater zal luisteren naar hem anders kon hij een krab over zijn kop verwachten. Daar zal hij vast wel achterkomen als hij hem een tegenspraak durfde te geven. Hij porde nog een keer in de kater zijn buik om hem aan te sporen.


#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Malfoy
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimedi 26 feb 2013 - 13:40

De witte kater smakte even in zijn slaap, en kreunde eventjes zacht. Hij rolde zich nog eens lekker op. Malfoy hield niet veel van luieren en de hele dag slapen, maar gister was hij tot lang in de nacht weg geweest. Opeens voelde hij een por in zijn buik. "Opstaan jij" hoorde hij een kat zeggen. ''Nog 5 minuutjes'' Kreunde de kater terwijl hij zijn kop in zijn vacht begroef. Maar weer voelde hij een por in zijn zij. Malfoy zuchtte, en ging rechtop zitten. Hij gaapte even, en likte zijn vacht recht. Malfoy zag twee ijsblauwe ogen. Oja, hij had training met zijn mentor Heartdestroyer. 'Ik kom..' Miauwde hij slaperig. Malfoy schudde even zijn vacht, en ademde diep in en uit, zodat hij wakker zou worden. 'Wat gaan we vandaag doen?' Miauwde hij nu wakker. De kater keek om zich heen, en zag andere apprentice's met hun mentoren. Hij had wel geluk met Heardestroyer, Want Malfoy had gehoord dat hij een echte versierder was. Dus misschien kon Malfoy ooik wat meepikken van hoe hij het deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimedi 26 feb 2013 - 13:58

Heartdestroyer

Ongeduldig keek Heartdestroyer de witte kater aan. 'Ik kom..' Miauwde hij slaperig. Malfoy schudde even zijn vacht, en ademde diep in en uit, zodat hij wakker zou worden. 'Wat gaan we vandaag doen?' Miauwde hij nu wakker. Even snoo fhij achterdochtig en zich met een ruk omdraaide. "Ik ga kijken wat zo'n kater als jij allemaal aan kan, daar zal ik je training op basseren zodat het niet gelijk te hard wordt." Hij kon een grinnikt niet onderdrukken. Hij hield van hard zijn tegen andere, leedvermaak daar hield hij van. Als hij zelf maar geen enkele steek pijn voelde vond hij het best. Deze apprentice zal nog lang niet klaar met hem zijn. Waarschijnlijk zal hij een paar littekens overhouden aan zijn apprentice tijd als deze niet ging luisteren naar hem. Hij was hard en streng maar regels overtreden deed hij gerust. Als niemand hem maar in de weg zat.

#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Malfoy
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimedi 26 feb 2013 - 21:24

"Ik ga kijken wat zo'n kater als jij allemaal aan kan, daar zal ik je training op basseren zodat het niet gelijk te hard wordt." Miauwde de kater terwijl hij zich met een ruk omdraaide. 'Wat? Denk je soms dat ik slap ben? Ik kan echt wel wat hebben hoor.' Miauwde hij met een kleine grom terug. 'Ik ben anders dan die andere apprentices.' Miauwde Malfoy, terwijl hij achter Heartdestroyer aan liep. 'Ik wil niet minder doen dan ik kan. Ik wil verder gaan dan mijn best doen' miauwde Malfoy, terwijl hij zijn pas versnelde, zodat hij naast Heartdestroyer liep. Ja, de apprentice wilde zichzelf bewijzen tegenover de clan. Voordat hij eruit zou vertrekken. De kater keek even naar Heartdestroyer. 'Wat gaan we nou doen?' Miauwde hij tenslotte.

-kort-
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 17:56

Heartdestroyer

Vernietigend keek hij de kater aan toen die hem tegensprak. "Nou ik merk anders niks van je anders zijn iedere apprentice spreekt mij tegen en daar hoor jij dus ook bij." grauwde hij en sloeg zijn gevaarlijk scherpe klauw naar hem uit. "en we gaan doen wat ik net zei" gromde hij en liep recht door.


#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Malfoy
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 19:30

"Nou ik merk anders niks van je anders zijn iedere apprentice spreekt mij tegen en daar hoor jij dus ook bij." Blies de kater hem toe, terwijl hij de apprentice hem een klauw toe sloeg. Malfoy sprong snel achteruit, en blies terug. . "en we gaan doen wat ik net zei" Bromde Heartdestroyer. De witte apprentice sloeg kwaad met zijn staart op en neer, en volgde met tegenzin zijn mentor. 'Hoe sneller ik weg uit deze clan ben, hoe sneller ik weg ben van deze katten' bromde Malfoy heel zacht.

-speed!-
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 15:20


Heart
destroyer

Stug liep de donkerbruin gestreepte het kamp uit, niet meer achter om kijkend of de witte kat hem wel werkelijk volgde. Beter voor hem dat hij dat wel zou doen aangezien hij anders nooit volgroeid member zou worden. Aan de houding van Malfoy kon je duidelijk zien dat hij op zag tegen deze training, maar bij Heart moest je niet doen alsof je beter was dan alle andere young one’s die hij al eens had gehad want hij wist zelf wel wanneer er een kleine leerling het beter deed dan de rest. Eerst je zelf bewijzen dan pas zou ij een compliment geven dat je beter bent dan de andere leerlingen die hij ooit eens had gehad. Achter zich hoorde hij de zachte poot kussentjes van malfoy op de straatstenen landen en vervolgens een zacht gemompel. Heart zijn oren gingen naar achteren toen hij dan geluid hoorde maar kon niet voor zich halen wat de young one zonet gezegd had. “En jij zei?” zei hij tegen hem en verminderde zijn tempo om beter te kunnen horen wat de kat tegen hem ging zeggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Malfoy
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 16:55

“En jij zei?” Heartdestroyer ging naast de witte apprentice lopen. 'Oh, niks hoor' Miauwde Malfoy onschuldig. Hij wilde natuurlijk niet dat en Bloodclanner wist dat hij zou vertrekken. 'Wat gaan we doen trouwens?' Miauwde hij om een ander onderwerp te brengen. Malfoy zwaaide even met zijn lange staart. Hij keek even naar Heartdestroyer met een lege blik, heel diep was er verdriet in zijn blauwe ogen, maar dat lag onder een dik pak van eigenwijsheid verscholen. Malfoy hield zich al bijna zijn hele leven groter dan hij eigenlijk was, en er was maar één kat op de wereld die hem begreep.

Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 12:10


Heart
destroyer

Hij zag hoe er een onschuldige blik ontstond in de ogen van zijn witte apprentice wat hem zijn wenkbrauw omhoog deed reizen. 'Oh, niks hoor' miauwde hij vervolgens op een onschuldige toon. Heartdestroyer bood er maar geen verdere aandacht aan en liet het zoals het was. 'Wat gaan we doen trouwens?' vervolgde de kater naast hem. Even keek Heartdestroyer hem een lange tijd aan, zich licht irriterend aan de vele vragen die de kat bleef stellen. “Kijken hoe goed jij al kan jagen.” gromde hij licht tegen hem en wendde zijn blik weer af van hem en verhoogde zijn tempo wat zodat hij schuin voor hem liep. Na enkele tijd door de stenen straten van de tweebeen nesten te hebben gelopen kwamen ze in de buurt van een straat waar wat bomen stonden, perfecte plek om vogels en andere beesten die graag bij bomen leefden te spotten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Malfoy
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:49

Malfoy negeerde het gegrom van zijn mentor. Het was beter om gewoon normaal te doen, want hij moest nog heel zijn apprentice-tijd met Heartdestroyer doorbrengen. “Kijken hoe goed jij al kan jagen.” Malfoy zuchtte. 'Oke dan.' Hij versnelde zijn tempo weer even zodat hij niet achter bleef. Hij wist even niks te zeggen, maar goed ook, want misschien zou Heartdestroyer anders weer geïrriteerd raken.


-sorry op de telefoon >.<)
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
Faster little tom {+Malfoy} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Faster little tom {+Malfoy}   Faster little tom {+Malfoy} Icon_minitimema 20 mei 2013 - 14:55


Heart
destroyer

De donkerbruin gestreepte kater hoorde hoe er een teleurgestelde zucht het lijf van zijn witte apprentice verliet. 'Oké dan.' Sprak die vervolgens, waarschijnlijk geen zin nog een discussie met hem aan te gaan. Heart snoof een enkele keer tevreden bij het antwoord en verhoogde daarbij zijn tempo wat. “Als je iets ruik, zeg wat het is en probeer het vervolgens te vangen.” sprak hij tegen hem en wachtte geduldig op wat de kater tegen hem zou zeggen, of hij echt zo goed was als hij beweerde te zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Faster little tom {+Malfoy}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: