en nu...? -mijn allerliefste accjes-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 en nu...? -mijn allerliefste accjes-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
soulheart
Member
en nu...? -mijn allerliefste accjes- DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: en nu...? -mijn allerliefste accjes-   en nu...? -mijn allerliefste accjes- Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 20:13

Lieve personen die dit lezen. Ik ben dus van plan te stoppen met wc, maar ik kan mijn accjes toch niet laten verhongeren? nee, daar heb ik jullie voor!

in een ander shopje heb ik fame en beatmiss weggegeven. Fame is nu heel actief en krijgt zelfs kittens! daar ben ik erg blij mee! maar beatmiss werd niet gebruikt dus heb ik haar weer terug ingenomen. Nu ga ik soulheart (ja echt, mijn eerste soulheart) weggeven, en beatmiss ook.

Beatmiss:

Wat heb ik nodig?
leuke schrijfstijl die er een beetje uitspringt, past wel bij beatmiss.
iemand met niet al te vee accounts, zodat ze wel actief blijven.

wat is beatmiss?
beatmiss kan dansen (ja echt mensen, ze kan dansen) en je kan haar een beetje vergelijken met de katten uit dit filmpje: https://www.facebook.com/photo.php?v=512934455425469&set=vb.168524003243357&type=2&theater
ze is wit en een rogue

Wat moet je doen?
een voorbeeldpost maken en zeggen hoe vaak je online bent.


Soulheart

Wat heb ik nodig?
zo een schtijfstijl: Hogx lachte in zichzelf, om te horen hoe een draak hulpeloos in gevaar was. Maar, straks was het iemand van zijn eigen clan? Hogx zette af een vloog met een chagerijnige kop naar het geluid. Toen hij eindelijk zijn gehoor niet meer wou geloven dat hij gebrul had gehoord, omdat hij nergens een dode/vechtende draak had gezien, zag hij een draak. Rustig op een rotsje, niks aan de hand. Hogx daalde neer. 'Oooja, doe ik ook altijd, andere draken naar je toe lokken, omdat ze de eed van hun clan niet mogen verbreken. Zorgen dat ze bloedchagerijnig worden, prutser. Je kan beter eerst heel hard brullen alsof je denk van. "BWOEHAHAHAHA, ik vermoord een clanleider!", en dan heel zacht en hulpeloos alsof je een doodgaande clanleider bent: 'wah, ik ga dood!'. Hogx schoor in de lach van zijn plotselinge aanval op de vreemdeling, wat er waarschijnlijk niet zo mooi uitzag. Hogx' tanden stonden scheef een waren geel en rood. En zijn gezicht was net zo erg als die van medusa, maar dan erger. Als je Hogx in zijn gezicht aankeek, was het een marteling. Bij Medusa versteende je. Er zijn ergere dingen in het leven dan de dood, dat is een van de belangrijkste lessen die hij had geleerd toen hij nog klein was. Toen zijn gezicht nog wel mooi was. Daarom martelde Hogx zijn prooi altijd eerst, voordat hij hem doodmaakte. Alleen om te laten weten dat niets, niemand en niets, hem, Hogx, kon verslaan. Maar deze draak zou hij niet doodmaken. Nee, hij zou hem overhalen om naar de donkere kant over te lopen, dan martelen met het idee dat hij zijn eigen groep heeft verraden, totdat ze smeekt om haar te doden. Dan wacht hij nog even, en dan duwt hij zijn tanden in de buik en in de borstkas, en laat haar langzaam doodbloeden, totdat het een leeg omhulsel van huid, botten en pure angst is. Hogx lachte bij het idee dat de andere draak de leider-die-vermoord-wordt-truc gebruikt die hij net ter plekken heeft bedacht. Nog harder lacht hij bij het idee wat een marteling de draak zal ondergaan. Hogx spreid zijn vleugels, vol met gaten en even lelijk als zijn gezicht -maar toch doen ze het perfect-, en vlppg weg.

Wat is soulheart?
een bloodclanner
boos en kwaadaardig!

Wat moet je doen?
hetzelfde als bij beat.

JE MAG DE WACHTWOORDEN NIET VERANDEREN ALS JE WORD UITGEKOZEN!

pas als ik het zeg, dan mag het. hopelijk komen er goede tehuisjes voor mijn soultje en beatje.


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

en nu...? -mijn allerliefste accjes- Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Phanter
Member
en nu...? -mijn allerliefste accjes- DPKsfdL
marijn
142

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: en nu...? -mijn allerliefste accjes-   en nu...? -mijn allerliefste accjes- Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 1:02

Ik wil beatmiss wel als je die nog weg gaat geven. Yay! Een dansende kat :3


en nu...? -mijn allerliefste accjes- 314f8dy
Terug naar boven Ga naar beneden
Cookie
Member
en nu...? -mijn allerliefste accjes- DPKsfdL
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: en nu...? -mijn allerliefste accjes-   en nu...? -mijn allerliefste accjes- Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 16:09

ik wil soulheart <3
mag ik zijn uiterlijk een beetje veranderen hij blijft helemaal zwart maar ik geef hem gewoon een andere plaatje.

Online: ik ben elke dag online.

VB:
Soulheart rende door het donkere bos met de koude bries door
zijn haren en de smaak van bloed in zijn mond. hij rende naar
een donkere zwarte kuil waar een oud stuk hout op lag. Soulheart
tilde het stuk hout van de kuil en trok een lijk van een grote arend eruit.
het beest was zwart en had opgedroogd bloed op zijn nek. Soulheart keek
naar het dooie beest en gaf het een mep met zijn klauw.

"goed gedaan mormel." Soulheart draaide zich met een ruk om
en keek in de ogen van een grote witte kater. Soulheart keek boos en
reageerde fel "moet jij eens luisteren klein stuk vreten, ik ben geen
mormel." De witte kater keek hem boos aan. zonder te denken sprong
Soulheart op de kater en scheurde een stuk vel van zijn schouder af. het
beest schreeuwde en klauterde onder de greep van Soulheart vandaan.
Soulheart greep de renende witte kater z'n staart en gaf er met zoveel kracht
een ruk aan dat je hem hoorde scheuren en breken. Stijf van de pijn lag
het beest op de grond te bibberen Soulheart keek hem aan en gaf hem een
harde hap in zijn schouder. het bloed liep er uit en het beest kronkelde.
Soulheart zetten zijn klauw op de keel van het beest. Soulheart's nagels
vlogen in het dunnen velletje van de kater en dode hem. Soulheart sleepte
het koude dode lichaam naar het monsterpad en legde hem erop. nu was
het het probleem van de Twolegs.


Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
en nu...? -mijn allerliefste accjes- 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
en nu...? -mijn allerliefste accjes- DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: en nu...? -mijn allerliefste accjes-   en nu...? -mijn allerliefste accjes- Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 23:47

Ehm, tja. Soulheart is meer eerst een uurtje of drie gemeen praten, zelfs lachen, en dan heel langzaam vermoorden.... Doe anders even pb nog een voorbeeldpost als het kan

En panter ja is goed als er toch niemand anders is Smile ik denk dat je wel snapt goe je met beat moet posten?? ( geld natuurlijk ook voor cookie, als er toch niemand anders komt Smile )


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

en nu...? -mijn allerliefste accjes- Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Cookie
Member
en nu...? -mijn allerliefste accjes- DPKsfdL
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: en nu...? -mijn allerliefste accjes-   en nu...? -mijn allerliefste accjes- Icon_minitimewo 13 maa 2013 - 13:50

soulheart schreef:
Ehm, tja. Soulheart is meer eerst een uurtje of drie gemeen praten, zelfs lachen, en dan heel langzaam vermoorden.... Doe anders even pb nog een voorbeeldpost als het kan

En panter ja is goed als er toch niemand anders is Smile ik denk dat je wel snapt goe je met beat moet posten?? ( geld natuurlijk ook voor cookie, als er toch niemand anders komt Smile )

moet ik die VP maken???


Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
en nu...? -mijn allerliefste accjes- 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
en nu...? -mijn allerliefste accjes- DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: en nu...? -mijn allerliefste accjes-   en nu...? -mijn allerliefste accjes- Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 22:18

mag ik beetje het karakter weten van beatmiss?


en nu...? -mijn allerliefste accjes- 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
en nu...? -mijn allerliefste accjes- DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: en nu...? -mijn allerliefste accjes-   en nu...? -mijn allerliefste accjes- Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 22:51

@coockie ja graa
@kittypaw beat is zeer vrilijk en er optimistisch ze kan wel goed zich verdedogen maar aanvallen doet ze zelden. Ze doet alles voor vrienden en familie en gaat dansend vrolijk door het leven


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

en nu...? -mijn allerliefste accjes- Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
 
en nu...? -mijn allerliefste accjes-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: