Invullen geboorte datum enz.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Invullen geboorte datum enz.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kasumi
Member
Invullen geboorte datum enz. DPKsfdL
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons.
Gender:
Rank:
Kasumi
BerichtOnderwerp: Invullen geboorte datum enz.   Invullen geboorte datum enz. Icon_minitimeza 9 maa 2013 - 9:07

Het viel me op dat als ik mijn geboortedatum wil invullen of zoiets, als je dan bijv. geboren bent op 2-2-2000. Als je dan de twee wil dan klik je op dat balkje, en dan zie ik geen cijfers alleen witte vakjes, ik zie het cijfer pas als ik er met mijn muis op ga staan.

Beetje vage uitleg misschien, en misschien ligt het aan mijn laptop. Maar ik meld het toch even. Voor de zekerheid.


Invullen geboorte datum enz. 1zh0286
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainwhisker
Member
Invullen geboorte datum enz. DPKsfdL
Max
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Rainwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Invullen geboorte datum enz.   Invullen geboorte datum enz. Icon_minitimeza 9 maa 2013 - 9:17

Dat is niks hoor, dat hoort namelijk zo bij de lay-out verandering want ik heb precies hetzelfde. Dus er is niks aan de hand met je laptop;) het hoort er allemaal gewoon bij.


Invullen geboorte datum enz. 2059qw1
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi
Member
Invullen geboorte datum enz. DPKsfdL
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons.
Gender:
Rank:
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: Invullen geboorte datum enz.   Invullen geboorte datum enz. Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 10:01

oh ok, dankjewel.


Invullen geboorte datum enz. 1zh0286
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Invullen geboorte datum enz. DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Invullen geboorte datum enz.   Invullen geboorte datum enz. Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 13:36

Ja sorry, op de één of andere manier krijg ik het niet anders. ;\



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi
Member
Invullen geboorte datum enz. DPKsfdL
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons.
Gender:
Rank:
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: Invullen geboorte datum enz.   Invullen geboorte datum enz. Icon_minitimezo 17 maa 2013 - 11:08

Heb niet zo heel erg last van hoor. ;D


Invullen geboorte datum enz. 1zh0286
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Invullen geboorte datum enz.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Errors-
Ga naar: