Eerste RPG >>Tips welkom!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste RPG >>Tips welkom!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormkit*
Member
Eerste RPG >>Tips welkom! DPKsfdL
Sammy
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
Stormkit*
BerichtOnderwerp: Eerste RPG >>Tips welkom!   Eerste RPG >>Tips welkom! Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 12:39

Ik opende mijn piepkleine oogjes en vroeg me verbaast af waar ik was. Na 68 dagen in de buik van mijn moeder te hebben gezeten kwam ik de wrede wereld in. Er waren talloze oogjes die naar kijken. En verbaasd maar niet bang kijk ik terug, dan ruik ik mijn moeder. Haar vertrouwde geur zit al in mijn netvlies gebrand alsof ik haar al mijn hele leven ken. Haar zachte wollige vacht. Dan stappen er een paar poezen naar voren en drukken hun snuit tegen die van mij aan. Ik schrik van hun gehavende vacht en probeer weg te komen maar mijn moeder duwt me terug. ''Toe maar.'' zegt ze. Voorzichtig kom ik dichter bij.

Nu iets uitgebreider, en in de HIJ-vorm.

Verbaasd opende Stormkit haar oogjes, rond haar stonden allemaal poezen. De meeste met een nogal gehavende vacht. Na de 68 dagen, kwam ze op deze koude wereld. Vele oogjes volgden elke beweging die ze maakte, zoveel aandacht. Ze was niet bang, nee helemaal niet, sterker nog, ze was gewoon simpelweg nieuwsgierig. Een beetje uitdagend keek ze terug. Haar moeder, ze rook haar moeder, die lucht! Het leek net alsof ze haar moeder al jaren kon, terwijl ze pas één dag leefde.

De ochtend brak aan, de eerste nacht van haar nieuwe leven was warm, het was Greenleaf. Er was nu volop voedsel, dus de kans om te overleven was groot. Stormkit opende haar oogjes en geeuwde. Haar moeder lag nog te slapen. Stormkit sprong op en deed een paar gevechts oefeningen. Tenminste, dat dacht ze. Ze zat vol energie. Jonge energie, zoals elke kitten dat heeft.


Eerste RPG >>Tips welkom! 15d838w


Laatst aangepast door Stormkit* op do 14 maa 2013 - 16:55; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormkit*
Member
Eerste RPG >>Tips welkom! DPKsfdL
Sammy
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
Stormkit*
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG >>Tips welkom!   Eerste RPG >>Tips welkom! Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 12:40

Ik weet niet of je alles in de ik-vorm moet schrijven of in de hij-vorm. Maakt dat uit?


Eerste RPG >>Tips welkom! 15d838w
Terug naar boven Ga naar beneden
pumakit
Member
Eerste RPG >>Tips welkom! DPKsfdL
2
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
pumakit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG >>Tips welkom!   Eerste RPG >>Tips welkom! Icon_minitimewo 13 maa 2013 - 17:21

Het is beter om het in hij vorm de schrijven.
Wat je ook kan doen is als je wat zegt kun je dat dikgedrukt doen.
Verder een leuke topic.


acc:

Pumakit wink

Nighteye happy wink

Snowleopard happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Eerste RPG >>Tips welkom! DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG >>Tips welkom!   Eerste RPG >>Tips welkom! Icon_minitimewo 13 maa 2013 - 17:54

Mooie post!
Maar ik zie nog wel een paar kleine dingetjes:
~Je post is niet helemaal in de verleden tijd
~Volgens mij is het powerplay als je schrijft wat andere katten doen, als hun dat daarvoor nog niet hebben gedaan, bijv. dat iemand naar voren stapt of iets zegt

Voor de rest een mooie post! Very Happy


Eerste RPG >>Tips welkom! 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Eerste RPG >>Tips welkom! DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG >>Tips welkom!   Eerste RPG >>Tips welkom! Icon_minitimewo 13 maa 2013 - 18:03

Je post is leuk geschreven ^^

Wel zijn er een paar puntjes:
-zoals al is gezegd, je moet in de verleden tijd schrijven, dat doe je nog niet overal
-De meesten hier schrijven inderdaad in de hij-vorm, maar voor zover ik weet mag je ook in de ik-vorm schrijven als je dat leuker vindt
-Je mag inderdaad niet godmoden (andere katten besturen), maar wel als het geen katten uit de rpg zijn, maar die je er gewoon even bij bedenkt. Dus in principe mag je best schrijven dat er bijvoorbeeld wat katten in het kamp zaten, maar niet dat (bijvoorbeeld) Daykit naar Stormkit toe komt en 'Hoi,' zegt ofzo
-Je posts moeten tenminste vijf regels zijn, dus je kunt iets uitgebreider zijn in omschrijvingen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt ^^


Eerste RPG >>Tips welkom! 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormkit*
Member
Eerste RPG >>Tips welkom! DPKsfdL
Sammy
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
Stormkit*
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG >>Tips welkom!   Eerste RPG >>Tips welkom! Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 16:45

Heel erg bedankt! Ik zal hem iets verder uitbreiden. En mag je bijv. ook:

Dag 1;

Blablabla

Dag 2;

Blablabla

Mag dit?


Eerste RPG >>Tips welkom! 15d838w
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Eerste RPG >>Tips welkom! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG >>Tips welkom!   Eerste RPG >>Tips welkom! Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 22:08

ik denk het wel, maar zijn dat niet iets te grote tijdssprongen? Zo kan er toch niemand meedoen, of is dat niet de bedoeling?


Spottedkit! happy
Eerste RPG >>Tips welkom! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste RPG >>Tips welkom!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: