This is not my place..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is not my place..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostlake
StarClan
This is not my place.. DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: This is not my place..   This is not my place.. Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 18:01

Hii peepz!
Ik weet het niet meer, maar ik voel me hier niet meer thuis. Ik zit hier nu ruim een jaar, maar ik denk dat 't WarriorCats verhaal voor mij stopt. Ik heb 't hardstikke naar mijn zin gehad, maar ik voel de sfeer veranderen. Als je iets zegt gaat 't hele forum der tegenin, en omdat ik nogal snel iets zeg denk ik dat het beter is als ik ga, en daarmee bedoel ik actief overstappen op een ander forum. Sommige acc staan op de accountmarkt, en ik kom alleen nog maar online om deze een nieuwe eigenaar te gunnen. Heel miss zal ik nog wel een keertje online komen, om een topicje ofzo te doen, zoals met BravexRiver, Fawnpaw etc. Maar dit zal waarschijnlijk steeds van korte duur zijn. Ook mijn cadeau in het evenement Spring komt nog. Maar voordat ik weg ga zou ik graag een paar mensen willen bedanken.

Cato, ik ga je echt missen. Ik ken je al vanaf mijn beginnetje hier, met Splashtail en Sunkit. Ik hoop dat ik onze vriendschap nu niet helemaal kapot maak, en dus nog wat contact met je kan blijven houden.

Cees, ik ken je echt al heel lang. Altijd leuke tijden enzo, dus ik hoop dat ik je nog eens tegenkom op andere fora.

Quinty, ik ga jou ook erg missen schat! Ik ga nu eventjes weg, dus ik hoop dat je River gewoon nog vrij houd voor Bravesoul.

Babs, Wazz, Maaike, Chii, Bo en een hoop andere, ik heb veel plezier met jullie allemaal gehad. Het team was echt geweldig en nog een keer mijn complimenten voor jullie forum!

- Daniëlle uit -


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
This is not my place.. E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairywren
Member
This is not my place.. DPKsfdL
Viktor
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Fairywren
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place..   This is not my place.. Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 18:03

(Kijk je nog wel naar mijn cadeautje in it's time for the spring?D:..)

Verder respecteer ik je keuze en hoop ik je nog een keer te zien verschijnen.D;


This is not my place.. Signature-1-1_zps4b8d4865
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
This is not my place.. DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place..   This is not my place.. Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 21:37

Daan <3 Ik vind het verschrikkelijk jammer dat je stopt met wc :c Ik zal je missen....

Veel succes in je RL, en ik hoop je hier nog af en toe eens terug te zien ;3
Xxx Viktor


This is not my place.. WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanpaw
Member
This is not my place.. DPKsfdL
Her
395
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Swanpaw
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place..   This is not my place.. Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 21:42

Ik vind het spijtig dat je vertrekt D:
Nog heel veel geluk in je verdere leven en dingen die je wil doen, het ga je goed Daan (:

~Herbert


Stamps!:
             
Swanpaw ;; Glacierpaw

This is not my place.. Swanpaw

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw
Member
This is not my place.. DPKsfdL
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: б мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place..   This is not my place.. Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 21:44

Muh, ik ga jou ook missen D;
Well, ik respecteer je keuze verder wel, maar ik hoop dan idd dat we nog wel contact houden enzo.. ;c

xx Catie
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
This is not my place.. DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place..   This is not my place.. Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 21:47

@Babs, Vik, Her, Cath, ik ga jullie ook allemaal missen D; En bedankt!


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
This is not my place.. E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
This is not my place.. DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place..   This is not my place.. Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 14:13

Damn zie dit nu pas.
Ik ga je ech tmissen meid, hoop dat je de goede keuze heb gemaakt <3


This is not my place.. CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Berrypaw
Member
This is not my place.. DPKsfdL
The Crazy Nana Person
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven Moons
Gender:
Rank:
Berrypaw
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place..   This is not my place.. Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 14:23

Jammer Daan dat je vertrekt.
Ik hoop nog wel eens een topic te kunnen doen met Fawnpaw. Ik zal je missen, maar respecteer je keuze.

xx Nath


"I'm not afaid of death! Whats it going to do? Kill me?"
This is not my place.. 34g3785
::Berryfrost::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is not my place..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: