Bored....



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bored....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Steelfang
Member
Bored.... DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Bored....   Bored.... Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 10:52

Steelfang lag op zijn zij in de zon, het was warm en de wind streelde zijn pels terwijl die de takken liet bewegen en een geur meedreven van prooi. Steelfang was hier nu niet om te jagen maar even om te rusten.... en te vervelen. In ieder geval had hij nog steeds de beelden van de dode rogue,zijn eerste moord, in zijn hoofd. Steelfang was een beetje rusteloos sinds die dag. Hij leek misschient toch een beetje op de broer van zijn moeder. Die had Steelfang´s ouders vermoord uit wraak. Steelfang had de rogue vermoord uit wraak. Was hij misschien meer zichzelf dan hij dacht. Steelfang keek op en rook een geur van zijn clan maar besteedde er geen aandacht aan. De dode rogue was een schande, hij had gedood in een gevecht, dat was oneervol. Maar wat Rockheart toen der tijd had gedaan was erger, zijn zus en zwager vermoord en dan zijn andere zussen de schuld geven. Steelfang draaide zich op zijn andere zij en zuchtte zacht. Hij was echt rusteloos, het was prachtig weer, hij was op een mooie plek en dan denkt hij aan het verleden, dat moest hij vergeten en zich richtten op de toekomst. Toen hoorde hij weer pootstappen en steelfang riep "Kom te voorschijn."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Bored.... Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Bored.... Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Bored....   Bored.... Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 14:10

Darkpaw werd wakker in het leerlingenhol hij had zoals gewoonlijk iet bijzonder gedroomd al eeuwen niet meer had hij iets vernomen van de vreemde gedachte die hij altijd had langzam stond hij op en rekte zich uit door met z,n nagels in aarde te graven waardoor hij het omwoelde. Darkpaw keek kwaadaardig om zich heen en en trok zijn wenkbrauw op hij en zuchtte, weer een saaie dag in dit slappe kamp hij had liever gaan jagen in de donkere nacht met een hoosbui waar zijn hart van zou kunnen verstrakken zein ziel achterdochtig en gemeen hij liep de den uit en keek fel om zich heen zijn ogen stonden schargereinig. hij liep met stroeve vaste passen door het kamp naar de doorntunnel een waas van duisternis leek om hem heen te gloeien zijn ogen nietziedend vooruit kijkend in het duister.

Evenlater liep Darkpaw bij de zonnerotsen en keek om zich heen hij begreep maar niet waarom katten het hier zo leuk vonden de zon was een van de dingen waar Darkpaw het meeste hekel aan had opeens zag hij Steelfang liggen hij was diep in gedachte zag Darkpaw en hij liep er heen steelfang riep "Kom te voorschijn." geamuseerd kwam Darkpaw de struiken uit en zei '' Rustig maar hoor mietje ik zal je niks doen, of je moet bang voor me zien, hahaha!! wat een grap!. maar jij doet wat hier? '' nieuwsgierig keek Darkpaw op steelfang neer hij lag in de zon zoals de meeste andere katten hier ook deden. hij vroeg zich af waar Steelfang aan dacht en vroeg het maar gewoon '' Waarom was jij zo diep in gedachte? verborgen gevoelens, gnagnagna!'' met een valse grijns ging Darkpaw voor Steelfang zitten en met z,n staart om zijn poten geslagen.


Bored.... 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Bored.... DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Bored....   Bored.... Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 14:19

'' Rustig maar hoor mietje ik zal je niks doen, of je moet bang voor me zien, hahaha!! wat een grap!. maar jij doet wat hier? '' zei Darkpaw, Steelfang keek hem aan en lachte hem uit. "Bang, voor jou, je laat me lachen. Ik riep om zeker te weten dat het een van mijn clan is en niet mijn volgende slachtoffer" bij de laatste zin keek Steelfang ijzig naar Darkpaw. ''Waarom was jij zo diep in gedachte? verborgen gevoelens, gnagnagna!'' zei Darkpaw. "Inderdaad, ik dacht namelijk hoe jij eruit zou zien als je kaal geschoren was, niet zo´n fraai gezicht dat is zeker." Steelfang kreeg een big smile na zijn zin. "Nou voddenbaal, ik ben hier om te gaan liggen in de zon, even pitten. Wachten op een nieuwe rogue om te vermoorden." sprak Steelfang. Eigenlijk was het neit gelogen, het gevoel dat hij een Rogue vermoord had was ook niet zo erg verontrustend ergens voelde het lekker en goed. Steelfang stond op en was weer de grootste van de twee. "Geeft mijn neef jouw goed training, hoor je nu niet met hem te trainen...." Steelfang keek vragend naar de apprentice.





Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Bored.... Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bored....
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: