Geen respect tegen over med.cat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geen respect tegen over med.cat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brightspots
StarClan
Geen respect tegen over med.cat O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Geen respect tegen over med.cat   Geen respect tegen over med.cat Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 14:25

Hallo mensen. Ik was zoals gewoonlijk weer wat topics aan het rond kijken, en bij de topics die er gehouden worden met de med.cats zie ik nogal weinig respect tegen over de medicine cat. Als ik de warrior cats boeken lees heeft elke kat Respect voor de medicine cat. Ik begin langzamer hand toch wel te begrijpen waarom mensen het minder leuk vinden om die rang te bespelen. Zo wat alle clan katten tonen geen respect voor die katten, en behandelen ze zelfs als of ze niks voor stellen, als of het geen speciale katten zijn.

Als ik de topics lees die er met de leader en deputy worden gehouden barst het van de respect en is het heel speciaal. Zijn med.cats dan niet speciaal? Bedenk wel dat zij de sterkste band hebben met Starclan, dat zij het leven van andere katten vaak in poten zullen hebben.

Babs had deze [klik] Essay geopend waar dat ook al in vermeld werd.

Ik vind dat daar wel wat meer rekening mee gehouden mag worden.
Ik wil hier mee geen haat over me heen roepen, en jullie mogen het best niet met me eens zijn, maar dit is wat ik zie, hoe ik het mee maak, en dus mijn mening.


::"Bright's::

Geen respect tegen over med.cat SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
Geen respect tegen over med.cat DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: Geen respect tegen over med.cat   Geen respect tegen over med.cat Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 14:54

Als jet het topic van Littlepaw x Ashpaw door las, aangezien dat toch een recent topic is, en het me zeer verdacht lijkt, Little vindt gewoon dat hij {Smokebreath} niet zo'n goed gezehsclap is om mee te praten, ze toont echter wél respect.
Maar ik ben het wel met je eens, niet iedereen heeft respect voor een med. cat, en daar zou verandering in moeten komen.


Geen respect tegen over med.cat A2rk0m
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
'Moonpaw
Member
Geen respect tegen over med.cat DPKsfdL
Anni-Chan :3
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
'Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geen respect tegen over med.cat   Geen respect tegen over med.cat Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 15:00

Hmmm, mensen hebben inderdaad minder respect voor ze. En ja, ik heb ook wat kitties die dat niet doen, maar meestal hebben die dan ook niet zon heel sterke band met StarClan...
Frosty toont echter sowieso wel respect omdat haar leven is gered.
Maar ondanks dit alles, ik geef je gelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Geen respect tegen over med.cat JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Geen respect tegen over med.cat   Geen respect tegen over med.cat Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 16:15

Mag ik even zeggen dat ik dit met Angelvoice ook gemerkt heb en dat dit ook een rede is geweest waarom ik haar op heb gegeven.
Niemand boeide het wat ze was niemand boeide wat ze deed. Niets.
Het is gewoon belachelijk en wellicht stom van mij dat ik toen niet mijn mond heb open getrokken maar ik ben maar wat blij dat nu mensen voor deze rangen opkomen zodat degene die nu een med. cat rang hebben het wel leuk kunnen hebben.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Geen respect tegen over med.cat DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Geen respect tegen over med.cat   Geen respect tegen over med.cat Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 16:34

Amen.
Echt mensen, Medicine Cats zijn speciaal, for StarClan's sake.


Geen respect tegen over med.cat 32znv9f
Geen respect tegen over med.cat 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geen respect tegen over med.cat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: