Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Speedstorm
Member
Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) DPKsfdL
97

CAT'S PROFILE
Age: 11 Maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits)   Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 19:03

Een angste kreet galmde over eht teratorium van de Windclan, een vrouwlijke meoder kat was vermoord door een andere kat, ze had 3 kittens bij zich, waarom, dat wist niemand... Na een poos waren alle kittens mee genomen, op eén na, een silver kleurige, Speedkit was de naam, ze was snel voor een kitten, maar nu niet, ze was zwak en moe, en ze had het koud ondanks het weer. Haar kitten blauwe oogjes waren tot spleetjes geknepen. De bladeren hielden haar best dikke vacht warm, ze was ook een Main coon. Ze kon ook een groote poes worden, voor een kitten was ze al vrij groot, zo groot als een normaale kitten van vier manen mischien.
Een luit piepje van angst klonk door de windclan kamp, hart genoeg om het kamp te berijken, ze had hulp nodig, ze was bang, ze wouw hier weg, een warm nestje in kreupen. Iemand help dacht ze angstig.


Laatst aangepast door Speedkit op za 11 dec 2010 - 14:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits)   Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 19:21

Mintwhisker was het kamp uit gegaan om wat te gaan jagen. Ze liep door en bleef af en toe staan om de geuren om haar heen te ruiken. Ze had net het spoor van een konijn gevonden, toen ze iets hoorde. Ze focuste zich op het geluid, het leek wel het gepiep van een kitten te zijn. Ze liep naar de plek waar het geluid vandaan kwam en het duurde niet lang voor ze ook de geur van de kitten rook. Ze zag de kitten liggen en liep er naartoe. Het was een zilverkleurige kitten. "Hallo kleintje, wat is je naam?" Vroeg ze toen aan de kitten. De kitten was nog jong kon ze zien, maar ze kon niet heel goed inschatten hoe oud de kitten precies was. Ze likte de kitten voorzichtig een keer en wachtte op de reactie van de kitten. Ze wist niet goed hoe deze kitten zou reageren op een andere kat dan haar eigen moeder en Mintwhisker wist ook neit wat er met haar moeder gebeurd was. Ze wachtte rustig af voor ze meer vragen zou gaan stellen, want straks zou ze de kitten overstuur maken terwijl ze dat helemaal niet wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedstorm
Member
Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) DPKsfdL
97

CAT'S PROFILE
Age: 11 Maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits)   Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 19:45

De moederkat vroeg aan haar wat haar naam was, ze beantwoorde beverig, en onduidelijk 'Sp..Speedkit' Zei ze. Sonderaarzelen kroop Speedkit tegen haar aan, en drukte zich tegen haar vacht aan. Speedkit werd langzaam wat zwaker door haar angst en verdriet, ze sloot haar oogjes en liet niks anders horen dan adem. Ze wist even ook niet meer wat er gebeurd was, aan de ene kant was het goed, dan zal de ze zich minder druk maken, maa raan de andere kant, het zal moeilijk zijn, als iemand er over begon, en ze wist neit wat er was. Ze spinde bibberig, maar ze spinde en dat was een goed teken.

(sorry weinig inspiratie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits)   Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) Icon_minitimevr 3 dec 2010 - 20:05

"Sp..Speedkit" Zei de kitten. De kitten heette dus Speedkit. Ze merkte dat de kitten tegen haar aan kroop. De kitten zocht waarschijnlijk warmte en een veilig gevoel. De kitten spinde en daar was Mintwhisker blij mee, want dan zou het goed gaan. Ze gaf de kitten nog een paar likjes. Nu was alleen de vraag wat ze het beste kon doen. Ze kon de kitten mee naar het kamp nemen of ze zou de kitten hier achter moeten laten, maar dat kon ze toch echt niet laten gebeuren. Een kitten zou het niet lang uithouden zonder iemand om voor haar te zorgen. Speedkit zou meer kans maken als ze haar mee terug naar het kamp zou nemen. Ze wist alleen niet of Speedkit het wel zou willen, want straks wilde ze helemaal niet naar een kamp vol met katten. Mintwhisker besloot dat ze het beter kon vragen en dan zou ze later altijd nog vragen kunnen stellen over dingen die er gebeurd waren. "Speedkit, vind je het goed als ik je meeneem naar het Windclankamp?" Vroeg ze aan de kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedstorm
Member
Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) DPKsfdL
97

CAT'S PROFILE
Age: 11 Maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits)   Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 14:15

"Speedkit, vind je het goed als ik je meeneem naar het Windclankamp?" Mintwishker. Speedkit knikte, en bleef tegen haar aan gedrukt, veel zeggen lukte neit meer, ze was bang, maar aan de andere kant ook weer niet. Ze bibberde omdat ze eht koud had. Haar oogjes waren dicht, en haar ligaampje zwak, maar een klein spinnent geluidje bleef. Hoe zou het zijn, zo'n rijk clan katten leven? Ze hoopte dat ze goed was voor een clan, maar ze zalde het wel leren. Deze kat had kittens, dat wist ze ze rook de geur van zacht aardig hijd, dat een moeder altijd bij zich had. Dus als zij haar moeder zalde worden had ze ook zusjes. Toen drong haar kitten gedachtes terug, melk ze had dorst. Ze begon met haar pootjes te trappelen, op zoek naar een tepel, ze kroop in de richting van de tepel, en begon te drinken, zonder toesteming, ze deet het gewoon, daar kon ze niks aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits)   Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) Icon_minitimedo 16 dec 2010 - 16:00

Mintwhisker zag dat Speedkit knikte en ze wilde Speedkit al oppakken en meenemen naar het kamp, maar Speedkit was begonnen met drinken, dus wachtte ze even geduldig tot de Speedkit klaar was met drinken. Ze pakte Speedkit voorzichtig op bij haar nekvelletje en begon naar het kamp te lopen. Ze liep niet te snel zodat Speedkit er geen last van zou hebben, maar ook weer niet te langzaam, want het was wel beter als ze snel in het kamp zouden zijn. Het duurde niet lang voor het kamp in zicht kwam, maar Mintwhisker had er nog niet echt over nagedacht wat ze de clan zou gaan vertellen, maar dat zou wel komen als katten ernaar begonnen te vragen. Ze ging snel het kamp binnen en liep naar de nursery toe. Ze zette Speedkit neer in haar nest en ging ernaast liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedstorm
Member
Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) DPKsfdL
97

CAT'S PROFILE
Age: 11 Maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits)   Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits) Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 12:44

Toen speedkit klaar was met drinken, werd ze op getilt. Ze werd mee genomen naar een kamp, toch? Ja, ze rook verschilende katten geuren, en haar ogen keeken nieuwsgirig rond. Naar haar werd ook alles nieuwsgirig gekeken, en teon wende ze zich weer tot iets anders, ze zag ook een paar andere kits, aan het spelen, maar daar hat Speedkit zelf geen behoefte aan, naja nu dan. Algauw ontsnapte een gaap haar bekje, en toen liep ook haar nieuwe moeder een hol binnen, en ging ze liggen en zij werd naast haar gelegd, Speedkit lsoot haar ogen en viel in een diepe slaap.

-Maak jij een nieuwe Topic in de nursery aan?-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pleas someone safe me! (Mintwhisker en Eagleheart alleen en hun kits)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: