When you smell mine scent { O P E N }



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 When you smell mine scent { O P E N }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heartdestroyer
Member
When you smell mine scent { O P E N } DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: When you smell mine scent { O P E N }   When you smell mine scent { O P E N } Icon_minitimema 1 apr 2013 - 14:51


Heart
destroyer

De donkerbruin gestreepte cyperse kater struinde door het ThunderClan territorium. Hij kwam hier wel vaker, meestal om de vieze thunderclanners te pesten. Als ze te ver gingen bij hem werdhet meestal een bloederig einde voor hun. Hij had al een paar doden op zijn naam geschreven waar hij trots op was. Sommige clankatten zouden hem misschien nog vaag van figuur herkennen aangezien hij vroeger in de WindClan had gezeten als kitten. Een hele tijd geleden dus. Desondanks zijn afkomst was hij niets minder dan alle Elite katten en ze respecteerde hem ook. Een zachte bries streelde door zijn haren. Zijn emotieloze ogen bestudeerde hun omgeving in de hoop dat er ergens een kat tevoorschijn zou komen. Na enige tijd dreef een aroma van een kat zijn geurklieren binnen. Gelijk stonden al zijn zintuigen op scherp en keek zoekend om zich of hij ergens de kat kon vinden. Het droeg duidelijk een ThunderClangeur en als de kat zijn geur zal ruiiken zal hij gegarandeerd op hem afkomen. Iedere thunderclanner haatte Elite katten. Een grijns sierde de kater zijn lippen enw achtte op de komst van de kat.


Laatst aangepast door Heartdestroyer op ma 1 apr 2013 - 15:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crumblekit
Member
When you smell mine scent { O P E N } DPKsfdL
Stijn~
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender:
Rank:
Crumblekit
BerichtOnderwerp: Re: When you smell mine scent { O P E N }   When you smell mine scent { O P E N } Icon_minitimema 1 apr 2013 - 15:19

met pijnlijke botten strompelde crumblefur door de bossen.
met een lichtte depressie in zijn ogen keek hij om zich heen,
hij snoof de lucht van een konijn op. met krakende botten van
het vele liggen en slapen kroop hij dichterbij. op het moment
dat hij het kleine hulpeloze konijntje zag kwam er weer een
flinke hoestbui tevoorschijn. het konijn trok met zijn oren
en stoof een klein holletje in. shit stom rot konijn schelden
en vloekend schraapte crumblefur zijn keel en ging weer recht
opstaan. hij strompelde verder met alleen maar deprimerende
gedachten, af en toe had hij zo'n erge hoestbui dat hij bijna stikte.
rustig strompelde crumblefur een kleine rots op, zijn zwart witte
vacht reflecteerde tegen de zon en hij ging liggen. crumblefur
schrok op uit een onrustig dutje toen hij adder rook fijn dat kan
er ook nog wel bij
dacht hij. met zijn hoofd laag tegen de grond
zag hij de adder dichterbij kruipen. in een flits schoten crumblefurs
nagels uit en porde ze diep in de schubbige huid van de adder.
crumblefur smeet de adder tegen de rotsen. het beest was verzwakt
maar niet dood. wetend dat het niet slim was om een adder in zijn n
ek te bijten kroop crumblefur boven aan een rots en duwde een
flinke kei met zijn neus op de kop van de adder. zo die was dood.
crumblefur schudde zijn vacht en likte zijn snorharen recht. na
eventjes gezeten te hebben rook crumblefur een elite kat. het
was niet echt zijn geluks dag vandaag eerst joeg hij een konijn
weg daarna kwam er een adder opbezoek en nu dit. zuchtend
zette crumblefur zijn massieve spieren op en zijn schoten zijn
scherpe klauwen uit hun schuil plekken. crumblefur was
misschien ouder dan de meeste maar hij was toch behoorlijk groot,
hij had vaak katten afgeschrikt en weg gewerkt met zijn klauwen
zo groot als keien. met zijn hoofd in de lucht riep hij hard
"ik ben crumblefur" even keek hij rond en ging toen weer
verder "ik ben misschien oud en ziek maar ik wil geen speciale
behandeling ik wil gewoon dood"
ferm keek crumblefur
vooruit niet verast van zijn eigen woorden. al een tijd was
hij zwaar depressief en hij had al meerdere keren geprobeerd
er een einde aan te maken. na de volgende ceremonie zou
hij een elder worden hij was al veel te oud voor een warrior.
crumblefur kraakte zijn nek en met een gestoorde twinkeling
in zijn ogen wachtte hij op antwoord.


When you smell mine scent { O P E N } 2lrsz4
Crumble's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
When you smell mine scent { O P E N } DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: When you smell mine scent { O P E N }   When you smell mine scent { O P E N } Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 13:54


Heart
destroyer

Geduldig wachtte de donkergestreepte kater op wat hij zal gaan horen. Benieuwd over de desbetreffende Thunderclanner wat te zeggen had tegen hem. "ik ben crumblefur" Heartdestroyer zag een wit met zwarte kater in de verte die blijkbaar niet in de gaten leek te hebben dat hij gewoon zat toe te kijken. Uiteindelijk praatte hij weer verder "ik ben misschien oud en ziek maar ik wil geen speciale behandeling ik wil gewoon dood" vervolgde de kater. Aan zijn blik kon je zien dat hij niet merkte dat er een Elite kat in het territorium was en vroeg dus blijkbaar aan die zogenaamde “Starclan” van hun of dat hij dood mocht. Verbaasd trok Heartdestroyer een wenkbrauw op en grijnsde vervolgens breed. Hij zal de kater niet gaan vermoorden, dan zal hij hem juist een plezier doen en dat was juist het gene wat hij een kat uit de Thunderclan niet toewenste. De donkergestreepte kater stond op en liep naar de kat die letterlijke vroeg om de dood en ging rondjes om hem heen lopen. “Zo Crumblefur” zei hij met een verlaagde en emotieloze stem. “Dus jij wilt graag bij je oude vriendjes van de Starclan huizen?” vervolgde hij met een spottende toon bij het woord Starclan. Zijn ogen keken kil voor zich uit. Hij ging een spelletje spelen met de oude kater. Hem pesten en niet vermoorden omdat hij zo graag dood wilde. Hem niet zijn zin geven was heerlijk om te doen. Katten dwars zitten, dat is pas leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crumblekit
Member
When you smell mine scent { O P E N } DPKsfdL
Stijn~
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender:
Rank:
Crumblekit
BerichtOnderwerp: Re: When you smell mine scent { O P E N }   When you smell mine scent { O P E N } Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 16:18

net te laat besefte crumblefur dat er een elite kat
achter hem stond. “Zo Crumblefur Dus jij wilt graag
bij je oude vriendjes van de Starclan huizen?” met
fele dappere ogen kek crumblefur de grote elite
kat aan. iets in zijn gedachte besefte dat hij deze
kater kende. even dacht hij na en zij toen "volgens
mij ken ik jouw."
met een rustige bijna kille stem
keek crumblefur naar de kater en hij vervolgde
"nou ja ik ken jouw ouders maar als ik het goed
heb ben jij heartkit, al zal je nu onderhand wel een
andere naam hebben."
met een klein glimlachje
keek crumblefur de kater aan. iets in hem zij
i]wat maakt het nou uit geef hem een dreun.[/i]
met zijn kleine oogjes heel eventjes de lucht in
schoten crumblefurs nagels uit hun hulzen en gaf
hij een flinke dreun tegen de kaak van de kater.
dit was niet om hem af te schrikken maar om
hem op te jagen. met een zieke lag keek hij
de kater aan en spande hij zijn voorpoten.
dit ging vast leuk worden.


When you smell mine scent { O P E N } 2lrsz4
Crumble's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
When you smell mine scent { O P E N } DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: When you smell mine scent { O P E N }   When you smell mine scent { O P E N } Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 19:37


Heart
destroyer

"volgens mij ken ik jouw." Zei de oude kater tegen de cyperse Elite kat. Heartdestroyer trok daarbij vragend zijn rechter wenkbrauw op en keek hem verwachtingsvol aan. "nou ja ik ken jouw ouders maar als ik het goed heb ben jij Heartkit, al zal je nu onderhand wel een andere naam hebben." Zei de oude kater tegen hem. Heartdestroyer zijn staart zwiepte op en neer toen de oude kater hem deed laten herinneren aan zijn geschiedenis in een Clan. Hij had dat volledig achter zich gelaten en vermoorde de nu eenmaal warriors waar hij als kitten zijnde naast had geslapen zonder enige moeite en medelijden. Een hees gegrom steeg op uit de kater zijn achterkeel. “Ik ben blij dat ik die tijd achter me heb gelaten, ik wordt nu gerespecteerd door de Elite. Meer dan jij wordt door je laffe clangenoten.” siste hij naar hem toe met een vernietigende blik in zijn ogen. Blijkbaar had het de kater geraakt want even later ging de klauw over zijn kaak heen waardoor Heartdestroyer zijn hoofd ruw opzij gedrukt werd. Een sissend geluid vloog door zijn tanden en draaide stug zijn kop terug richting de kater en stapte een paar stappen dreigend naar hem toe en gingop zijn tenen staan en sloeg vervolgens zijn met honden tanden verlengde nagels daarin. Een hese grinnik verliet zijn keel toen hij dat deed. Hij zal hem eens laten zien dat er niets meer van zijn clanhart over was. Dat er een hart gevormd van steen was ontstaan, net zoals hij nu een duistere ziel in zich had wat nooit meer zou veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
When you smell mine scent { O P E N }
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: