Let me love you [&Katniss]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me love you [&Katniss]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Diamond
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 16:28





Hij had een stuk gelopen, alleen om naar de Twoleg place te gaan. Er waren een soort dingetjes waar je doorheen kon lopen, waar meestal een ijzer ding stond met iets eetbaars erin. Tweebeners jaagde hem wel weg, maar dan had hij iets anders gegeten dan normaal. Hij liep langs allemaal grote dingen, en keek rond waar zo'n ding was. Toen hij er een zag keek hij door een doorzichtig ding om te kijken of er niemand keek. Hij sprong het ding in en zag gelijk het eten staan. Hij begon zo zacht mogelijk te eten maar toen hij iets van twaalf brokjes op had kwam al een boos gestamp de trap af. Hij werd naar buiten getrapt en buiten rolde hij verder, sloeg een kleine kreet van pijn, en bleef liggen.



Let me love you [&Katniss] Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Age: 1 year 6 moons
Gender:
Rank:
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 16:45

Company: Diamond Words: uncouted Mood: Over the top of my head in love <3

Katniss liep over de schuttingen van de huizen waar de poeziepoesen en tweebenen wonen. Katniss prong snel van de schutting af toen ze Diamond een schop zou krijgen. De bruinwitte tabby rende naar de witte kater van wie ze hield. De liefde voor hem was steeds sterker geworden in de tijd dat ze hem niet had gezien. 'Diamond' Mauwde ze hard. katniss ging naast hem zitten EN keek hem aan.




Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit ||
Let me love you [&Katniss] 15nn7dl
Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 16:52





'Diamond' Hoorde hij de stem van Katniss zeggen. "Het is goed, tweebeners hebben katten maar geen gevoel voor ze. Waarschijnlijk zijn we voor hun maar speelgoed" Zei hij kalm, terwijl hij probeerde op te staan. Hij wankelde wat maar kwam uiteindelijk wel overeind, waarbij hij een lik over de nek van Kat gaf als begroeting. "I missed you" Fluisterde hij toen in haar oor, wat hartstikke waar was.



Let me love you [&Katniss] Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Age: 1 year 6 moons
Gender:
Rank:
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:00

Katniss schreef:
Company: Diamond Words: uncouted Mood: Over the top of my head in love <3

Katniss keek hem aan terwijl ze hem met zielige ogen aan keek. 'Gaat het wel met je?' vroeg ze bezorgt. Katniss ging naast hem liggen en legde haar kop onder dr zijne. 'Ik heb jou ook gemist' zei ze zachtjes waarna ze nog zei 'Dia ik hou van je' zei ze nog zachter terwijl ze haar ogen even sloot om ze daarna weer te openen en hem aan het kijken met haar fel groene ogen.




Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit ||
Let me love you [&Katniss] 15nn7dl
Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:05





'Gaat het wel met je?' Diamond knikte. 'Ik heb jou ook gemist' Zei ze zachtjes, wat hem toch wel wat deed. Hij voelde haar kopje onder het zijne komen. 'Dia ik hou van je' D keek haar aan. "Ik ook van jou, meer dan iemand ooit zou kunnen" Zijn nagels kropen iets de grond in. De gedachtes dat iemand met haar zou klooien, het was gewoon.. Hij heeft ook wat geklooit, maar niet ernstig. Het was meer met woorden, met Katniss had hij ook lichamelijk contact, omdat zij, zij was degene. She was the one.



Let me love you [&Katniss] Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Age: 1 year 6 moons
Gender:
Rank:
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 19:56

Katniss schreef:
Katniss schreef:
Company: Diamond Words: uncouted Mood: Over the top of my head in love <3

Katniss glimlachte en legde haar hoofd tegen de zijne en glimlachte. Katniss haar ogen twinkelde toen hij haar vertelde dat hij ook van haar hield. 'Ben je heel erg gewond?' Vroeg ze toen ze opstond en drastisch het onderwerp veranderde. Katniss duwde haar neus tegen zijn schouder. 'Gaat het?' Katniss vroeg het opnieuw bezorgd. Katniss wachtte tot hij opstond. Ze wilde niet blijven op de plek met boze twolegs




Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit ||
Let me love you [&Katniss] 15nn7dl
Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 20:24





'Ben je heel erg gewond?' Vroeg ze bezorgd, maar voor hij wat kon zeggen vroeg ze het opnieuw, terwijl hij haar neusje tegen zijn schouder aan voelde. 'Gaat het?' Diamond glimlachte, schattig, die bezorgdheid. "Ja, het gaat wel" Zei hij en zag toen een boze blik van een tweebener door het doorzichtige ding. Hij stond op en ging in een soort van vecht houding staan, waarbij hij boos grauwde naar het ding. "Laten we ergens anders heen gaan" Zei hij tegen Katniss terwijl hij zelf al de tuin uit liep.



Let me love you [&Katniss] Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosquitopaw
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 20:28

Katniss schreef:
Katniss schreef:
Katniss schreef:
Company: Diamond Words: uncouted Mood: Over the top of my head in love <3

Katniss schrok van de grote tweebeen die ineens verscheen. Katniss haar haren stonden overeind terwijl ze de schutting opsprong en aan de achterkand op het zachte gras terecht kwam. 'Ben je gewond?' vroeg ze opnieuw bezorgd aan hem. Wat was ze vreselijk eerst met primrose en nu met Diamond. Ze moest dingen los laten in plaats van de constant te willen beschermen.



#Kill4Wazzie no one fucks with her and gets away with it!
I'd rather you hate me for who I am, than like me for who I am not." - Kurt Cobain
Let me love you [&Katniss] Xc2k49
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 20:36





Achter de schutting begon ze opnieuw te vragen. 'Ben je gewond?' Diamond keek haar recht in haar prachtige groene ogen. "Een beetje, maar dat gaat wel weer over" Antwoordde hij eerlijk. Normaal werd hij niet een huis uitgeschopt, normaal jaagde ze hem voorzichtig weg of pakte ze hem gewoon op. Die tweebener had geen gevoel, en toen hij daar aan dacht kreeg hij medelijden met de kat die er woonde. Hij zou later terugkomen, om de kat te ontmoeten.



Let me love you [&Katniss] Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosquitopaw
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 21:31

Mosquitopaw schreef:
Katniss schreef:
Katniss schreef:
Katniss schreef:
Company: Diamond Words: uncouted Mood: Over the top of my head in love <3

Katniss keek hem aan en legde haar hoofd op zijn schouder, 'gaat het echt wel' vroeg ze zachtjes opnieuw. ze glimlachtte terwijl ze naast hem zat. Dit was de kater met wie ze de rest van haar leven wilde spenderen. De enige bloodclan cat die ze kon uitstaan. Katniss kee naar de lucht terwijl ze zich zelf op haar zei liet vallen. met haar voorpoot duwde ze tegen zijn bil.



#Kill4Wazzie no one fucks with her and gets away with it!
I'd rather you hate me for who I am, than like me for who I am not." - Kurt Cobain
Let me love you [&Katniss] Xc2k49
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 21:41

Diamond schreef:





'Gaat het echt wel' vroeg ze weer waarop Dia knikte. Hij keek voorzichtig toe hoe de poes op haar zei viel en voelde toen een druk op zijn bil. "Oooh the girl has some plans today" Zei hij uitdagend terwijl hij haar zei begon 'schoon te maken'. Ze was schattig, maar had ook haar uitdagende trekjes die haar nog leuker maakte. Diamond wou met haar de rest van zijn leven doorbrengen, en alleen met haar misschien nakomelingen 'creeren'

Let nie op typfouten zus dr mob



Let me love you [&Katniss] Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosquitopaw
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 21:52

Mosquitopaw schreef:
Mosquitopaw schreef:
Katniss schreef:
Katniss schreef:
Katniss schreef:
Company: Diamond Words: uncouted Mood: Over the top of my head in love <3

Yeah the girl has some plans to day, plans to make you crazy' zei ze lachend terwijl ze met haar poten hem begon te poken op veel plekken terwijlk hij haar zij schoon maakte. ze lachtte 'You, you rock my world!' zei ze terwijl ze haar nagels in zijn neg zette en hem naar haar trok. en hem een lik op zijn neus gaf.



#Kill4Wazzie no one fucks with her and gets away with it!
I'd rather you hate me for who I am, than like me for who I am not." - Kurt Cobain
Let me love you [&Katniss] Xc2k49
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
Member
Let me love you [&Katniss] DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you [&Katniss]   Let me love you [&Katniss] Icon_minitimema 1 apr 2013 - 22:01






'Yeah the girl has some plans today, plans to make you crazy' Diamond moest lachen om de zin van de poes, die hem zat te poken. 'You, you rock my world' Zei ze en trok hem dichter naar haar toe, waarbij ze een lik op z'n neus gaf. "You, you are my world" Zei hij zacht maar nog wel verstaanbaar, waarna hij met zijn poot langs haar nek ging, en speels een lik net langs zijn poot gaf

Let nie op typfouten zus dr mob



Let me love you [&Katniss] Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me love you [&Katniss]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: