I'm gonna get you! Tips?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm gonna get you! Tips?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Winterfrost
Member
I'm gonna get you! Tips? DPKsfdL
Moet jij dit weten???
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Winterfrost
BerichtOnderwerp: I'm gonna get you! Tips?   I'm gonna get you! Tips? Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 11:07

De slanke, witte kater sloop zachtjes door het gras. Hij merkte een klein grijs-bruin gedaante op tussen het gras. Zijn bloed stroomde door zijn aderen. Het was zijn eerste jacht in dagen. De zon liet zijn felle, amber groene ogen oplichten. Zijn witte vacht weerkaatste tegen de bomen. Stap voor stap sloop hij dichterbij. Het was een groot konijn, dicht bij haar hol. Ze moest wel jongen gekregen hebben want ze plukte haar haren uit haar vacht en verzamelde zoveel als ze nodig vond. Winterfrost schatte de afstand in en zette zijn poten in een gepaste positie. 'Denk aan alles wat je geleerd hebt, Frostje', ging door zijn hoofd. Hij zakte diep door zijn poten en duwde zich af. In een mum van tijd had hij het beestje in zijn bek maar het konijn gaf zich niet gewonnen. Hij wrong naar alle kanten en uit zelfverdediging beet hij met zijn voortanden in Winterfrost' tong. Hij opende zijn bek waardoor het gewonde konijn probeerde weg te springen. 'Dan doen we het maar op "Frost'-manier!, dacht hij terwijl er een grote grijns op zijn gezicht verscheen. Hij sprong op en liet zich met een harde klap op het beestje vangen. "Hebbes!, riep hij uit volle borst. Met zijn staart en kop hoog opgeheven liep hij terug naar het Riverclan camp. Jongens, ik heb een groot konijn gevangen! Mijn eerste jacht in dagen is succesvol verlopen, maar wel op "Frost'-manier". Hij was apen trots!

Niet bepaald mijn beste verhaal maar het gaat me even om mijn woord spelling en woord gebruik, en zo van die dingen. wink Tips zijn welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
I'm gonna get you! Tips? DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: I'm gonna get you! Tips?   I'm gonna get you! Tips? Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 12:27

Ik vind het heel goed.
Wel is het soms lastig om te lezen dat je vaak 'zijn ...' gebruikt of dat je twee woorden kort na elkaar herhaald, maar voor de rest is het prima.


I'm gonna get you! Tips? Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterfrost
Member
I'm gonna get you! Tips? DPKsfdL
Moet jij dit weten???
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Winterfrost
BerichtOnderwerp: Re: I'm gonna get you! Tips?   I'm gonna get you! Tips? Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 9:53

Okay, ik zal er proberen op te letten. c:


I'm gonna get you! Tips? 21ppw2
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
I'm gonna get you! Tips? DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: I'm gonna get you! Tips?   I'm gonna get you! Tips? Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 1:42

Wauw, dat is heel erg goed. :3
Tips heb ik niet het is heel leuk verhaaltje :3
Oké, 1 tip: Je gebruikt vaak 'Hij' en 'Zijn' zoals Glacierpaw al zei.
Je kunt dat altijd nog vervangen in 'De witte kater.' of 'Frost' of 'De warrior' 'De stoere kater' Etc.

maar stiekem wil ik je verhaaltje ook wel verder weten :3


I'm gonna get you! Tips? 2yl4bif
Stamps
I'm gonna get you! Tips? W0qAlxRI'm gonna get you! Tips? EjrsROFI'm gonna get you! Tips? MMAFZtmI'm gonna get you! Tips? PgKKyjMI'm gonna get you! Tips? MKN7vHEI'm gonna get you! Tips? LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shysong
Member
I'm gonna get you! Tips? DPKsfdL
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: I'm gonna get you! Tips?   I'm gonna get you! Tips? Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 9:31

Musicheart schreef:
Wauw, dat is heel erg goed. :3
Tips heb ik niet het is heel leuk verhaaltje :3
Oké, 1 tip: Je gebruikt vaak 'Hij' en 'Zijn' zoals Glacierpaw al zei.
Je kunt dat altijd nog vervangen in 'De witte kater.' of 'Frost' of 'De warrior' 'De stoere kater' Etc.

maar stiekem wil ik je verhaaltje ook wel verder weten :3

Bedankt! c: Ik probeer met andere posts daar nu ook wel op te letten c;
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm gonna get you! Tips?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: