Tips zijn hartstikke welkom!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tips zijn hartstikke welkom!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluespark
Member
Tips zijn hartstikke welkom! DPKsfdL
Angie
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Bluespark
BerichtOnderwerp: Tips zijn hartstikke welkom!   Tips zijn hartstikke welkom! Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 13:00

Miepie sloop langzaam door de bossen. waar was ze? de schaduwen tekenden prachtige beelden op de grond. Het was bladgroen, Ze ging vroeger altijd op zo'n prachtige zomerdag als deze op jacht, nu niet. versuft keek ze rond. Vier bomen staken scherp af naar de hemel. Miepie keek onrustig om zich heen, dit kende ze niet. was het een droom? was ze zo ver van huis? Nee dacht ze. ze keek om zich heen. ze hoorde iets ritselen. Miepie dook ineen. voorzichtig, poot voor poot sloop ze naar achteren. haar oren plat in haar nek en haar Zwart-witte haren overeind gestoken, zat ze daar. Tussen de vier groene bomen die scherp tegen de hemel aftekende. Bloed suisde tussen haar oren. Waar was ze? was ze in het rode clanterretorium? ze snoof. Nee, het was niet in de groene, niet in de blauwe, niet in de gele en ook niet in de rode Clan. Ze was in een heel ander woud. Haar oren spitsen zich toen ze een ritseltje hoorde. Het waren 3 katten die ze rook. 3 vreemde katten. dit was ook een woud verdeeld door vieren, of verdeeld door vier clans. Miepie wist dat ze de gespierde katten op pattroulle zo aankon. Opeens golfde een flits van een herrindering ddor haar hoofd: tweebenen die iets op haar schoten, ze werdt door een groot monster opgeslokt. ze werdt wakker en rende weg uit het stinkende monster. toen rende ze en rende ze. ze was vrij. ze kwam in dit vreemde, groene bos terecht.
Ze schudde het van zich af. een pijnlijke steek Brandde in haar buik. De jongen! De jongen! Ze schreeuwde, ze gilde en ze krijste. de 3 clankatten keken geschokt om. 'haal Sintelpoot' snauwde een van de katten(.....)

ik ben net nieuw op dit forum dus ik dacht: laat ik maar wat proberen. ik heb zelf net boek 3 uitgelezen dus ik loop nog wat achter met de namen Laughing

tips zijn heel erg welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
Tips zijn hartstikke welkom! DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Tips zijn hartstikke welkom!   Tips zijn hartstikke welkom! Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 14:20

Heey
Welkom ten eerste ^^,
Oke, daar gaan mijn tips;
1; We werken hier met Engelse namen, dus Sintelpoot is Cinderpaw.
2; Als je kat De Jongen! De jongen! zegt, is dat voor iedereen handiger om dat tussen aanhalings tekens te doen, dus; '' De jongen! De jongen!'' schreeuwde ze, krijsde ze, enz ~
3; Je account naam is CloudCream, en niet Miepie. Je bespeelt de kat zoals je account naam is.
4; Het is in Warrior cats niet in het echt een blauw gebied of een rood gebied hoor, dat is gewoon om duidelijk te maken van welke Clan welk gebied is ^^
5; Het gaat hier niet helemaal zoals de boeken, dus wij hebben bijvooorbeeld niet Cinderpaw als apprentice maar een Maskpaw, met als Medicine Cat Jayfeather. Of dat de RiverClan leader niet Crookedstar is maar Stormstar.
Verder doe je het goed ^^

Hoop dat je er wat aan hebt ;3

Xxx Bo aka Ty


Tips zijn hartstikke welkom! CFKdxRZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluespark
Member
Tips zijn hartstikke welkom! DPKsfdL
Angie
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Bluespark
BerichtOnderwerp: Re: Tips zijn hartstikke welkom!   Tips zijn hartstikke welkom! Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 17:40

die andere clans had ik er gewoon bij verzonnen hoor. en net zoals Rufus had ik miepie gedaan, maar heel erg bedankt voor de tips! (cinderpaw, sintelpoot: ik ben niet een kei in engels)
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Tips zijn hartstikke welkom! DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Tips zijn hartstikke welkom!   Tips zijn hartstikke welkom! Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 20:46

Hoi, welkom
Je bent er best goed in maar er zijn toch nog en paar kleine dingetjes die ik even wil zeggen.
1. Op Wc zijn er 4/5 clans, eigen clans kan je alleen bedenken bij de Fanclans
2. Let op het gebruik van leestekens, een nieuwe zijn begint altijd met een hoofdletter.
Veel plezier Smile


Tips zijn hartstikke welkom! 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluespark
Member
Tips zijn hartstikke welkom! DPKsfdL
Angie
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Bluespark
BerichtOnderwerp: Re: Tips zijn hartstikke welkom!   Tips zijn hartstikke welkom! Icon_minitimewo 10 apr 2013 - 8:40

Bedankt voor de tips! Very Happy
ik ga nog een keertje wagen!
(het kan zijn dat er soms blueSTAR staat in de plaats van BlueSPARK maar ik raak altijd door de war met die namen XD)

Bluespark sloop langzaam door het groene bos. Zijn zwarte vacht glansde terwijl ze behendig van de ene tak naar de andere sprong. Niemand kan mij zien Dacht ze. Ze snoof de heerlijke frisse lucht naar binnen. De warme zomerdag verwarmde haar vacht, en de glinsterende dauwdruppeltjes die van de bladeren afdruppelden verkoelde haar. Ze klom omhoog, de boom in. de takken zwiepten in haar gezicht. De boomstam werdt dunner en dunner naarmate ze omhoog klom. Totdat BlueSpark het groene bladerdak bereikte. Ze keek om haar heen, overal bladeren, bladeren en bladeren. Erop lopen was gevaarlijk, maar ze kon iedereen erdoorheen zien, maar hun haar niet. Ze waagde de eerste stappen op het bladerdak, ze stak haar zwarte poot gespannen uit en reikte naar de bladeren van een andere boom, ze waagde het om haar poot neer te zetten. Voorzichtig duwde ze met haar poot op de bladeren, daarna zette ze angstig haar tweede poot neer. Toen sprong ze. Veilig kwam ze aan op de andere boom. Blaadjes fladderde in het rond. Het kamp was nog maar 6 bomen verder, ze rende zo snel als ze kon over de andere hoge bomen. Bij de laatste greep ze zich aan een tak vast om te stoppen. Haar achterlijf bengelde naar beneden. Ze krabbelde met haar achterpoten tegen de boomstam, en met haar voorpoten doorboorde ze de eikenbladen om zich omhoog te trekken. Ze trok en krabbelde naar boven. vanaf hier had ze een prachtig uitzicht over het kamp (...)

ik heb nog geen clan dus heb ik maar ff wat geimproviseerd Very Happy qua gebied enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Tips zijn hartstikke welkom! DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Tips zijn hartstikke welkom!   Tips zijn hartstikke welkom! Icon_minitimewo 10 apr 2013 - 14:58

Je bent helemaal klaar voor de echte rpg, ik kan geen enkele fout ontdekken behalve dan dat je een keer BleuSpark schreef.
Echt een mooie post!


Tips zijn hartstikke welkom! 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Tips zijn hartstikke welkom! DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Tips zijn hartstikke welkom!   Tips zijn hartstikke welkom! Icon_minitimewo 10 apr 2013 - 22:05

Mooi, jup Firelion heeft gelijk. Ik zie geen fouten meer :d
in de eerste post wel, ik wou wel reageren maar de anderen deden het voor mij


Tips zijn hartstikke welkom! 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluespark
Member
Tips zijn hartstikke welkom! DPKsfdL
Angie
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Bluespark
BerichtOnderwerp: Re: Tips zijn hartstikke welkom!   Tips zijn hartstikke welkom! Icon_minitimedo 11 apr 2013 - 15:28

dankjewel allemaal voor de posts Smile nu nog wachten tot de riverclan me aanneemt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dearheart
Member
Tips zijn hartstikke welkom! DPKsfdL
Esmee
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Dearheart
BerichtOnderwerp: Re: Tips zijn hartstikke welkom!   Tips zijn hartstikke welkom! Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 18:16

Ik heb enkel nog 2 tips. Als je kat iets denkt ia het handig om 'het zo' te doen, en soms heb je best wel korte zinnen Wink


Tips zijn hartstikke welkom! Iwj1ih
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tips zijn hartstikke welkom!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: