I didn't see you before. {Darkblood}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I didn't see you before. {Darkblood}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fame
Member
I didn't see you before. {Darkblood} DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: I didn't see you before. {Darkblood}   I didn't see you before. {Darkblood} Icon_minitimema 8 apr 2013 - 18:38




Zijn staart zwiepte alert heen en weer terwijl hij zijn muis stevig tussen zijn kaken geklemd hield. Hij dacht de hele tijd aan zijn dochter, Breeze. Een prachtige kitten. Ze had het uiterlijk van Ziva, maar het karakter van een engeltje. Dat had zijn gevoelige kant ook losgemaakt, en dat voelde een stuk prettiger. Hij had natuurlijk ook nog zijn slechte kant, hij wilde niet als pussy gezien worden. De kater wandelde rustig verder, tot hij ergens in de buurt kwam bij het BloodClan territory. Hij liet zijn muis vallen en boog zich eroverheen om hem op te eten.

De zon was hoger aan de hemel gaan hangen en Fame was al voorbij het BloodClan kamp gekomen. Hij was nu bezig om bij zijn schuilplaats te komen, daar zou hij misschien ook Ziva vinden. Zijn poten leidde hem sneller naar de plaats toe bij het denken aan Breeze. Helaas kwam hij hen niet tegen, maar hij rook wel iemand anders. Hij sloot zijn ogen en dacht even na, de wind was naar hem toe gericht, gunstig. De kat zou hem niet kunnen ruiken. Geruisloos sloop hij richting de geur, tot hij een zwart figuur zag staan. Hij hield zich schuil achter een muurtje. De kat had niet het figuur als Ziva, dus zij kon het niet zijn. Het was een vreemdeling, maar toch een kat van de Elite. Niet gek dat hij haar niet kende, voor zijn part lieten ze elke pussy toe aan de Elite. Fame deed een geruisloze stap vooruit en maakt een snelle sprint naar de kat. Hij drukte de poes tegen de grond en hield haar tegen. 'Wat moet jij hier?' Siste hij. Ze was te dicht bij zijn nest, en als Ziva er even niet was geweest en zijn dochters wel, dan zouden zij gevaar hebben gelopen als deze kat hen had ontdekt.




I didn't see you before. {Darkblood} 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
I didn't see you before. {Darkblood} DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: I didn't see you before. {Darkblood}   I didn't see you before. {Darkblood} Icon_minitimema 8 apr 2013 - 19:57

De slankzwarte poes had haar vacht rechtgelikt, waarna ze bedacht wat ze zou gaan doen die dag. Ze kon misschien langs gaan bij Snatcher. Vragen wat ze aan het uitspoken was. Als moeder, voelde je het als je kittens wat deden. 'Stoppen Darkblood. Ze zijn al volwassen, je moet stoppen met ze bezoeken en moederlijk doen.' Siste ze zichzelf toe. Opeens keek ze weer op. Haar poten hadden zich vanzelf richting het nest van Snatcher geleid. Darkblood verzonk weer bijna in gedachte, toen ze opeens scherpe nagels in haar huid voelde prikken. Ze gaf een verschrikte miauw, en lag op haar rug. 'Wat moet jij hier?' siste de kater. 'Lopen' miauwde Darkblood met en neutrale stem. Ze keek naar de nesten om zich heen. 'Of mag dat niet meer? Ik ga gewoon op bezoek bij mijn kit.. Em, dochter!' Nu begon ze ook te sissen. Als die kater maar geen kapsones had, want daar werd Darkblood altijd helemaal gestoord van.


I didn't see you before. {Darkblood} 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
I didn't see you before. {Darkblood} DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: I didn't see you before. {Darkblood}   I didn't see you before. {Darkblood} Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 14:16




'Lopen.' Zei de poes. 'Of mag dat niet meer? Ik ga gewoon op bezoek bij mijn kit.. Em, dochter!' Fame liet haar los, dochter... Dat deed hem denken aan Breeze. 'Sorry, ik dacht dat je mijn kits kwaad wilde doen, daar is het nest.' Hij wees met zijn neus naar de plek. 'Ik heb namelijk ook een dochter, twee zelfs.' Hij snorde bij de gedachten aan Breeze en Shiva. Het waren prachtige kits, maar dat dacht elke ouder van zijn kits. 'Fame, aangenaam.' Miauwde hij, terwijl hij ging zitten en met zijn poot lang zijn oren ging om zijn vacht te wassen.

Zijn blik was gericht op de zwarte poes. Hij sloeg zijn staart over zijn poten en geeuwde. 'Mijn excuses,' Miauwde hij. Zijn blik gleed even in de richting van het nest van de kits, zal Ziva al terug zijn? Ze kon erg geruisloos zijn, wist hij. Zijn blik gleed al snel weer terug naar de poes. Zijn gedachten waren echter bij het weer, het was erg warm en ze zaten hier niet echt bepaald in de schaduw. Het liefst zou hij naar een beschaduwd plekje zijn gerend, maar dat zou onbeschoft zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I didn't see you before. {Darkblood}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: