Ceremonies



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mantiskit
Member
Ceremonies DPKsfdL
Fairy <3
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Xx- 0 moons -xX
Gender:
Rank:
Mantiskit
BerichtOnderwerp: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 0:08

Hay een paar dingen vielen mij op, De ceremonies de enige clan die zelf ceremonies schrijft & ze regelmatig post is de Shadowclan en daar achter de Bloodclan.
Ofc. idereen heeft een privé leven maar gezien iedereen zich overal mee bemoeit dacht ik ik doe het ook eens Smile

Thunderclan 12 Juli '12 - 11 februari '12
Riverclan (voor de ceremonie van Babs) 13 november '12
Windclan (voor de ceremonie van Babs & Maaike) 15 juni '12
Shadowclan 27 maart '13 - 1 februari '13 - 4 januari '13
Skyclan 8 juli '12 - 14 februari '12 (pas per 11 november bekent dat hij weggaat, maar het gewone leven zou door moeten gaan of niet?)
Bloodclan 17 februari '13 - 23 december '12

Jullie moeten mij niet verkeerd begrijpen. Ik val niemand aan, ik begrijp dat mensen het druk hebben maar een keer in de maand moet er toch wel tijd zijn om een ceremonie te hebben? Of is dat echt te veel gevraagd? En ja ik weet echt wel dat niet iedereen tijd heeft maar zijn er echt 2 mensen die elke maand geen tijd hebben om die post te schrijven? Nu weet ik dat Windclan geen leiding heeft maar na 15 Juni was er nog prima leiding.

Bedoel begrijp mij echt niet verkeerd ik heb respect voor de mensen die de ceremonies schrijven nu is alleen mijn vraag is dit de beste manier?


Ceremonies Vgix01
I haz a mantis drawing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Ceremonies Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 0:13

Leiders van RiverClan en oud WndClan zitten In hun examenjaar.
Over Tc die ceremonie zou komen na tbs, maar dat schoof telkens op. Nu is t bijna klaar.


Ceremonies RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Ceremonies DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 9:39

Skyclan heb ik bovendien gevraagd of mensen nog een ceremonie wilde en niemand antwoordde, dus dat vatte ik als een nee op.^^



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Ceremonies Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 9:48

Wat Waz al zei.
Ik zit in mijn examen jaar. Ik zou hier dolgraag elke dag actief zijn, elke maand een goede ceremonie leveren, maar je moet begrijpen dat het 'examen' iets is dat héél erg belangrijk is. Als ik mijn school laat leiden onder WC, dan zak ik. Ik zak, blijf en jaar zitten en word nog ongelukkiger dan ik me af en toe al voel. Het doet me pijn, om mezelf zo weinig online te zien op WC, vooral omdat ik er niks aan kan doen. Ik snap van jullie, dat een ceremonie maken erg simpel lijkt, maar er zit meer werk achter dan je denkt.

Mvg, Moon.


Ceremonies 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Ceremonies R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 12:38

Ik wil me eventueel wel aanbieden om ceremonies te gaan schrijven voor andere clans, ik heb zat tijd, en tenslotte zou er voor mij ook wel eens een keer komen om een Shadowclan ceremonie te schrijven, dus dan kan ook alvast een soort van oefenen - al lijkt het me niet moeilijk, gezien t enkel naar activiteit kijken is, en de aanmeldingen.

Dus ik zou wel willen helpen om maandelijks ceremonies te gaan typen ^-^
Dan is er ook geen gezeur van; wanneer komt er nou een ceremonie.


Ceremonies Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Ceremonies DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 13:13

Geeft niet Moon! We moeten allemaal door die periode en school gaat echt voor.

En ik vind het een goede oplossing Nath! Zal nog even met de rest van het team overleggen. c:



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Mantiskit
Member
Ceremonies DPKsfdL
Fairy <3
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Xx- 0 moons -xX
Gender:
Rank:
Mantiskit
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 13:46

Er zijn meer mensen bereid ceremonies te schrijven, er is nooit om gevraagd of andere het ook willen doen. Maar Moon je hebt 2 mensen die de leiding hebben in een clan.

En ik weet dat ceremonies veel werk zijn, als je het met ze tweeën doet scheelt dat veel tijd. En ja ik snap examenjaar is kut, ik ben d'r ook door heen geweest. Maar je bent met z'n tweeën dus ik denk eigenlijk wel dat er iemand is die een keer in de maand tijd heeft.


Ceremonies Vgix01
I haz a mantis drawing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricanekit
Member
Ceremonies DPKsfdL
Annemeike
142
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Hurricanekit
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 13:49

Ik weet dat ik geen hoge rang heb, maar als ik toestemming heb wil ik ook wel helpen ^^


Ceremonies 4cef4eeb96837dbd22cce30
Tell me would you kill
To save your life
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Ceremonies DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 13:51

Dat zou fijn zijn. ^^
Misschien moeten we idd maar een soort 'ceremonie-team' gaan opstellen, dat als leiders/deputy's het druk hebben, ze altijd bij die mensen terecht kunnen voor hun ceremonies.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Mantiskit
Member
Ceremonies DPKsfdL
Fairy <3
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Xx- 0 moons -xX
Gender:
Rank:
Mantiskit
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 13:53

Dat zou inderdaad het beste idee zijn, dan worden het ook geen ceremonie bommen waardoor het zo lang duurt en denk niet dat dit met de ceremonies zo door kan gaan.


Ceremonies Vgix01
I haz a mantis drawing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blithesoul
Member
Ceremonies DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Blithesoul
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 13:57

Eventueel wil ik ook helpen om een ceremonie op te stellen (:


Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Ceremonies Blithesoul
"Run your fingers through my soul. For once, just once, feel exactly what I feel, believe what I believe, perceive as I perceive, look, experience, examine, and for once; just once, understand."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Ceremonies DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 14:03

Dat ceremonie team lijkt me leuk, al vind ik dat het nog altijd de leader en deputy moet zijn die de ceremonies in elkaar steekt. Het kan natuurlijk voor komen dat die geen tijd hebben, maar om er speciaal een team voor te gaan creëren lijkt me overbodig.

Maar dat is mijn mening. ^^


Ceremonies 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mantiskit
Member
Ceremonies DPKsfdL
Fairy <3
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Xx- 0 moons -xX
Gender:
Rank:
Mantiskit
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 14:05

Ben ik het mee eens, maar de manier waarop de ceremonies nu komen gaat ook niet goed. Dan maar kinderachtig een een ceremonie team


Ceremonies Vgix01
I haz a mantis drawing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Ceremonies Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 14:06

Ik denkndat het qua bijhouden niet echt gaat werken, een ceremonie team. Maar eventueel moderators/ andere deputies leiders, dat kan wel.


Ceremonies RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Ceremonies R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 14:16

En volgens mij zijn het team en de leaders/deputy's samen toch al een vrij groot team, om het zo te noemen. En er zullen altijd wel een aantal actief van zijn om een ceremonie te schrijven, lijkt mij.


Ceremonies Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Ceremonies DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonies   Ceremonies Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 16:10

We hebben besloten het toch niet te doen, maar het vanaf nu gewoon goed in de gaten te houden. Loopt het heel erg uit kunnen we altijd nog maatregelen nemen, maar we hebben in principe al een goed vooruitzicht i.v.m. nieuwe leiders. ^^

Ik sluit hierbij het topic.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonies
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: