Let's have a nice talk {Stormfur}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let's have a nice talk {Stormfur}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hades
Member
Let's have a nice talk {Stormfur} DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Let's have a nice talk {Stormfur}   Let's have a nice talk {Stormfur} Icon_minitimevr 12 apr 2013 - 22:43

Hij bracht zijn massieve gespierde lichaam in beweging en met ruime passen kuierde hij over het ThunderClan territorium. Sinds dat Strawberry hém had bedreigd door te zeggen dat ze zijn geheim ging doorvertellen aan Fireheart, had hij haar aangevallen. De poes had enkele schrammen opgelopen omdat ze steeds de aanvallen van twirlfang ontweek. Maar hij had beloofd aan zichzelf dat hij een definitief einde aan haar leven zou maken. Hij vernauwde even zijn gele ogen en tuurde rondom hem heen. Maar er was iets dat hem dwars zat. Toen hij met Strawberry aan het praten was had ze gezegd dat iemand het al had vast gesteld dat het zou opvallen zou ze plots verdwenen zijn. Maar dat betekende dus ... Dat ze het had verteld aan iemand? Een grom verliet zijn keel, niet doorhebbende dat hij al aan de grenslijnen stond...


Let's have a nice talk {Stormfur} OAHlxlQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
Let's have a nice talk {Stormfur} DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: Let's have a nice talk {Stormfur}   Let's have a nice talk {Stormfur} Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 9:32


De koelte van de steen hield hem hier, het was stikheet. Hij had zijn oren gespitst op enig geluid. Hij hield hier de wacht. Na een lange stilte in het gebied, op het ruisen van de rivier na, hoorde hij pootstappen. Stormfur opende zijn ogen en tuurde richting de rivier. Zou het haar zijn? Tot zijn teleurstelling was het gewoon een ThunderClan kater. 'Gegroet,' Miauwde hij vanaf zijn plaats. De ThunderClan kater leek nogal in gedachten verzonken zijn, zou hij hem gehoord hebben?



Let's have a nice talk {Stormfur} Efpczm
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
Let's have a nice talk {Stormfur} DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Let's have a nice talk {Stormfur}   Let's have a nice talk {Stormfur} Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 12:17

Zijn massieve poten zette hij telkens weer voor hem uit, zijn gele ogen op zijn voeten gericht. Maar toen hij een onbekende stem 'Gegroet,' hoorde zeggen keek hij ietwat kwaad op. "Wat moet je?" grauwde hij. Maar hierna kwam er een twinkeling tevoorschijn in zijn ogen. Zou die kater daar al lang zitten? Want dan kon hij Strawberry misschien gezien hebben. "Heb jij een smalle, gevlekte ThunderClan poes gezien eerder deze dag? Voor als je haar naam kent, ze noemt Strawberry." Hij snoof even en bleef hem op een vijandelijke, zeer vijandelijke manier aankijken. Met één van zijn voorpoten schraapte hij wat zand naar achteren. Maar met zijn gele blik bleef hij de RiverClanner aankijken. Je wist namelijk nooit wat hij zou gaan doen. Wie weet zou hij Twirlfang wel aanvallen, al zou dat wel de grootste fout in zijn leven zijn.


Let's have a nice talk {Stormfur} OAHlxlQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfur
Member
Let's have a nice talk {Stormfur} DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: Let's have a nice talk {Stormfur}   Let's have a nice talk {Stormfur} Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 12:52


"Wat moet je?" Grauwde de kater vijandig. Stormfur fronste, waarom ineens zo vijandelijk? Vooral de blik in zijn ogen daarna deed zijn haren een klein beetje overeind reizen, eerst vijandelijk en daarna... Stormfur kon het niet plaatsen, het begon al gewoon eng. "Heb jij een smalle, gevlekte ThunderClan poes gezien eerder deze dag? Voor als je haar naam kent, ze noemt Strawberry." Vervolgde de ThunderClan kater. Hij kende Strawberry, niet gek. Stormfur kneep zijn ogen tot gleufjes. 'Ik heb hier geen kat gezien.' Zei hij koel. Hij bewoog met zijn oren en stond op, waarna hij van de rots af sprong waar hij op had gezeten. 'Ik vraag me eigenlijk eerder af wat je hier kwam doen, zo dicht bij de grenslijnen. Alleen.' Hij kneep zijn ogen weer tot gleufjes en tuurde vijandig naar de kater. Hij had geen goede eerste indruk op hem gemaakt, dus waarom zou hij dat wel doen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
Let's have a nice talk {Stormfur} DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Let's have a nice talk {Stormfur}   Let's have a nice talk {Stormfur} Icon_minitimema 29 apr 2013 - 15:29

'Ik heb hier geen kat gezien.' kreeg hij na een tijdje te horen. Twirlfang vernauwde zijn gele ogen net zoals de grijze kater voor hem, en wierp hem een zeer vijandelijke blik toe. Zeker toen de kater van de rots sprong waar hij een seconde geleden nog op stond, rezen zijn nekharen omhoog. 'Ik vraag me eigenlijk eerder af wat je hier kwam doen, zo dicht bij de grenslijnen. Alleen.' vroeg hij, waardoor Twirlfang even een honende lach liet horen. "Hou je me nu voor de gek?" vroeg hij terwijl de spottende lach iets begon af te nemen. "Ik heb het je net verteld, ik zoek een kat." bracht hij op een vijandelijke manier uit. Zijn nagels gleden uit hun hulzen en ook zijn witte tanden begonnen te flikkeren in het zonlicht. "Maar nu we het er toch over hebben, wat doe jij wel niet zo dicht bij de grenslijn, alleen?" Zijn mondhoeken rezen omhoog en een gemene lach sierde zijn lippen toen hij de RiverClan kater voor hem aankeek.


Let's have a nice talk {Stormfur} OAHlxlQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's have a nice talk {Stormfur}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: