Well hello, im new! ::Amore::



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Well hello, im new! ::Amore::

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Reducto
Member
Well hello, im new! ::Amore:: DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Well hello, im new! ::Amore::   Well hello, im new! ::Amore:: Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 16:53

Een grote langharige kater rende mee met de twoleg die een voerbakje in haar hand had. Reducto miauwde ongeduldig, en begon te eten toen de twolegvrouw het bakje neerzette. De grote kat had het bakje al snel op, en ging toen door zijn kattenluik, waar hij nog net doorheen paste, naar buiten. Hij was nog nooit buiten zijn tuin geweest. En hij was echt niet bang. Alleen een beetje verlegen voor andere katten. Ookal was hij meestal twee keer zo groot. Reducto zuchtte, en besloot toch maar eventjes buiten de tuin te gaan lopen. Hij sprong lenig op het hek, en keek eerst even rond, of er geen honden aan kwamen. Opeens zag hij een kater. Reducto wilde snel weer zijn tuin in springen, maar verloor zijn evenwicht waarna hij wel moest springen. Nu stond hij twee meter van de kat vandaan. Hij boog zijn kop, en lachte een beetje ongemakkelijk.


--Alleen Amore!--


Well hello, im new! ::Amore:: 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore
Member
Well hello, im new! ::Amore:: DPKsfdL
Faye
215
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender:
Rank:
Amore
BerichtOnderwerp: Re: Well hello, im new! ::Amore::   Well hello, im new! ::Amore:: Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 17:36

Zijn verwondingen waren al over, al deden ze nog wel pijn. Little heeft hij nooit meer gezien, maar hij wist wel dat ze in goede handen was. Hij probeerde haar te vergeten doormiddel met andere katten om te gaan, maar zo een poesje vergeet je niet snel. Hij liep nog redelijk mank, zijn poot deed het meest pijn, zijn linker achterpoot. Wat verderop zag hij een groot gebouwde kater, die naar achter sprong, waarschijnlijk doordat hij zo'n verwond mormel aan zag komen, al leek de kater wel naar meer dingen benieuwd te zijn. Amore schonk hem een vriendelijke glimlach toe, wat hem er best schattig uit liet zien. Hij liep wat verder naar hem toe. "Ik doe niks hoor. Nieuw in de buiten wereld ?" Vroeg hij. Hij was nog niet terug gegaan naar huis, al was hij wel van plan dat te doen.


Well hello, im new! ::Amore:: 34rsr68
Walking rainbow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
Well hello, im new! ::Amore:: DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: Well hello, im new! ::Amore::   Well hello, im new! ::Amore:: Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 17:58

De kater gaf een glimlach, en begon te praten. "Ik doe niks hoor. Nieuw in de buiten wereld ?" Reducto bloosde even, en knikte. 'Ja, ik ben net uit het asiel. En jij? Woon jij hier al lang?' Hij begreep dat hij deze kans om vrienden te maken moest pakken. De kater ging zitten, en glimlachte terug. Reducto bekeek de kater even, om hem in zijn gedachte te printen. Het was een witte kater, met een lange vacht en hier en daar een paar bruine vlekken. De kater schoof weer met zijn staart. Nu wist hij even niks te zeggen.


Well hello, im new! ::Amore:: 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore
Member
Well hello, im new! ::Amore:: DPKsfdL
Faye
215
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender:
Rank:
Amore
BerichtOnderwerp: Re: Well hello, im new! ::Amore::   Well hello, im new! ::Amore:: Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 19:22

. 'Ja, ik ben net uit het asiel. En jij? Woon jij hier al lang?' Zijn glimlach geen meer over naar een lachje, waardoor zijn tanden niet meer te zien waren. "Wonen is een groot woord. Ik ben weggelopen, maar ik ga binnenkort weer terug" Zei hij. Het zal de kater wel verwarren, maar hij sprak gewoon de waarheid in een korte zin. Hij was wel bang, stel ze zouden hem niet meer willen. Maar, niet geschoten is altijd mis, dus het was te proberen.


Well hello, im new! ::Amore:: 34rsr68
Walking rainbow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
Well hello, im new! ::Amore:: DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: Well hello, im new! ::Amore::   Well hello, im new! ::Amore:: Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 10:25

meer te zien waren. "Wonen is een groot woord. Ik ben weggelopen, maar ik ga binnenkort weer terug" Reducto zwiepte zijn staart. 'Waarom ben je weggelopen?' Vroeg hij verbaasd. 'Je hebt bij de mensen alles wat ie kan wensen! Eten, een slaapplek...' De kater keek even naar zijn halsband. Het was een zeeblauwe met leerbruine streepjes, en er zat een bedeltje aan met zijn naam erop.


-sorry heel kort D:-


Well hello, im new! ::Amore:: 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well hello, im new! ::Amore::
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: