Leave me alone



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leave me alone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyanide
Member
Leave me alone  Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Leave me alone    Leave me alone  Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 2:22



De jonge poes snoof de lucht op, er was eigenlijk niets bijzonders, maar het gaf niks. Het gaf haar een goed gevoel. Ze probeerde voor de zoveelste keer te achter halen wat er was gebeurd met haar ouders, en wie haar nestgenoten waren en of die er wel waren. Maar niks, opnieuw niks. Zoals altijd. Nijdig zweepte haar staartje heen en weer. Hoe had ze het kunnen vergeten? Zoiets vergat je toch niet. In gedachte verzonken bleef Poisonkit zitten. Zachtjes moperend over zichzelf. En ze zou daar eeuwen kunnen zitten, er was toch niemand die haar echt mocht. Zelfs Silhouettekit zag haar tot grote spijt niet eens echt staan. Al had hij haar wel op genomen in zijn groepje, iets waarbij ze van binnen veel blijer mee was dan dat je van buiten zag. Want ze had een enorme crush op de zwart witte kater. Het geluid van een krakende tak haalde haar uit haar gedachtes. Nijdig keek ze achter zich, en zag daar tot haar spijt Northernkit. Een poes die andere kittens pestte. Poisonkit had zelfs gehoord dat ze tekeer was gegaan tegen Brindlepool, hun medicine cat. Even was er een fonk van angst in haar ogen te zien. Maar die verdween al gouw weer. Zwakte tonen was niet slim, en trouwens, hoe erg kon ze zijn?

 @~Northernkit 



The dosage makes it either remedy or poison
Leave me alone  Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Leave me alone  DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone    Leave me alone  Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 8:57



De pluizige vacht van de crème bruine kitten. Ze liep weg van een ruzie die ze had gemaakt van een andere kitten. De poes wilde het kamp uitlopen maar werd tegen gehouden door een van de warriors waarna ze meteen begon te sissen en haar klauw uitsloeg. De kitten maakte onwillig rechtsomkeerd, ze wilde ergens alleen zijn. Ze kon NOOIT alleen zijn in het kamp, er was altijd wel iemand in de buurt die een gesprekje wilde of iets in die richting. Ze was helemaal klaar met dit gezeik de eerste de beste die in de buurt stond zou de woede voelen. De kitten keek om zich heen en zag een grijze tabby poes met fel groene ogen. 'Hey' zei ze vriendelijk met een glimlach. 'Van wie heb je die kotsgroene ogen gekregen. Je moeder moet je vast haatten.' Zei ze vals terwijl ze de kitten aankeek.




Leave me alone  Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Leave me alone  Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone    Leave me alone  Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 20:49



Ietwat achterdochtig keek Poisonkit naar Northernkit. Ze liep over duidelijk op haar af. Dus of een gesprek, of een ruzie kon ze wel verwachten. Zenuwachtig bewoog de kitten haar oren. Ze was nouders niet bepaald sociaal. Vechten kon ze wel, erg goed en snel. Maar Discussies winnen... nee, dat ook niet. "Hey" zei Northernkit Vriendelijk met een glimlach. Poisonkit glimlachte onzeker terug, niet wetend of dit echt of gespeeld was. Maar het bleek overduidelijk het laatste te zijn.
'Van wie heb je die kotsgroene ogen gekregen? Je moeder moet je vast haatten" zei ze vals. Oei, daar raakte Northernkit een gevoelige snaar. Haar ouders, waarover ze niks wist. De woorden kwamen hard aan bij de kitten. En even dook ze half in elkaar. Met haar oren naar achteren. Maar ze wist dat het niet handig was om zwakte te tonen. 'Bek dicht roet kop' siste Poisonkit terug. Maar haar stem klonk niet zo hard en sterk als die van Northernkit. Eerder onzeker. 'Alsof jij zo mooi bent met j-eh he, je vogelpoep kleurige vacht, en dat bruine. Net alsof je in de kaken hebt gerold' sprak ze al op dezelfde toon als eerst,. Ze was dolblij dat ze het bijna vloeiend had gezegd. De poes leek dan wel zo sterk van binnen. Maar dat was ze totaal niet.



The dosage makes it either remedy or poison
Leave me alone  Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Leave me alone  DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone    Leave me alone  Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 8:25

~Northernkit schreef:


Hert enige wat de kitten deed om de andere kitten haar weerwoorden was lachen, 'roetkop, serieus? Ik weet tenminste wie mijn ouders zijn' Loog de kitten. Haar was verteld dat haar vader van buiten de clan was en haar moeder was gestorven. Ze wist niet dat er tegen haar was gelogen dat een warrior haar had gevonden toen ze een dag oud was, zonder clan geuren koud en alleen in het woud. Het was tegen de warrior code om een kitten daar achter te laten dus had de warrior besloten haar mee te nemen naar het kamp.
'zeg Puke-eye(kotsoog) maak je zelf nuttig en breng mij wat prooi van de stapel!'




Leave me alone  Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Leave me alone  Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone    Leave me alone  Icon_minitimema 27 mei 2013 - 17:24



Met een bijna arrogante blik keek Poisonkit naar de kitten voor haar. Ze hoopte dat ze met haar woorden de andere poes zwaar had beledigd. Maar dat leek ze juist helemaal niet. Ze lachte om de woorden van haar. Poisonkit's ogen waren wijd opengesperd. Het leek alsof Northernkit tegen alles bestand was. 'roetkop, serieus? Ik weet tenminste wie mijn ouders zijn' Verslagen keek Poisonkit naar de grond, Northernkit had gewonnen. Zij wist inderdaad niks over haar ouders.. Maar hoe kon zij dat weten? Ik weet heus wel wie mijn ouders zijn... fluisterde ze bijna, overtuigend was het nou niet bepaald.
'zeg Puke-eye maak je zelf nuttig en breng mij wat prooi van de stapel!' Even keek Poisonkit woedend op, en ze trok haar mond open om iets te zeggen. Maar de moed zakte haar in de poten toen ze erachter kwam dat ze het niet kon. Verslagen stond ze op. "Oké" mompelde ze en ze liep naar de hoop verse prooi toe. Eenmaal daar aangekomen pakte ze een muis op en liep daarmee naar Northernkit toe. Vlak voor haar liet ze het vallen. Zou de oudere kitten haar nu met rust laten?


ONGELOVELIJK laat, sorry :$ Maar ik ben een tijdje 'gestopt' met wc, en nu ben ik dus weer terig ^^" hopelijk wil je nog door gaan met dit topic...



The dosage makes it either remedy or poison
Leave me alone  Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leave me alone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: