{Open} I have a lot of plans, you know?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Open} I have a lot of plans, you know?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skippy
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 12:26

De zwarte kater had die middag het kamp verlaten. Hij was nu op weg naar het rogue gebied. Een valse grijns was duidelijk op zijn gezicht te zien. Hij was opzoek naar 'een plek'. En die plek zou zijn stuk grond worden. Hij moest ook zijn eigen pad ooit gaan, hij kon niet zijn hele leven achter Icy aanlopen, net zoals Ty ook had gedacht. Maar hij zou wachten, wachten op het juiste moment, als hij zijn vrienden bij elkaar heeft gezocht. Hij greens lichtjes en stapte door. In de verte kwam een vervallen schuur in zicht, dat was het. Hij greens en ging over in een drafje. Er waren veel doornstruiken in de buurt, handig. Hij trippelde door en kwam uiteindelijk bij de schuur aan. Eenmaal aangekomen liep hij er wat rondjes omheen, de perfecte plek. Hij zag dat de zijkanten van de schuur helemaal waren bedekt met mos en ander onkruid. Hij keek rond en bedacht zich iets, misschien kon hij er wel in komen. Hij liep rond en zag een los stuk hout zitten. Hij wurmde zich erdoor en voelde hoe de plank weer terug veerde, handig. Hij keek rond en zag dat de schuur vol lag met hooi. Hij hoorde gepiep en zag een muis wegschieten, te laat. Hij at het beest op en gooide de botjes in een hoek. Hij greens even toen het al helemaal naar hem rook, dit was zijn schuur. Icy had haar eigen schuur, maar hij nu ook. Hij liep naar buiten en keek rond.

Open voor een Kittypet, Rogue of BloodClanner


{Open} I have a lot of plans, you know? Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 7:56



met kleine toe geknepen oogjes trippelde Beau richting het rogue gebied. ze wou altijd al zelf een plekje vinden maar met haar slechte ogen was het moeilijk om volledig zelfstandig te zijn. Beau kneep haar oogjes nog een beetje toe en knipperde er wat mee. een paar vage vlekken kon ze aanzijn voor twee bomen, het beeld werd weer wat duidelijker en ze zag nu ook een klein schuurtje. voorzichtig liep ze er naartoe. Beau snuffelde aan het schuurtje en rook een vaag bekende geur. op het moment dat ze zich omdraaide om een kleine ingang te zoeken stond er een zwarte schim voor haar. Beau kon niet herkennen wie het was maar zijn geur zij dat het beest bloodclan was. knipperend keek Beau het beest aan en zij "ik ben Beau wie ben jij?"wachtend op antwoord ging ze voorzichtig zitten.




{Open} I have a lot of plans, you know? Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 12:38



Skippy keek op bij het horen van pootstappen. Hij rook een sterke BloodClan geur. Voor hij het wist zat er een poes voor zijn neus. "Ik ben Beau wie ben jij?" Hij keek haar eventjes aan, ze was ook van de BloodClan. "Ik ben Skippy." Sprak hij voorzichtig uit. Ze knipperde raar met haar ogen, waaruit hij inzag dat ze slechtziend moest zijn. "Beau dus he.." Zei hij en bekeek haar eventjes. "Waarom join je de BloodClan?" Besloot hij haar toen maar te vragen.

-- Grootste flut ooit --


{Open} I have a lot of plans, you know? Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 18:32



met een lichte verlegenheid keek Beau naar de zwarte kater die dus Skippy bleek te heten. weer knipperde Beau eventjes met haar ogen nu zag weer even wat, deze kans greep ze ze keek naar Skippy en bepaalde dat hij felgroene ogen had en een mooi stevig hoofdje had. Skippy keek haar aan en zij "Waarom join je de BloodClan?" met een scheef kopje door deze onverwachte vraag antwoordde Beau "euhm..ik ben gewoon van mijn Rogue zijn naar de bloodclan gestapt toen ik blind werd ik kon niet zo veel meer in mijn eentje zoals jagen. dus ook nu ben ik verantwoordelijk van anderen soms geven ze me wat te eten en soms niet." met een korte blik op haar eigen schriele lijf en uitpuilende botten die zelfs zij kon zien zuchtte ze zachtjes "waarom ben jij in de bloodclan gekomen?" met een knorrende maag vouwde Beau haar staart over haar poten.



{Open} I have a lot of plans, you know? Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 21:05



"Euhm..ik ben gewoon van mijn Rogue zijn naar de bloodclan gestapt toen ik blind werd ik kon niet zo veel meer in mijn eentje zoals jagen. dus ook nu ben ik verantwoordelijk van anderen soms geven ze me wat te eten en soms niet." Zei ze en hij zag inderdaad dat ze nog al mager was. "Waarom ben jij in de bloodclan gekomen?" Vroeg ze hem toen. Beau ging zitten en sloeg haar staart om haar poten. Normaal had hij het er niet over, maar wat kon het kwaad deze poes het te vertellen? "Ik ben kittypet geweest, maar toen nam een Rogue poes me mee en heeft me opgevoed in het bos. Toen besloot ik toen ik 11 manen oud was de BloodClan te joinen. Maar nu, nu heb ik andere plannen" Hij greens eventjes naar haar en ging zitten.


{Open} I have a lot of plans, you know? Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:24



"Ik ben kittypet geweest, maar toen nam een Rogue poes me mee en heeft me opgevoed in het bos. Toen besloot ik toen ik 11 manen oud was de BloodClan te joinen. Maar nu, nu heb ik andere plannen" zij Skippy met een grijns. even keek Beau vreemd op door Skippy's aparte grijns. maar deze kater kon ze wel vertrouwen "maar wat zijn je zogenaamde plannen dan?"
Beau hoopte dat deze vraag niet te verrassend was. ze wou hem absoluut niet beledigen. Beau zuchtte lichtjes en kneep haar kleine blauwe oogjes even dicht. haar maag knorde ik wou dat ik kon jagen dacht ze.



{Open} I have a lot of plans, you know? Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 13:15



"Maar wat zijn je zogenaamde plannen dan?" Vroeg ze aan hem. Op deze vraag had hij zich al voorbereid. "Ik ga de BloodClan verlaten. Het voelt gewoon niet goed dat andere katten mijn leven bepalen. Ik wil vrij zin, en misschien trommel ik nog wel wat katten op die met me mee gaan. Ik wil een rogue groep beginnen, en dit schuurtje word ons 'kamp'. En ik word uiteraard de leider." Hij greens eventjes en keek weer naar het schuurtje. Misschien zou het goed zijn voor deze poes uit BloodClan te stappen. Ze werd zo door de sterkere katten buitengesloten. Hij wilde niet toegeven, niet toegeven dat hij medelijden met haar had.


{Open} I have a lot of plans, you know? Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 14:05



"Ik ga de BloodClan verlaten. Het voelt gewoon niet goed dat andere katten mijn leven bepalen. Ik wil vrij zin, en misschien trommel ik nog wel wat katten op die met me mee gaan. Ik wil een rogue groep beginnen, en dit schuurtje word ons 'kamp'. En ik word uiteraard de leider."Beau was een klein beetje geschokt over haar eigen gevoelens toen ze dit hoorde van Skippy. waarom wist ze niet maar in haar hoofd tolde ik wil niet dat je weg gaat, een beetje vreemd vond ze dit ze kende de zwarte kater pas net en had ze nu al..al gevoelens voor hem? dat zou toch raar zijn. in een flits gooide Beau er een onverwachte zin uit "ik wil met je mee!" stommeling dacht ze bij zich zelf dadelijk wou hij dit helemaal niet...



{Open} I have a lot of plans, you know? Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 15:23



"Ik wil met je mee!" Gooide de witte poes voor hem er opeens uit. Hij keek haar even aan, ze leek in de war. "Waarom zou je dat willen dan?" Zei hij en wendde zijn blik af naar de lucht. Hij dacht na, waarom zou ze met hem mee willen? De meeste BloodClanners zouden hem als een verrader zien, maar deze poes hier wilde met hem mee. Was dat omdat ze zo mager was? Omdat ze mishandeld werd door de andere BloodClanners? Dat moest het vast wel zijn, toch? Hij vond het best dat ze meewilde, maar toch was hij nieuwsgierig naar haar reden.


{Open} I have a lot of plans, you know? Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 17:21



"Waarom zou je dat willen dan?" zij de zwarte kater een beetje verbaasd. een beetje aarzelend en beschaamd over haar snelle reactie wist ze niets goeds te verzinnen iets in haar zij dat ze gewoon moest zeggen dat ze hem leuk vond, maar daar was ze te verlegen voor. uiteindelijk besloot ze maar te zeggen "ik vertrouw jou" met een klein rood kopje en pijnlijke ogen keek Beau naar de grond en zwiepte ze met haar staart "en..en ik v-ind.." begon ze stotterrend "ik vind jouw best leuk" meteen nadat ze het had gezegd had ze er spijt van. haar kopje schoot verlegen de lucht in turend naar dat gene dat ze niet kon zien..alles.



{Open} I have a lot of plans, you know? Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 17:37


"Ik vertrouw jou" Zei ze en ze keek weg. "Nou, dat lijkt me inderdaad wel een goede reden." Sprak hij en greens. "En..en ik v-ind.." Stotterde ze. "Ik vind jouw best leuk" Wow, dat was even een klap in zijn gezicht. Even wist hij niks te zeggen, nee, Skippy was niet snel verliefd. En hij kende deze poes nog maar net. "Oh.." Zei hij en keek haar eventjes aan. "Maar, je mag wel met me mee." Zei hij tegen haar. "Misschien kan ik ook nog wat andere katten vinden die mee gaan, maar eerst moet ik de training van Indina afmaken, en misschien wil ze zelf ook wel mee." Hij greens eventjes en keek naar de witte poes. "Maar Beau, zeg zelf, word je vaak bedreigd, getreiterd, uitgescholden enzo door de andere BloodClanners?" Vroeg hij aan haar, omdat ze toch al zo mager was. Het voelde raar om zo vriendelijk te praten, maar dat kwam omdat hij was veranderd, echt veranderd.


{Open} I have a lot of plans, you know? Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 17:46



"Oh.." zij Skippy. gelukkig was Skippy niet al te erg geschrokken dacht Beau bij zich zelf. "Maar, je mag wel met me mee." zij hij Beau keek in zijn fel groene ogen en knikte lichtjes. "Misschien kan ik ook nog wat andere katten vinden die mee gaan, maar eerst moet ik de training van Indina afmaken, en misschien wil ze zelf ook wel mee."
"ja dat moet ook eerst gebeuren het zou wel leuk zijn als er nog iemand mee ging..zo lang ze maar niet kwaad aardig zijn." "Maar Beau, zeg zelf, word je vaak bedreigd, getreiterd, uitgescholden enzo door de andere BloodClanners?" met een korte blik op de littekens op haar flank en pootjes antwoorden ze "ik word wel eens aangevallen en uitgescholden omdat ze me zwak en te aardig vinden." nog eventjes keek ze naar de zwarte kater en daarna wenden ze haar blik af.



{Open} I have a lot of plans, you know? Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 21:16


"Ja dat moet ook eerst gebeuren het zou wel leuk zijn als er nog iemand mee ging.. Zo lang ze maar niet kwaad aardig zijn." Hij greens eventjes naar haar. "Waarschijnlijk word dat het inderdaad niet nee." Hij keek even om zich heen. "Ik word wel eens aangevallen en uitgescholden omdat ze me zwak en te aardig vinden." Ze keek hem even aan en wendde toen haar blik weer af. "Ik had dus een idee, ik ga nog niet weg uit de BloodClan, want ik moet Indina nog afmaken. Maar misschien is het verstandig dat jij wel al gaat, je kan in het schuurtje blijven en dan zal ik je prooi komen brengen, maar zorg dan dat je niet in de problemen komt en niemand meeneemt naar de schuur!" Hij keek haar eventjes aan. "Het is maar een idee he."


{Open} I have a lot of plans, you know? Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 15:27



"Ik had dus een idee, ik ga nog niet weg uit de BloodClan, want ik moet Indina nog afmaken. Maar misschien is het verstandig dat jij wel al gaat, je kan in het schuurtje blijven en dan zal ik je prooi komen brengen, maar zorg dan dat je niet in de problemen komt en niemand meeneemt naar de schuur!" Beau luisterde naar het voorstel van Skippy. "ik denk dat ik dat wel ga doen, komen er hier vaker Bloodclanners jagen denk je?" het laatste stuk zij wat bezorgder. toen ze eventjes naar haar pootjes had gestaard stond ze voorzichtig op, ze knipperde een paar keer en zij toen "mag ik even in het schuurtje kijken?" Beau was nog nooit zo verlegen geweest misschien kwam het omdat ze iets anders dan normaal voelde bij de kater...

NOTE: Beau heeft nu al een crush op Skippy awkward...




{Open} I have a lot of plans, you know? Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 15:33



"Ik denk dat ik dat wel ga doen, komen er hier vaker Bloodclanners jagen denk je?" De kater dacht even na en schudde zijn hoofd. "Soms komen hier wel eens rogues, maar bijna nooit. Dit stuk bos is te dicht begroeit." Hij wachtte omdat ze nog iets wilde zeggen. "Mag ik even in het schuurtje kijken?" Hij knikte en ging haar voor naar de losse plank. Deze schoof hij omhoog door er met zijn poot tussen te vringen. "Na u!" Zei hij en glimlachte.


{Open} I have a lot of plans, you know? Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 15:46



nadat Beau was opgestaan ging Skippy ook omhoog hij knikte als antwoord op haar laatste vraag en wandelde naar het schuurtje, met zijn pootje duwde hij een losse plank weg en zij "Na u!" Beau glimlachte eventjes naar Skippy en stapte toen naar de kleine gleuf ze stak eerst haar kopje erdoor en wandelde toen naar binnen. ze wist meteen wat er op de grond lag niet door het te zien maar door een andere techniek die ze had ontwikkeld ze rook en voelde dat er een hoop oude hooi lag ze wandelde eventjes en rook toen verse muizen restjes haar maag rommelde verlangend maar ze hield zich in en ging zitten. "het is een mooie plek goed gevonden." zij ze onder de indruk. Beau ging eens rustig op haar zij liggen ze koos een warm plekje in verste uithoek. hier lag een grote heuvel hooi en zat een klein muizen holletje. ze stak haar pootje er in niet wetend wat er in zat, na een mum van tijd voelde ze iets bewegen gouw zetten ze haar klauwen er in en trok het er uit ze had een klein veldmuisje te pakken! trots keek Beau naar Skippy voor het eerst in jaren had ze zelf prooi gevangen en alleen maar met haar neus oren en klauwen.



{Open} I have a lot of plans, you know? Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 15:50



Skippy greens eventjes toen Beau een muisje ving. "Ik zal elke morgen en avond langskomen, is dat goed?" Vroeg hij en keek naar het dak, hier zat ze sowiso droog in een storm of regenbui. "En denk erom, neem geen andere katten mee en probeer binnen te blijven totdat ik hier ook intrek." Zei hij waarschuwend tegen haar en wachtte op enige reactie.


{Open} I have a lot of plans, you know? Skippys1


Laatst aangepast door Skippy op za 18 mei 2013 - 18:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 18:02



"Ik zal elke morgen en avond langskomen, is dat goed?" zij Skippy glimlachend "En denk erom, neem geen andere katten mee en probeer binnen te blijven totdat ik hier ook intrek." vervolgde hij. Beau knikte eventjes en gebaarde toen met haar staart naast haar "kom ook eventjes liggen." zij ze, ze keek eventjes rond in het schuurtje, Beau groef een beetje in het hooi totdat ze wat oude drogen mos vond ze trok het los en legde het eventjes opzij. Beau duwde het hooi weer op zijn plek ze legde er een flinke lap mos op en ging er toen in liggen nu had ze een lekker nestje.



{Open} I have a lot of plans, you know? Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{Open} I have a lot of plans, you know? DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {Open} I have a lot of plans, you know?   {Open} I have a lot of plans, you know? Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 18:20



De poes knikte dat ze zijn waarschuwing had begrepen en begon zich in te nestelen. "Kom ook eventjes liggen." De kater schudde zijn hoofd. "Sorry, maar ik geef Indina training vanmiddag, en ik moet dus echt gaan." Hij liep naar haar toe en gaf haar een vriendschappelijk neusje. "Ik kom vanavond met verse prooi, oke?" Zei hij en liep naar de losse plank. Daar stopte hij en keek achterom, naar de witte poes in het hooi. Toen duwde hij tegen de plank en deze ging omhoog, toen hij eronderdoor was boog deze weer netjes terug. Hij besloot terug te gaan naar het BloodClan kamp, om daar Indina op te halen. Rustig trippelde hij het bos in.

-- Skippy uit! Je mag nog posten, maar ook een nieuw topic aanmaken! --


{Open} I have a lot of plans, you know? Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} I have a lot of plans, you know?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: