Yes, I am the bad guy here (Hawkscream)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Yes, I am the bad guy here (Hawkscream)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hate
Member
Yes, I am the bad guy here (Hawkscream) DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Yes, I am the bad guy here (Hawkscream)   Yes, I am the bad guy here (Hawkscream) Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 20:23

Hate rende samen met nog drie onbekende katten de heuvel op. Zijn poten brandden. Ze liepen al dagen en eindelijk zouden ze bij hun bestemming komen! Maar toen de vier katten de top bereikten, viel de grond onder hun voeten weg. Hate schreeuwde. Hij belandde in een diep meer en het was overal donker om hem heen. Hij wist niet waar zijn reisgenoten waren, en of ze er überhaupt nog waren. Wild sloeg hij om zich heen, maar hij zonk steeds dieper naar beneden. Hij was al lang onder water, maar kon nog steeds ademen.
Toen was het water ineens ook weg. Hate viel en viel. Dieper en dieper.

Hate schrok wakker. Hij lag onder een grote boom. De zon scheen laag over de boomtoppen en een fris briesje verkoelde de warme avond. Hate stond op en ging op zoek naar een drinkplaats.
Toen de jonge kater genoeg had gedronken wilde hij zich net omdraaien toen hij iets hoorde. Het was zacht, zoals een brekend takje en een zachte ademhaling, maar het was er. `Ik weet dat je er bent. Waarom ben je me gevolgd. Het is niet veilig,' zei hij. Hij klonk zelfverzekerd, maar van binnen was hij in tweestrijd. Wat nou als er niemand staat? Dan ben ik gewoon in het niets aan het praten. Maar, ik heb meer kans dat er iemand staat. En wat dan nog, als er niemand staat, kan er toch ook niemand luisteren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Yes, I am the bad guy here (Hawkscream) DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Yes, I am the bad guy here (Hawkscream)   Yes, I am the bad guy here (Hawkscream) Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 12:59



Een dringende geur van BloodClan gaf hem een alarmerend gevoel. Nee hè, niet dat soort katten. Automatisch stak hij zijn oortjes wat meer op en begon de geur te volgen. Hij moest en zou deze kat van zijn territorium verdrijven, anders was zijn hele Clan meteen in gevaar. 'Ik weet dat je er bent. Waarom ben je me gevolgd. Het is niet veilig,' Plots hoorde hij de stem, zelfverzekerd, en werd de kater uit zijn gedachten gesleurd. Toen hij zijn omgeving bekeek zag hij dat dit geen RiverClan gebied meer was. Nu was hij de indringer. Hawkscream stapte uit de bescherming van de begroeiing om hem heen en bekeek de BloodClan kat. Een zwarte kater. Hawkscream knikte, maar hield zijn blik ten alle tijden op de kat gericht. Hij vertrouwde hem zeker niet. Zonder iets te zeggen liet hij de tijd voorbijgaan.






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Yes, I am the bad guy here (Hawkscream) DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Yes, I am the bad guy here (Hawkscream)   Yes, I am the bad guy here (Hawkscream) Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 19:03

Hate voelde dat hij werd aangekeken. Hij draaide zich om en keek recht in het gezicht van een RiverClan kater. `Zo, dus. Waarom ben je hier?' vroeg hij. Hij bestudeerde de andere kat. `Je hebt trouwens je naam nog niet gezegd. Men noemt mij Hate,' ging hij verder. Hate ging zitten. Zijn staart zwiepte heen en weer. `Maar zeg nog eens wat je hier doet? Ik heb het niet zo goed verstaan,' zei hij na een korte stilte. Er klonk een lichte dreiging in zijn stem, maar hij snorde zacht. De RiverClan kat bevond zich buiten de grens, en hij had alles onder controle -tenminste, zo dacht hij-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Yes, I am the bad guy here (Hawkscream) DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Yes, I am the bad guy here (Hawkscream)   Yes, I am the bad guy here (Hawkscream) Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 16:42



Een paar ogen werd op hem gericht en Hawkscream waagde het gewoon om terug te staren. 'Zo, dus. Waarom ben je hier?' Hij gaf geen antwoord. Niet koppig bedoeld, maar de kater was duidelijk nog niet klaar met praten. 'Je hebt trouwens je naam nog niet gezegd. Men noemt mij Hate,' De BloodClan kat, oftewel Hate, ging zitten. 'Maar zeg nog eens wat je hier doet? Ik heb het niet zo goed verstaan,' Hawkscream fronste even, hij kwam wel erg vaak terug op dat feit. "Ik ben Hawkscream van de RiverClan en ik ben hier per ongeluk terecht gekomen. Maar als je niet wilt dat ik me op jouw gebied bevindt, ga ik wel weg."






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Yes, I am the bad guy here (Hawkscream) DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Yes, I am the bad guy here (Hawkscream)   Yes, I am the bad guy here (Hawkscream) Icon_minitimema 22 apr 2013 - 18:07

`Ik ben Hawkscream van de RiverClan en ik ben hier per ongeluk terecht gekomen. Maar als je niet wilt dat ik me op jouw gebied bevindt, ga ik wel weg,' zei Hawkscream. Hate knikte. `Je weet dat het hier gevaarlijk is?' vroeg hij terug. `En correctie: dit is niet mijn gebied. Waarschijnlijk van een of andere Rogueër die nu even aan het jagen is,' beantwoordde hij de vraag van de RiverClankater. Hij probeerde met zijn gedachten bij het gesprek te zijn, maar ze gingen steeds naar zijn droom. Wat wil de StarClan mij zeggen? dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yes, I am the bad guy here (Hawkscream)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: