Mooie dag



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mooie dag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Squirrelflight
Member
Mooie dag DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimema 24 mei 2010 - 20:32

Squirrelflight liep door het bos. Het was een mooie dag. Ze was van plan om te gaan jagen bij de zonnerotsen. Ze had daar vandaag de meeste kans om prooi te vinden. De prooi zoekt waarschijnlijk de koele plekken op. Dus ze had een goede kans dat ze onder de zonnerotsen zaten. Ze was eindelijk aangekomen bij de zonnerotsen en rook meteen al veel verschillende geuren van prooi, maar ook een andere geur. Was het een vijandige geur? Ze rook nog eens goed. Het was gelukkig een bekende geur en ze concentreerde zich weer op de geur van prooi. Ze rook de geur van een muis dichtbij en even later zag ze hem ook. Ze sprong op de muis. De muis probeerde nog weg te komen, maar Squirrelflight was sneller. Ze doodde de muis vlug en legde het neer. Ze lette helemaal niet meer op de andere geur. Opeens hoorde ze hard gekraak achter zich. Wat was dat toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Mooie dag DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimedi 25 mei 2010 - 7:11

Winterpaw was naar het bos gegaan om wat prooi te zoeken, maar ze had tot nu toe nog geen succes. Ze rook constant in de lucht maar kon niks vinden. Opeens rook ze een kat van haar clan. Ze volgde het spoor, want misschien was bij haar meer prooi. Toen ze er dichtbij was stopte ze even. ging in een sluiphouding liggen en begon vooruit te sluipen. Ze ging een bosje in om zich niet zichbaar te maken. Ze keek heel even omhoog en toen zag ze dat het Squirrelflight was. Ze maakte zich klaar om te gaan springen, maar een takje kraakte onder haar poot. Ze sprong snel en belandde bovenop Squirrelflight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
Mooie dag DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimedi 25 mei 2010 - 17:10

Voordat ze zich kon omdraaien sprong een kat bovenop haar. Ze probeerde de kat van zich af te schudden. De kat hield zich goed vast, maar uiteindelijk lukte het Squirrelflight om de kat van haar af te schudden. Ze keek naar de poes die nu voor haar stond. Het was Winterpaw! Ze was blij dat het een kat uit haar eigen clan was. Winterpaw was een aardige lieve poes. Squirrelflight kon goed met haar opschieten. Winterpaw had nog geen mentor, maar Squirrelflight hoopte dat zij Winterpaw als haar leerling mocht trainen. Ze keek met trots in haar ogen naar Winterpaw. Ze had haar goed verast. "Dat was een goede verassingsaanval. Ik had je niet gehoord als je niet op die tak was gelopen." zei Squirrelflight
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Mooie dag DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimedi 25 mei 2010 - 17:57

Winterpaw voelde trots in haar opbranden. Ze kreeg een compliment van een Warrior! Ze wou dat Squirrelflight haar mentor werdt. Squirrelflight was een wijze poes en Winterpaw zou veel van haar kunnen leren. Ze verheugde zich er nu al op. Ze hoopte dat ze snel Squirrelflight als mentor toegewezen kreeg. Ze zouden dan samen met Blueflame en Sunpaw naar de trainingskuil kunnen gaan. Daar zouden zij en Sunpaw dan samen trainen met hun mentors. "bedankt, ik hoop dat het de volgende keer beter gaat en er geen tak in de weg ligt." zei Winterpaw. Ze keek Squirrelflight aan. Zag ze nou een beetje trots in Squirrelflights ogen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
Mooie dag DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimedi 25 mei 2010 - 18:49

Ze vondt het leuk dat Winterpaw nu bij haar was. Zou ze haar gaan vragen of ze samen met haar wil jagen? Dat wil ze vast wel. Dan kan ik haar helpen met haar jaagtechniek. Als een leerling namelijk te lang geen training heeft gehad is het ook niet goed. Dus ze vondt het wel een goed idee om haar wat les te geven. "zullen we samen gaan jagen?" vroeg Squirrelflight. "Dan kan ik kijken of je je jaagtechniek al goed onder de knie hebt. Je kunt namelijk ook niet te lang zonder training zitten." ze wachtte op een antwoord van Winterpaw. Was dit wel een goede beslissing wilde Winterpaw wel dat zij haar les gaf?
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Mooie dag DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimedi 25 mei 2010 - 18:57

Winterpaw keek naar Squirrelflight. Ze wilde best les hebben van haar. Misschien kan ze dan laten zien dat ze een goede mentor voor mij is. "ik vindt het goed. ik kan al redelijk goed sluipen vindt ikzelf, maar ik wil weten wat jij ervan vindt." Ze rook in de lucht en rook de geur van een muis. Ze draaide zich in de richting waar de geur vandaan kwam en nam een sluiphouding aan. Langzaam sloop ze naar de muis toe. Die had haar helemaal niet door. Ze sloop tot vlak voor de muis en sprong. De muis had geen kans om weg te lopen en Winterpaw doodde de muis snel. Ze liep er trots mee terug naar Squirrelflight. Ze legde de muis neer. "en, hoe deed ik het?" vroeg ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
Mooie dag DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimedi 25 mei 2010 - 19:07

Squirrelflight keek naar hoe Winterpaw het deed. Ze deed het goed. Ze verdeelde haar gewicht goed en ze kreeg ook nog de muis te pakken. Winterpaw hoefde hier niks aan te verbeteren. Maar kon Winterpaw ook goed andere soorten prooi vangen? Squirrelflight was daar wel benieuwd naar. Waarschijnlijk had Winterpaw dat al lang geleerd van iemand anders, maar Squirrelflight wilde het toch testen. Ze hoopt dat Winterpaw het goed zou doen. "je deed het geweldig, maar kun je ook andere soorten prooi vangen behalve muizen." Ze keek naar Winterpaw. Die zij niks maar keek haar alleen maar aan. "ik zal je anders wat laten zien als je het nog niet weet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Mooie dag DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimedi 25 mei 2010 - 19:15

Winterpaw keek haar aan met een schuine kop. Niemand had haar nog laten zien hoe ze een andere soort prooi moest vangen. Wat moest ze nu doen? Eerlijk zijn? Dat leek haar wel het beste, maar ze wilde het liever niet zeggen. Ik ben toch een leerling. ik hoor dingen te leren van warriors. Ik hoef me hiervoor dus niet te schamen. Ze besloot om het toch gewoon te zeggen. Squirrelflight wilde haar vast wel leren hoe ze het moest doen. Dus ze ging er goed voor zitten. "Ik weet geen andere techniek om een andere soort prooi te vangen. Laat mij maar wat zien. Misschien kan ik het dan leren." zei Winterpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
Mooie dag DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimedi 25 mei 2010 - 19:32

"ik laat je zien hoe je een eekhoorn moet besluipen. " Squirrelflight ging in de goede sluiphouding zitten en liep vooruit. Opeens zag ze een eekhoorn. Ze nam de sluiphouding nog een keer aan en sloop in de richting van de eekhoorn. Ze sprong en had de eekhoorn te pakken. Ze liep er mee terug naar Winterpaw en liet de eekhoorn vallen op hun prooistapel. Ze hadden samen al aardig wat prooi gevangen. Ze zat te twijfelen of ze dit allemaal wel mee terug zouden krijgen en of ze dan meerdere keren moesten lopen. Nu was het de beurt aan Winterpaw. "nu mag jij het proberen. Denk eraan dat je lichaam de grond niet raakt." zei squirrelflight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Mooie dag DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimedi 25 mei 2010 - 19:39

Winterpaw keek aandachtig naar hoe Squirrelflight het voor deed. Ze zou het zelf nooit zo goed de eerste keer doen. Squirrelflight kwam terug met een eekhoorn in haar bek. Ze legde het neer "Nu mag jij het proberen. denk eraan dat je lichaam de grond niet raakt." zei Squirrelflight. "ik zal mijn best doen" zei winterpaw. Ze nam de houding aan die squirrelflight haar voor had gedaan en begon te sluipen. Opeens kwam er de geur van een eekhoorn in haar neus. zou het haar lukken om de eekhoorn te pakken te krijgen? Ze sloop dichter naar de eekhoorn toe en sprong naar de eekhoorn toe. De eekhoorn probeerde te vluchten, maar Winterpaw was snel genoeg om hem te pakken. Ze doodde het dier met een beet en liep ermee terug naar Squirrelflight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
Mooie dag DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimewo 26 mei 2010 - 8:38

Squirrelflight keek goed naar Winterpaw. Ze deed het helemaal niet slecht. Ineens kwam de geur van eekhoorn haar neus binnen. Nu zal Winterpaw echt goed getest worden. Winterpaw sloop goed naar de eekhoorn toe. Ze sprong en landde bovenop de eekhoorn. Ze doodde de eekhoorn snel en liep ermee terug naar Squirrelflight. Squirrelflight was trots op haar. "Dat heb je goed gedaan. Je sluiphouding was helemaal goed." zei Squirrelflight prijzend. Zou ze Winterpaw nog meer leren? Of zou ze gewoon met haar gaan jagen? Squirrelflight vondt dit wel genoeg dus ze besloot om gewoon te gaan jagen. "zullen we samen gaan jagen?" stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Mooie dag DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimewo 26 mei 2010 - 8:58

Winterpaw was trots op het compliment dat ze had gekregen van Squirrelflight. Natuurlijk wilde ze ook graag met haar jagen. Ook zonder te moeten leren. "Ik wil graag samen met jou jagen." zei Winterpaw. Ze snoof de lucht op, Ze kon veel soorten prooi ruiken, maar nog geen een dichtbij. Ze stopte met ruiken en ging zitten. Ze was wel benieuwd hoe het voor Squirrelflight was toen ze nog een leerling was. Zou ze er naar mogen vragen. Een andere keer zou ze het wel vragen. Ze snoof weer in de lucht. Nu rook ze de geur van een muis dichtbij. Ze sloop er naar toe en sprong er bovenop. Ze doodde het snel en liep ermee terug naar de prooistapel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
Mooie dag DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimewo 26 mei 2010 - 10:13

Squirrelflight rook in de lucht. Ze rook veel verschillende soorten prooi, maar ook de geur van een van haar clankatten. De geur kwam van te ver om te kunnen ruiken wie het was. Het was geen gevaar. Dus ze concentreerde zich weer op de geur van prooi. Ze rook de geur van een eekhoorn. Ze sloop ernaartoe en sprong er bovenop. De eekhoorn had geen kans om te ontsnappen. Dus squirrelflight doodde het diertje snel. Ze legde het op de prooistapel. Die was ondertussen al flink gegroeit. Het was al rond zonhoog dus het was bijna tijd om terug te gaan naar het kamp. "zullen we terug gaan naar het kamp?" vroeg squirrelflight. Ze was net uitgesproken toen ze een gekraak achter zich hoorde. Het was haar clankat en nu kon ze wel ruiken wie het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Mooie dag DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimewo 26 mei 2010 - 15:25

''pompie dopie dom''
er liep een cyperse poes tussen de bomen te mompelen en het bos te bekijken het was sunpaw ze had zich de hele dag zitten vervelen in het kamp.
dus is ze tenslotte maar een eindje gaan wandelen en ondertussen gaan jagen
ze hoorde gekwetter van een vogel boven haar hij zat op een tak van een boom sunpaw keek omhoog toen sprong ze op een lage tak en klauterde naar boven
sunpaw was eigenlijk altijd wel goed in boom klimmen de vogel had niks in de gate sunpaw zocht haar even wicht en SPRONG!!
maar de vogel had het net op tijd in de gezien en vloog weg.
,shit ,dacht sunpaw maar voor dat ze weer na kon denken
had ze nog maar een gedachte
WAAR WAS DE GROND!!!!!
gelukkig was de tak niet hoog maar sunpaw kwam wel met een flinke klap neer ze keek op en zag dat haar vriendin winterpaw en een donderclan warrior ,squirreflicht naar haar zaten te kijken
'' weetje gluren is niet nettjes weetje
zij ze op haar rug liggend met een drollige overdonderde stem


Mooie dag 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Mooie dag DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimewo 26 mei 2010 - 17:24

Winterpaw keek hoe Sunpaw daar op haar rug lag. Ze had haar helemaal niet door gehad, maar toen ze naar beneden viel had Winterpaw Sunpaw wel door. Wat deed ze daarboven? Vroeg Winterpaw zich af. Misschien zag ze wel gewoon een vogel en probeerde die te vangen, maar de vogel was waarschijnlijk weggevlogen en Sunpaw belandde niet op een tak, maar ze belandde op de grond. Ze vond het eigenlijk wel grappig hoe Sunpaw daar lag. Ze kon nog net een lach onderdrukken. Ze keek nu in de richting van Squirrelflight hoe zou zij reageren op Sunpaw? Zou ze boos worden of juist rustig reageren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Mooie dag DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimewo 26 mei 2010 - 17:40

''ja natuurlijk lag maar doe maar hoor'' terwijl ze dat zei krabbelde ze overeind ze keek haar vriendin aan en schoot in de lag
'''hahaha... weetje volgens mij zag dat er mallotig uit of niet soms?''
''ik wilde aleen maar die vogel doden voor ons avond eten daar is toch niks ergs aan ik vondt anders van niet,
maar ik denk dat die vogel daar anders over dacht''
zei sunpaw ironisch
ze likte pijnlek haar rug tot ze squirreflicht in de gate kreeg
''eh,`sorry`'' zei sunpaw


Mooie dag 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
Mooie dag DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimewo 26 mei 2010 - 17:48

Squirrelflight keek naar Sunpaw. Het zag er grappig uit, maar als warrior kon je beter niet in de lach schieten van dit soort dingen. Je kon beter laten zien hoe het beter kon, maar Squirrelflight hoorde op dit moment geen vogel boven haar, dus ze kon het ook niet laten zien. "Het maakt niet uit, van je fouten leer je." Squirrelflight hoorde een vogel en sprong op een lage tak van de boom waar de vogel in zat. Ze sprong tak voor tak omhoog. Op de laatste tak voor de vogel bbegon ze een springhouding aan te nemen en sprong. Ze pakte de vogel en belandde op de tak onder haar. Ze maakte de vogel snel dood en liep terug naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Mooie dag DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimewo 26 mei 2010 - 17:52

Winterpaw keek naar Squirrelflight. Ze kon zien aan Squirrelflight dat ze dit al vaker had gedaan. Winterpaw wou dat zij zo goed was. Nadat Squirrelflight beneden was met de dode vogel. Besloot ze om het zelf te gaan proberen, maar ze hoorde geen vogel. "Goede vangst" zei ze dus maar. Toen hoorde ze een vogel. Ze sprong op de eerste tak voor haar en sprong tak voor tak omhoog. Ze deed precies hetzelfde als Squirrelflight deed. Op de tak voor de vogel nam ze een springhouding aan en sprong richting de vogel. De vogel vloog net voor haar neus weg, maar Winterpaw belandde wel op de tak. Ze liep teleurgesteld naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Mooie dag DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimewo 26 mei 2010 - 17:57

''dat is niet eerlijk!!!'' jij wel en ik niet Crying or Very sad

Edit Rusty: Dit valt onder spam, gelieve langer te posten.


Mooie dag 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelflight
Member
Mooie dag DPKsfdL
52

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen (2 jaar en 6 manen)
Gender:
Rank:
Squirrelflight
BerichtOnderwerp: Re: Mooie dag   Mooie dag Icon_minitimewo 26 mei 2010 - 18:06

Squirrelflight keek naar Winterpaw. Ze deed het goed, maar je kon ook zien dat dit haar eerste keer was. Ze was nog een beetje voorzichtig. Squirrelflight vond het jammer dat ze de vogel niet heeft kunnen vangen. "Goed geprobeerd, volgende keer beter en dat geldt ook voor jou Sunpaw. Het gaat de volgende keer vast beter." Ze keek trots naar allebei de leerlingen. Ze hadden al aardig wat geleerd. Ze hoopte dat het de volgende keer beter zou gaan voor beide. Ze konden morgen ook met zijn vieren naar de zandkuil gaan om wat vechttechnieken te oefenen. Dan konden ze laten zien hoe goed ze al konden vechten. "Zullen we morgen in de zandkuil gaan trainen samen met Blueflame?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mooie dag
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: