Its time to train, right_+C H I K I T A



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Its time to train, right_+C H I K I T A

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shiva
Member
Its time to train, right_+C H I K I T A DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Its time to train, right_+C H I K I T A   Its time to train, right_+C H I K I T A Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 17:29



De poes was vroeg op, vandaag had haar mentor Chikita belooft haar te gaan trainen! De poes stond op en strekte zich met een lange gaap. Zou haar mentor al bij de ingang zitten, of zou ze nog aan het eten zijn? Vele gedachte kwamen op in het koppie van Shiva. De poes verliet haar nest. "Doei mam." miauwde de poes en ze nam een spurt naar de ingang. Eigenlijk had ze nog wel honger, maar ze ging later wel eten, nu gi.g ze trainen. De poes emde een beetje af en stapte richting de ingang, waar een rode tabby poes zat. Ze liep naar haar toe en keek haar aan. "Ben u eehm... Jij Chikita? Want ik ben Shiva en jij gaat mij trainen." miauwde de grijze poes en ze ging zitten. "So here i am."

+CHIKITA


Its time to train, right_+C H I K I T A 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Its time to train, right_+C H I K I T A DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Its time to train, right_+C H I K I T A   Its time to train, right_+C H I K I T A Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 10:35

Its time to train, right_+C H I K I T A Chikitaj

Met een luide geeuw wandelde Kita uit haar nest. Het was vroeg in de ochtend, en vandaag zou ze haar leerling, Shiva haar eerste training gaan geven. Shiva was haar tweede leerling, dus dat zal wel goed komen. Vandaag had ze geen honger, dus liep ze meteen naar de kamp ingang om daar te wachten op haar leerling.
Al snel kwam ze aan trippelen. "Ben u eehm... Jij Chikita? Want ik ben Shiva en jij gaat mij trainen." Chikita kon een kleine grijns niet onderdrukken. Deze kleine poes had wel iets van toen ze zelf nog klein was. Haar training was echter niet zo leuk geweest; Ze was getraint door de bloeddorstige Escada, die mischien nog wel erger was dan Scourge. Toch stond ze bij haar in 't krijt, want zonder haar harde trainingen was ze nu niets meer dan een kleine hulpeloze kitten. Chikita stond op. Ze was maar iets groter dan Shiva, maar ze was nou eenmaal klein. ''Dat heb je goed gezien. Ik ben Chikita, je nieuwe mentor!'' Sprak ze op een aardigere toon dan dat ze normaal deed. ''Dus. Vandaag gaan we beginnen met je training. Zeg jij maar wat je als eerst wilt leren, dan zoek ik daar een goede plek voor.'' Sprak ze en draaide zich al om richting de uitgang, nog even achterom kijkend of Shiva haar volgde.

Its time to train, right_+C H I K I T A 2mzp78



Its time to train, right_+C H I K I T A 2gxnp75Its time to train, right_+C H I K I T A 10pvxmwIts time to train, right_+C H I K I T A 10pvxmw
Its time to train, right_+C H I K I T A 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Its time to train, right_+C H I K I T A 9Q4zHFx Its time to train, right_+C H I K I T A NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
Its time to train, right_+C H I K I T A DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Its time to train, right_+C H I K I T A   Its time to train, right_+C H I K I T A Icon_minitimema 6 mei 2013 - 11:32

Shiva schreef:


"Ben u eehm... Jij Chikita? Want ik ben Shiva en jij gaat mij trainen." miauwde de grijze apprentice tegen een rode poes die bij de ingang zat. De rode poes stond op, ze was net iets groter dan de grijze poes. ''Dat heb je goed gezien. Ik ben Chikita, je nieuwe mentor!' zei de rode poes vriendelijk, misschien deed ze dat altijd, misschien ook niet. De poes had bijna nog nooit met de poes gepraat, ze heeft alleen wat gehoord van haar moeder. Deze poes was gevreesd bij veel katten buiten de BloodClan, ze had lef, iets wat de grijze apprentice mocht. "Mooi, ik heb veel over u... eehm jou gehoord van mijn moeder." miauwde Shiva en ze keek naar de poes. ''Dus. Vandaag gaan we beginnen met je training. Zeg jij maar wat je als eerst wilt leren, dan zoek ik daar een goede plek voor.'' zei de poes en ze liep richting de ingang. Shiva rende achter haar aan terwijl ze bedacht wat ze wilde doen. "Niet jagen, dat lijkt me saai, maar ik kan niets bedenken." miauwde de poes ookal wist ze wel wat. Ze wilde vechten, maar ze wilde niet inhalig zijn, en was bang dat de rode poes haar totaal ging afmaken. Toch besloot ze te zeggen wat ze wilde. "Misschien... Vechten?" miauwde ze aarzelend. "Als dat mag." zei ze en ze ging naast haar mentor lopen.


Its time to train, right_+C H I K I T A 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Its time to train, right_+C H I K I T A
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: