Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smellbelly
Member
Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw)   Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) Icon_minitimema 22 apr 2013 - 20:01

Smellpaw snuffelde aan de vis die ze net had gevangen. Ha bah! Wat stinkt die zeg. Met een poot in het water en oren gepitst probeerde ze nog een vis te vangen. Het wateroppervlak trilde eventjes bij de aanraaking van haar poot. Smellpaws zwarte vacht was geklit en helemaal nat. Ze hoorde plotseling geroffel van poten. Met haar ijsblauwe ogen nam Smellpaw de indringer aandachtig in zich op. "Hallo.", miauwde ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feelingpaw
Member
Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Feelingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw)   Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) Icon_minitimema 22 apr 2013 - 20:09

Opeens kwam Feelingpaw uit de dichtbegroeide bosjes. Tijdens deze zomer was er veel nieuw leven gekomen. Feelingpaw zag hoe dat Smellpaw aan de vis rook en verschoot toen ze Feelingpaw uit de bosjes zag komen. "Hallo" ,zei Feelingpaw beleefd terug. Feelingpaw keek naar de mooie zwarte kat en dacht: "Manlief wat is die mooi!". Hij vroeg een beetje bang: "Mag ik mee een vis komen vangen?"


Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) Images?q=tbn:ANd9GcTUzKqaVe59eYbO9StGDyL_OMxcDY-9YvZyp-H6IgIZfVIdgP-S
As playful is Feellingpaw. This cat defended her clan with her life
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw)   Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) Icon_minitimema 22 apr 2013 - 20:30

"Hallo", zei Feelingpaw beleefd terug. Smellpaw lachtte tussen haar snorren. De roste kater leek wat zenuwachtig te zijn. "Mag ik mee een vis komen vangen?", vroeg hij een beetje bang. Smellpaw deed of ze nadacht, lang nadacht. Ze lachte vriendelijk en mauwde dan: "Natuurlijk Feelingpaw." Haar ijsblauwe ogen vestigde zich weer op de rivier. Met een snelle klap van haar poot vloog een vis hoog spetterend door de lucht. Met een plofje kwam hij op de grond te recht. De waterdruppels vlogen alle kanten uit. Smellpaw rilde. Ze schudde haar vacht droog, maar maakte zo die van Feelingpaw nat. De zon scheen hard en warmde haar vacht op. Ze keek naar Feelingpaw. Kon hij goed vissen vangen?


Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Feelingpaw
Member
Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Feelingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw)   Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 20:00

Feelingpaw zat nog steeds in de dicht begroeide bosjes aandachtig naar Smellpaw te kijken.
De wind was sterk aan de rivier. Feelingpaw stak zijn neus in de lucht en hij rook veel verse prooi. Maar toch rook Feelingpaw een onbekende geur. Hij vond de geur niet zo onbekend maar de door hevige wind en alle andere geuren kon hij het niet goed thuisbrengen.
Hij ging dichter bij Smellpaw staan en vroeg: "ik ruik iets vreemd maar ik kan het maar niet raden." Smellpaw stak ook opeens haar neus in de lucht en zij meteen:" dit is geen gewone geur, dit is de geur van een das!" Feelingpaw wist dat ze gelijk had en zag daar in zijn ooghoeken opeens een das uit de bosje lopen. Hij kwam recht op Smellpaw af maar Feelingpaw sprong net op tijd op de das af en daar lagen ze dan


Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) Images?q=tbn:ANd9GcTUzKqaVe59eYbO9StGDyL_OMxcDY-9YvZyp-H6IgIZfVIdgP-S
As playful is Feellingpaw. This cat defended her clan with her life
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw)   Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 15:29

De wind stak op. Smellpaw liet haar snuit in de rivier zaken. Met gulzige slokken likte ze het heldere water op. De wind bracht vele geuren mee. Prooi, andere katten, das en vos. Maar de geuren waren oud of verweg. Op zo een warme dag als deze kon ze wel een verfrissend duikje gebruiken.
wordt vervolgd.


Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosquitopaw
Member
Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) DPKsfdL
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw)   Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) Icon_minitimedi 30 apr 2013 - 1:48

ik heb weinig tips alleen 3 opmerkingen

* je posts moeten echt 5 regels of meer zijn en dan niet zo

Mosquitopaw liep door het bos en keek om zich heen
verderop viel een noot uit een boom
het rare en spastische katje keek omhoog
tot haar verbazing was het een eekhoorn

je hoeft niet na elke zin op enter te klikken. alleen als je een niet iets gaat schrijven stel je typt een heel stuk over gedachtes daarna wil je over op dingen die ze doet dan druk je op enter.
* Je post moet echt in een keer af zijn je kan niet een deel posten en zeggen word vervolgd.
* Alles wat in de RPG training gebeurd gebeurd niet echt in de RPG

mijn tips zijn als volgt.
jullie typen wat houterig het zijn korte zinnen met weinig detail je kan bijvoorbeeld van:
De wind stak op. Smellpaw liet haar snuit in de rivier zaken. Met gulzige slokken likte ze het heldere water op. De wind bracht vele geuren mee. Prooi, andere katten, das en vos. Maar de geuren waren oud of verweg. Op zo een warme dag als deze kon ze wel een verfrissend duikje gebruiken.

De zachte wind stak opnieuw op terwijl het zachtjes door Smellpaw haar vacht streek. De jonge poes liet haar snuit in de rivier zaken waarna ze gulzig haar tong in het water dwong en het heldere water meenam. De zachte wind bracht vele geuren mee onderandere prooi en de geur andere katten ook de stinkende geur van een das en een vos. Maar de geuren waren oud of verweg. Op zo een warme zonnige dag als deze kon ze wel een verfrissende duik gebruiken in het heldere en schone water.

Ook kan je er meer details in verwerken denk aan de omgeving fluitende vogels etc etc.

en de aller belangrijkste ik zie wat powerplay dat houd in dat je bepaald wat de andere kat doet. zo zag ik dat feeling besloot dat Smell ook haar neus in de lucht stak. Dat is iets wat echt tegen de regels is en echt mee moet oppassen omdat het heel vervelend en irriterend kan zijn.

Maar als jullie dat in gedachtte nemen zou ik gewoon lekker gaan rpg'en en niet je tijd meer verspillen aan dit topic maar smell en Feeling elkaar echt laten ontmoeten.


#Kill4Wazzie no one fucks with her and gets away with it!
I'd rather you hate me for who I am, than like me for who I am not." - Kurt Cobain
Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) Xc2k49
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw)   Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 19:50

Dankje ik ga er zo er aan denken


Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw) 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste RPG --> tips welkom (Smellpaw+Feelingpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: