so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yami
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maanden
Gender:
Rank:
Yami
BerichtOnderwerp: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 18:54

Yami liep door de terentoriem in van de rouger naar de bloodclanners.
Zijn nieuwschierigheid, om de bloodclanners te onder zoekken. Yami sloop voorzichtig zodat niemand hem hoorden. Hij merkte een bloodclanner op met een zwarte vacht en groenige ogen. Hij dook diep in de bosjes om de karakter eigenschappen te herkennen wat hij al wist. Yami bekeek het goed en volgde de kater, hij trapte op een takje en die brak op dat moment wist hij dat hij moest vluchten. Yami klom de boom in en sloot zijn ogen en hoopte dat hij de kater niet zag en hoopte dat de kater hem ook niet zag.. Yami opende zijn ogen sprong de boom uit en sprak 'ik ga weg als jij wint in een schaduwgame. Als ik win ga jij weg en vertel jij niks, maarmaar als jij wint dan mag je verwonden en alles wat je wilt doen' Yami wachte en zei 'dus doe je mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 19:14

Hate patrouilleerde langs de BloodClangrens. Het hoefde niet, maar hij had toch niets te doen. Toen hij langs de grens met het Rogue-gebied liep, voelde hij dat hij werd aangekeken. Er hing ook de verse geur van een kater. Hate keek eens om zich heen, maar zag niemand. Hij liep verder.
Ineens hoorde Hate achter zich een takje breken. Snel draaide hij zich om. Een Roguekater stond daar. Hate wou boos naar hem blazen, maar de kater schoot al in de boom. Hate keek overrompeld naar boven. Maar de andere kat sprong alweer naar beneden. `Ik ga weg als jij wint in een schaduwgame. Als ik win ga jij weg en vertel jij niks, maar maar als jij wint dan mag je me verwonden en alles wat je wilt doen' riep hij naar Hate. 'Dus doe je mee?' voegde hij er aan toe. Hate keek hem aan. Het liefst zou hij de kater aanvliegen, en dat mocht hij ook. De Rogue bevond zich op zíjn gebied. Maar aan de andere kant was hij ook benieuwd wat die schaduwgame was. `Ja, ik doe mee,' zei hij. Hij bekeek zijn tegenstander eens goed. Net als hij was de kat zwart. `Maar leg eerst eens uit hoe die schaduwgame werkt' zei hij rustig.




so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yami
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maanden
Gender:
Rank:
Yami
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 19:50

Yami keek de kater aan, `Ja, ik doe mee,' zei de bloodclanner. `Maar leg eerst eens uit hoe die schaduwgame werkt' zei hij rustig. Yami kreeg een glimlach en zei 'goed, elke schaduwgame gaat anders. jij wilt de regel weten niet waar? kom mee.' Yami liep en klom een berg op. Yami bekeek de bloodclanner en sprak 'blijf daar hangen, iets meer omlaag.' Hij liet zich zakken ver tot hij naast Hate hangde [vast met zijn klauwen hield] Yami keek de kater aan en sprak 'de regels gaan zo, wie als eerst de berg op is en de ander eraf van de berg heeft geduwt wint de ander licht op de grond.' Hij keek naar boven en zei 'begrijp je het? maar eerst wachte tot de nacht dan spelen, vergeten te zeggen wie in dezen tijd het langste blijft hangen wint ook als de nacht er nog niet is als het nacht is kan het spel beginnen.' Yami keek naar de zon die onder ging waarvan de koude wind zijn poten verkoelde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 17:18

Goed, elke schaduwgame gaat anders. Jij wilt de regels weten nietwaar? Kom mee,' zei de kater. Hate volgde de kater naar een heuveltje. Hij ging klauwde zich net als de kat aan het bergje vast. `Blijf daar hangen, iets meer omlaag,' zei de kat. Hij ging iets meer omlaag zodat hij naast Hate hing. `De regels gaan zo: wie als eerst de berg op is en de ander van de berg af heeft geduwd wint. De ander ligt op de grond,' vertelde hij. Hate keek bedenkelijk. En wat win ik hier dan eventueel mee? vroeg hij zich af. Waarschijnlijk zag de Rogue hem fronsen want hij vroeg: `Begrijp je het? Maar eerst wachten tot de nacht en dan spelen. Ik ben vergeten te zeggen wie in deze tijd het langste blijft hangen wint. Ook als de nacht er nog niet is. Als het nacht is kan het spel beginnen.' `Ja. Maar je hebt je naam nog niet gezegd. Men noemt mij Hate,' zei hij.



so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yami
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maanden
Gender:
Rank:
Yami
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 8:43

Yami keek de zwarte kater aan die sprak: `Ja. Maar je hebt je naam nog niet gezegd. Men noemt mij Hate,' Yami schudden zijn hoofd en sprak 'ik weet hoe je heet maar daar hebben we het niet over ik het Yami jij Hate en leuk om kennis te maken, ben je klaar? want het is bijna nacht mijn vriend.' Yami keek naar de zon die bijna onderging. Yami zette zich klaar en toen het nacht was klom hij omhoog en wreef zijn staart in het gezicht van Hate. Hij klom veder heel snel en, en vond een weg waarbij hij naar boven kon rennen wat sneller ging dan klimmen. Yami sprong naar de plek en wachtte even, hij stond op de plek en rende naar boven en toen hij boven stond zag hij Hate nog onder hem. 'kom je nog? ik heb nog niet gewonnen.' zei hij. Yami ging liggen op de berg en wachte tot Hate boven was. Hij keek naar de maan en hield zich in om te gaan slapen want ze hadden heel lang zitten wachten op het moment voor klimmen. Hij rook de lekkere geur van de nacht en hij kraste in de grond. Yami sloot even zijn ogen en dacht wat hij moest doen om Hate de berg af te krijgen en wist het! Hij moest Hate achter zich aan laten gaan en aan het einde van het pat hem eraf duwen. Maar Yami schudden zijn hoofd hij moest zich klaar maken voor de game.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 9:32

`Ik weet hoe je heet maar daar hebben we het niet over. Ik het Yami, jij Hate en leuk om kennis te maken. Ben je klaar? Want het is bijna nacht, mijn vriend,' zei Yami. Hij keek naar de ondergaande zon. Toen het nacht was zette hij zich af naar boven en wreef zijn staart in Hates gezicht. Hate klom ook naar boven, maar dat was stukken langzamer dan Yami. Die stond bovan te wachten op hem. `Kom je nog? Ik heb nog niet gewonnen,' zei hij tegen Hate terwijl hij ging liggen. Hate kon zich erg boos maken om de kat, maar dat liet hij hier niet merken. Yami dacht zichtbaar aan leuke dingen en Hate gromde. `Zo, MR. Slaapkop! Gaan we nog beginnen?' riep hij toen hij boven was.



so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yami
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maanden
Gender:
Rank:
Yami
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 10:25

Yami keek Hate aan die sprak `Zo, MR. Slaapkop! Gaan we nog beginnen?' Yami stond op en sprak 'we beginnen pas de volgende maan hoog dus nu kun je slapen, maar jij kent de regels niet is het? om dat je niet luistert en druk bent met andere zaken dus calmeer en geniet van de rust, want dat heb je nodig.' yami ging weer liggen en begon zijn ogen dicht te doen. Yami genoot van de rust zelfs met zo'n aangebrand iemand net zo als Hate, hij rook de vieze lucht van de bloodclanners en viel in slaap. Yami voelde zich alsof hij vloog in de lucht en hij zag zwart van alle kanten het was donker en licht. Er verscheen kleuren van rust die hem rustig maakte en zag hate die boos hem tegen de grond drukte. Yami werd wakker het was dag en de bladeren vielen van de bruine bomen. Hij wist een ding als hij trek had dat hij niet de berg af mocht dus hij keek naar de lucht en sprak 'als je me kan horen hate je mag voor geen reden de berg af'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 17:47

`We beginnen pas de volgende maan hoog, dus nu kun je slapen, maar jij kent de regels niet, is het? Omdat je niet luistert en druk bent met andere zaken dus kalmeer en geniet van de rust, want dat heb je nodig,' zei Yami. Hate keek hem aan toen hij zijn ogen dicht deed en ging slapen. Hij ging ook maar liggen en dacht aan de dag van morgen. Wat ga ik doen? vroeg hij zich af. Nou, in ieder geval die kat een lesje leren, dacht hij met voldoening. Hij doezelde in in een halfslaap. Hate liep over een grasveldje. Tegenover hem zat Yami. Hate rende naar Yami toe en drukte hem tegen de grond. Alles werd donker en ineens veranderde Yami in Icy. Met een schok rukte Hate zich van zijn leider af. `Hate, verdwijn!' riep ze. Hates droom werd onderbroken door wat Yami zei; `Als je me kan horen Hate: je mag voor geen reden de berg af.' `Oh, en of ik je kan horen! Waarom maken idiote katten mij toch altijd wakker?!' mopperde hij. Maar stiekem was de kater blij dat Yami hem wakker had gemaakt.



so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yami
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maanden
Gender:
Rank:
Yami
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 18:22

Yami keek de boze Hate aan die hem niet kon storen, wat zouw eigelijk de droom van hem aan geven? dacht hij bij zich zelf. `Oh, en of ik je kan horen! Waarom maken idiote katten mij toch altijd wakker?!' mopperde hate. Yami zette een glimlach op en sprak ''het is bijna tijd Hate voor het spel en nauw kunnen we de berg worden afgeduwd als we beginnen, ik had een droom jij drukte me tegen de grond en toen was het afgelopen, had je ook zo'n droom?' Yami keek Hate aan en lag te turen in de verte waar hij alleen maar grijs en grauw zag en sloot zijn ogen hopend dat hij zal winnen en ze vrienden of wat dan ook waren. Yami keek naar Hate waar van hij hoopte dat hij sliep, hij sloot zijn ogen en droomde veder: hij lag tegen de grond en Hate wilden hem net vermoorden maar net op het juiste moment duwde hij hem van zich af allen bij zaten ze onder het vieze rode bloed die hem liet denken aan oorlogen, het natte bloed, bloed had altijd iets vreselijks onder de hand het had je lot. Yami duwde Hate van de berg af en liet hem sterven. Hij werd wakker en het was halve wegen nacht het was bijna tijd, hij begon Hate te porren en wees naar de maan en zei zacht 'het is bijna tijd klaar?' Yami schudde zich uit en maakte zich klaar en zei 'wie de berg af is verliest veder geen regels!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 19:06

`Het is bijna tijd, Hate, voor het spel en nou kunnen we de berg worden afgeduwd als we beginnen. Ik had een droom: jij drukte me tegen de grond en toen was het afgelopen. Had je ook zo'n droom?' sprak Yami. Hate dacht na wat hij de kat zou zeggen. `Nee,' loog hij. Yami deed zijn ogen weer dicht. Hate besloot hetzelfde te doen, maar kon niet slapen. Hij lag rustig te luisteren naar het ademhalen van de andere zwarte kat.
Yami porde Hate hard en zei: `Het is bijna tijd. Klaar?' Hij schudde zich uit en ging verder: `Wie de perg af is verliest. Verder geen regels.' Hate keek hem aan. `Oké...' zei hij aarzelend. Dan blijf ik hier toch gewoon staan? dacht hij.



so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yami
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maanden
Gender:
Rank:
Yami
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 21:38

Het was bijna nacht de spanning van de twee katten kon je ruiken en Yami keek diep in Hate's ogen en hij zeten zijn klauwen in en uit tot hij klaar was daar mee was hij klaar voor de Yami game [schaduw spel] Yami stond klaar en zei 'klaar? af!' Yami sprong op Hate en gaf hem een mep en probeerden hem van de berg af te duwen. Hij voelde de lucht in zijn neus prikken hij had zijn oren naar achter gedaan en deed zijn klauwen ontbloten en liet zijn tanden zien en begon te bijten in de nek van de zwarte kater waar van hij het erge bloed kon proeven wat vergiftig was door alles wat hij had mee gemaakt. Yami liet los sprong naar achter en voelde het zachte koele zand tussen zijn poten die onder het bloed zaten door alleen zijn snellen bewegingen. Hij dook sprong en deed van alles om te ontwijken en hij was druk bezig en wilden niet verliezen, hij wilden het gewoon niet en gromde en proefde de drogen geuren van de nacht......
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]   so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] Icon_minitimema 6 mei 2013 - 17:32

Hate voelde hoe Yami hem besprong en hem van het heuveltje af wou duwen. Oh nee, dat gaat niet gebeuren! dacht hij. Hij klauwde zich vast in Yami's vacht en duwde hem van zich af. `Wat is dit voor dom spel?' siste hij. Hij gaf een veeg over het oor van zijn tegenstander en ontweek zijn volgende aanval. Hoewel hij vocht als een leeuw voelde hij bloed sijpelen uit zijn zij. Ergens in zijn achterpoot voelde hij een steek. Zo kon hij niet de hele nacht doorvechten! Hate ging over op een andere tactiek. `Zeg, haarbal! Waar heb jij dat muizenbrein vandaan?! Waren je vader en moeder zo dom om jou te maken? Daar is het zeker misgegaan!' treiterde hij de andere kat.



so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]] EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
so, you will fight? i will play the yamigame! [Hate[Cat-o]]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: