terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackpaw.
Member
terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word   terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 0:25

Blackpaw stond op met bolle rug en ingetrokken nek om zich eens goed uit te rekken na een lange maar fijne nacht slapen, de zon scheen fel zijn hol in waardoor de zwarte kat wat met zijn oogjes kneep Wat een heerlijke warmte van deze zon dacht de leerling bij zichzelf terwijl hij met zijn ruwen tong aan zijn brede voorpootje likte. Nog altijd genietend van de heerlijke ochtend zon op de gitzwarte vacht van de stoere kater slofte hij het hol uit om op verse prooi te jagen, maar al gouw zat Blackpaw weer om nog even snel van de zon te genieten, een zacht briesje ging langs de lange snorharen en de zon werd weerkaatst op zijn prachtige dikke vacht, Ik kan hier de hele dag wel blijven zitten, wat is dit toch fijn dacht hij nog altijd knijpend met zijn oogjes Maar ik moet echt wat te eten vinden want ik heb toch wel flink honger na zo'n lange nacht Dus stond hij op om op pad te gaan om een lekker sappig muisje of een heerlijke dikke mus te vangen, eigenlijk maakte het niet zo veel uit wat het was, als de prooi het maar niet te moeilijk maakte want daar was deze dag veelste mooi voor. De spieren van de leerling waren goed te zien nu zijn vacht zo glinsterde door de zon en het droge zand stuift op bij elke gemaakte pas van de brede zwarte poten van Blackpaw. Bladeren gleden langs zijn flanken terwijl Blackpaw richting een meertje ging om snel even wat te drinken gezien er toch nog geen prooi echt dicht in de buurt te ruiken was Misschien vind ik nog wel een vis? wie weet? dan heb ik twee in één! hoe mooi zou dat zijn en zijn roze tongetje tipte zachtjes het water aan dat in kringen steeds verder leek te rollen van het punt waar de kater aan het drinken was. Och nee! nu heb ik een dikke vis weggejaagd! ik had eerst goed moeten kijken dacht hij bij zichzelf toen een grote dikke vis als een speer er vandoor ging. Blackpaw bleef nog even kijken met uitgestrekte nek maar de vis was allang en breed er vandoor, maar er was wel iets in de buurt! De leerling opende zijn mond om de geur van een prooi die niet eens zo ver weg was, extra goed tot zich te nemen... zou het?... jawel! het is een eekhoorn! wat harig, maar zeer zeker goed te doen! en deze was het dichtste bij dus waarom ook niet
Blackpaw ging door zijn knieën en sloop zo zacht mogelijk langs de bosjes naast hem om een betere kijk op de eekhoorn te krijgen, hij had mazzel, de wind stond precies zijn kant op dus de kans dat deze hap klare brok weg zou komen was bijzonder klein! En jawel, daar zat het diertje... te knagen aan een nootje met weid open gesperde ogen om alles om zich heen in de gaten te houden, Toch jammer dat dat je niet gaat redden niet waar? dacht de leerling lacherig terwijl hij nog wat stapjes dichterbij zetten. Hij leunde lichtjes op zijn voorpoten en wiebelde van zijn ene achtervoetje op zijn andere en probeerde nog een goed alles in te schatten, 3.... 2.... HO EENS! Wat ruik ik nog meer?! is dat een andere kat? De aanvals houding van van de zwarte kat veranderde in één honderdste seconde naar een houding om elk moment te kunnen ontsnappen! er was een andere kat en het rook zeer zeker niet als een kleine ontschuldige kitten die de weg kwijt was. er was gekraak en nu had ook de eekhoorn het door, Blackpaw zag hoe het bange diertje wat eigenlijk zijn maal had moeten zijn op zijn beurt het nootje liet vallen om vervolgens zo hard hij kon de dichtst bijzijnde boom in te klauteren, fijn is dat, niet alleen een indringer maar ook nog eens mijn eten weg voor de tweede keer dacht de kat geergerd


Dankjewel Brightpaw
terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word   terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 9:20

Ik zou niet langer hier blijven hangen.
Ga de echte RPG in want het lukt je prima Wink


terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word   terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 14:35

ty, gezien ik tijdje was weg geweest wou ik even testen vandaar, en weet niet zo goed hoe ik bij de echte moet beginnen eigenlijk :O


Dankjewel Brightpaw
terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
terug van weggeweest dus nog maar een poging gezien op de andere niet meer gereageerd word
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: