[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] trainingstopic Wishpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Blueleaf
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 DPKsfdL
Tess
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Blueleaf
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimedi 18 jun 2013 - 19:09

`Zal ik de prooi zo even naar de kittens brengen?' vroeg Wishpaw. Je kon zo aan haar gezicht zien dat ze dat heel graag wou. Ja tuurlijk ga maar. En zorg dat je goed uitgerust bent tegen morgen.' zei Swiftfur tegen haar leerling. "Ik ga deze even naar de elders brengen." zei Swiftfur tegen Blueleaf. 'oke, dan breng ik wel iets naar onze medicijnkat. Die moet ook iets eten'. antwoorde ze.


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 2wc08t4
Mijn accounts
Blueleaf - Loci - Grey - Smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 17:55

`Ja, tuurlijk, ga maar. En zorg dat je goed uitgerust bent tegen morgen,' zei Swiftfur. Wishpaw knikte opgelucht. `Ik ga deze even naar de Elders brengen,' ging haar mentor verder tegen Blueleaf. `Oké, dan breng ik wel iets naar onze Medicine Cat. Die moet ook iets eten,' antwoordde Blueleaf. Wishpaw rende met de prooi naar de kittens. `Hey kittens, kijk eens wat ik hier heb!' riep ze naar binnen. Ze deelde prooi uit en keek naar de stoeiende katjes. Zo was ik vroeger ook, dacht ze. Ze liep naar buiten. De zon verdween achter de bomen. De leerling liep naar de Apprentice Den. Ze rekte zich uit voor de ingang en ging naar binnen. Binnen was het donkerder dan buiten, en Wishpaw moest haar ogen even laten wennen aan het donker. Toen ging ze liggen en viel in slaap.


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 18:33

Swiftfur ging naar de warriors den en legde haar in haar nest. Na een paar minuten viel ze in slaap. Ze werd wakker toen ze de zon op haar vacht voelde. Ze stond op en ging naar de apprentice den. Toen ze Wishpaw niet zag zitten zag ze dat de dawn patrol net was vertrokken. Ze zette zich en wachtte tot dat haar leerling wakker werd.


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Iodsmv
Spoiler:

[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 2nv9pv6
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 17:29

Wishpaw schrok wakker. Ze wist niet waarvan. Misschien het kwetteren van de vogels? Of het zonlicht? opperde ze in gedachten. Ze schudde haar hoofd en vergat haar gedachten. Stil liep ze naar buiten. De leerling wou geen andere leerlingen wakker maken. Buiten zag ze katten vertrekken voor de Dawn Patrol. Ik ga mee! dacht ze. Nonchalant liep ze achter de groep katten aan, het Camp uit.
Het was niet echt bijzonder, en al snel was de groep weer terug in het Camp. Wishpaws maag knorde. `Ik heb vandaag nog niet gegeten,' mompelde ze, en liep naar de prooistapel.


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 13:54

Na een tijdje zag Swiftfur de dawn patrol terugkeren. Plots zag ze dat Wishpaw mee was gegaan. Lichtjes geïrriteerd liep ze naar haar leerling. "Je had eens kunnen zeggen tegen me dat je meeging met de dawn patrol!"zei ze streng. Ze pakte een muis en at hem in een paar happen op. "Kom we gaan jagen."


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Iodsmv
Spoiler:

[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 2nv9pv6
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueleaf
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 DPKsfdL
Tess
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Blueleaf
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 15:05

Blueleaf zag Swiftfur en Wishpaw staan. 'ik kan vandaag niet meehelpen met de training. Ik ga mee met de jaagpatrol.' zei ze tegen Swiftfur.


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 2wc08t4
Mijn accounts
Blueleaf - Loci - Grey - Smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 9:39

`Je had eens kunnen zeggen tegen me dat je meeging met de dawn patrol!' zei Swiftfur streng. Wishpaw knikte. Ze keek zwijgend toe hoe haar mentor een muis at. `Kom, we gaan jagen,' zei Swiftfur. Wishpaw zuchtte en liep achter haar aan. Ze zag hoe Blueleaf aan kwam lopen. `Ik kan vandaag niet meehelpen met de training. Ik ga mee met de jaagpatrol,' zei ze tegen Swiftfur. Wishpaw zuchtte nog eens. Dit kan vandaag nog eens behoorlijk saai gaan worden, dacht ze verveeld.


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 13:59

Terwijl ze uit het kamp gingen kalmeerde Swiftfur. "Sorry dat ik zo kortaf was."zei ze tegen Wishpaw. "Je kan nu je sluiptechnieken toepassen die ik je geleerd heb."Swiftfur zag een vogel zitten. "Probeer die vogel maar te pakken."zei ze tegen haar leerling.


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Iodsmv
Spoiler:

[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 2nv9pv6
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:36

`Sorry dat ik zo kortaf was,' zei Swiftfur terwijl ze met Wishpaw het Camp uit liep. `Je kan nu je sluiptechnieken toepassen die ik je geleerd heb.' Wishpaw knikte. Ze zag een vogel zitten, en merkte dat haar mentor die ook had gezien. `Probeer die vogel maar te pakken,' zei Swiftfur. Wishpaw zakte in sluiphouding en sloop op de vogel af. De wind was gunstig en er lagen geen dorre takjes op haar pad. Toen ze nog maar een paar staartlengtes van de vogel af was sprong ze op het beestje en beet hem dood. Triomfantelijk liep ze er mee naar Swiftuf. `Alsjeblieft,' zei ze.


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 20:18

Swiftfur keek aandachtig terwijl haar leerling de vogel besloop. Toen ze terugkeerde zei Swiftfur : "Goed zo je bent heel goed in jagen." Swiftfur zag in haar ooghoek iets bewegen. Ze keek en zag een dik konijn. "Deze is voor mij."zei ze tegen Wishpaw. Ze sloop er voorzichtig naar toe tot ze dicht genoeg stond om te springen. Met een snelle beet doodde ze het konijn.


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Iodsmv
Spoiler:

[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 2nv9pv6
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 9:39

`Goed zo, je bent heel goed in jagen,' zei Swiftfur. Wishpaw grijnsde. `Dank je,' mompelde ze. Een eindje verderop zag ze een dik konijn zitten. Swiftfur had deze ook gezien en zei: `Deze is voor mij.' Wishpaw keek toe hoe haar mentor het konijn ving. Ze liep naar haar toe. `En nu? Gaan we nu verder jagen, of is dit genoeg?' vroeg ze.


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] trainingstopic Wishpaw   [SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 11:29

Wishpaw liep naar haar toe. "En nu? Gaan we verder jagen,of is dit genoeg?"vroeg ze. "We gaan nog wat verder jagen." zei Swiftfur. "Want de clan heeft nu veel voedsel nodig.
(flutpost)


[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 Iodsmv
Spoiler:

[SPT] trainingstopic Wishpaw - Pagina 4 2nv9pv6
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] trainingstopic Wishpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: