I'll come back!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'll come back!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Brightspots
StarClan
I'll come back! O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:34

Volgens mij was het al aardig bekend dat het niet goed met mij ging. Als ik iets in het lucht je hartje zette, was het meteen heel wat wat er stond. En al die dingen worden uiteindelijk te veel. Ik ga hulp krijgen, ik word opgenomen... maar dat betekend dus zeker de eerste maand geen internet, dus geen warrior cats, geen facebook, geen msn, geen skype, geen whatsapp, niks niet. Ik ben zeker een maand weg, daarna zal ik af en toe weekend verlof krijgen, nog niet duidelijk wanneer en om de hoeveel tijd, dat hangt van me zelf af.
Ik vind dit heel kut, en het doet me pijn, niet alleen omdat ik jullie en m'n hobby Warrior Cats moet gaan missen, maar ook mijn thuis, mijn familie, mijn huisdieren... Ik moet veel gaan missen... Maar ik doe het voor me zelf, ik ga geholpen worden, en weer beter gemaakt worden. Want ja, ik ben ziek, ik leid onder ERS en een gigantische Depressie...

Het spijt me voor de gene waar ik een verhaallijn mee heb. Ik ben zeker een jaar in behandeling, maar de dagen dat ik de kans heb te posten, doe ik dat ook.
Ik zal enkel Innerghost, Brightpaw, en Smoketear actief gaan houden, en als het lukt Thrushpaw... Voor de rest spijt het me voor m'n andere accounts, met die anderen post ik ook enkel als ik daar de tijd voor heb.

Ik kom terug! Dit is geen afscheid, ik zal er enkel minder zijn, ik neem dus wel afscheid van off-game, want daar zal ik geen tijd voor hebben. PB's kunnen later beantwoord worden, en Skype, MSN, Facebook etc, daar zeg ik gewoon doei tegen, geen tijd voor.

Dit gaat aankomende MAANDAG in, 29ste dus.

xNath.


::"Bright's::

I'll come back! SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Fantasypaw.
Member
I'll come back! DPKsfdL
Eva
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fantasypaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 22:44

Veel beterschap dan maar ^.^ Ik ga je missen als ken ik je amper c:


I'll come back! 4v63c9
oude setjes en stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
I'll come back! DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 0:38

Damn Nath, het lijkt me echt kut om zoiets te hebben dat je dan opgenomen moet worden s:
Echt ik hoop dat deze opname goed help en als je terugkomt weer lekker in je vel zit en de oude bent <3
We gaan je echt missen desondanks je er toch nog bent maar dan minder.

xLizz
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
I'll come back! DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 6:56

Oh Nath! Wat een sh*t is dit zeg!
Meid, je wil niet weten hoe veel ik je ga missen!
Maar hopelijk heeft je opname effect, dus, succes!

xx Daan


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
I'll come back! E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
I'll come back! V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 7:31

Nath..
Ik wens je veel succes op die opname en ik hoop dat het je goed doet. Denk in deze maand maar niet over Warrior Cats, het komt allemaal wel goed hier meid! Weet dat ik hier altijd voor je klaar sta, wanneer je weer internet hebt. Ik ga je missen, echt waar. Je bent een goede gesprekspartner op Msn/Skype of wat het nu ook is. Je bent een vriendin voor mij <'3 Als je dat maar weet.


I'll come back! DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
I'll come back! Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Batpaw
Member
I'll come back! DPKsfdL
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 8:19

Echt heel erg veel beterschap <3 ik wens je echt heel erg veel succes <3 Ookal heb ik niet veel contact met jou, ik ga je wel missen. Ik hoop echt dat alles weer helemaal goed komt <3


Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
I'll come back! DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 9:08

Heel veel beterschap Nath!
Ik hoop dat je weer helemaal beter terugkomt Very Happy


I'll come back! 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wingpaw
Member
I'll come back! DPKsfdL
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 little months
Gender:
Rank:
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 13:01

O my gosh, dat lijkt me echt super vervelend. Hopelijk kom je snel terug, want het zal wel stil zijn zonder jou D: Heel, heel erg veel suc6 Nana <3333

xxx Esmee


I'll come back! 2s1lvya
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
I'll come back! Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 13:16

Ik wens je al het succes in de wereld Nath, heel erg veel succes.
Might Starclan light you're path<3


I'll come back! 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
I'll come back! O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 13:33

Really thank you guys <3
I've got no words at them moment...

Ik houd jullie op de hoogte, elke seconde die ik kan pakken met internet vertel ik jullie hoe en wat <3


::"Bright's::

I'll come back! SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jay
Member
I'll come back! WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 15:11

Oh Starclan :c
Nath, dit alles lijkt me echt heel K*t voor je. Ik wens je ook veel geluk toe, maar ik ga je zó hard damn missen D: I-ik... Ik heb er geen woorden voor. Alleen dat ik je echt ga missen :c Goodluck Nath, ik ga je echt missen. Ik wens je zó veel geluk toe *hugt* Veel geluk <3


Xxx Bo


25-05-1995 - 03-06-2013
I'll come back! 2qdu9sg
R.I.P Jay Jay :
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
I'll come back! Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 19:12

Nath :c
Ik ga je denk ik echt missen <3

Hopelijk word je daar goed geholpen en kom je snel over alles heen! Echt waar beterschap meis! Gezondheid gaat voor niet waar? n.n Veel plezier en ik hoop je nog veel te zien!

May Starclan light your path!
Xx Ceesje


I'll come back! E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
I'll come back! DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 19:18

Guess I'll miss ya babe :c



I'll come back! Dbtfyt
Breakingdawn /x/ Sinpaw /x/ Rowanpaw, /x/ Lightbringer /x/ Wolverinebite /x/ Dreamheart /x/ Radiantkit /x/ Kingslayer

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
I'll come back! DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 19:55

Nath, een van de weinige personen die mij nam zoals ik ben... i'm gonna miss you só much, i don't have words for it, so i'll leave it short. [I'm speaking english even know i can't speak English when i'm sad.. so what ?]


I'll come back! One-direction-niall-horan-tired-concert-just-leave-me-here-to-die


Dewa mata suguni ne. <3


I'll come back! EkvToWc
art!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleckkit
Member
I'll come back! DPKsfdL
x
889

CAT'S PROFILE
Age: x נυѕт вσяη x
Gender:
Rank:
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 20:14

Nath i will mis you girl xxx

Ik wens je veel succes met afscheid nemen van iedereen en blijf maar gewoon denken : IK KOM TERUG X

Tot die tijd ByeBye en ik zie je nog wel eens on xxx


I'll come back! Fleck1sig
People say that love is just hate, but you fell later in love x
мαde ғor мe:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
I'll come back! Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 20:21

Lieve lieve Nath,

Ik wens je écht veel succes verder met je RL.
Het betert allemaal wel, ik hoop dat die therapie je echt helpt want zo'n lieve meid als jij verdiend gewoon om geholpen te worden!

Ik zal je wel gaan missen liefje en ik hoop dat alles goed zal komen voor je.

Groetjes xxx


I'll come back! Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
I'll come back! DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 20:58

Nath,

Ik wens je echt heel veel beterschap en sterkte! Ik zie er nu al naar uit je terug te zien, maar neem vooral alle tijd die je nodig hebt om goed geholpen te worden n.n

xxx


I'll come back! 32znv9f
I'll come back! 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
I'll come back! O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 18:13

Bedankt mensen <3

Ik ga nu dus afsluiten... niet wetend of ik vanavond/morgen nog online kom... Ik zie wel. En anders alvast, tot over hopelijk een maand, en anders nog wat later...

Love you all guys, ik ga jullie heel erg missen <'33333


::"Bright's::

I'll come back! SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
I'll come back! DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 18:16

Nath, dit had ik nooit verwacht, en had ik nooit willen verwachten.
Ik heb echt heel veel medelijden, en hopelijk is dit een goede keuze.
Jij verdient het om goed geholpen te worden.
Nou, dan tot snel hoop ik, en veel succes in je RL.

xxx Ga je echt heel hard missen.


I'll come back! 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
I'll come back! DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: I'll come back!   I'll come back! Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 18:16

Damn bye Nath <'3
Hoop dat het echt gaat werken, die therapie.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll come back!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: