mijn eerste rpg op dit forum



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 mijn eerste rpg op dit forum

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rosestem
Member
mijn eerste rpg op dit forum DPKsfdL
338

CAT'S PROFILE
Age: 5
Gender:
Rank:
Rosestem
BerichtOnderwerp: mijn eerste rpg op dit forum   mijn eerste rpg op dit forum Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 11:10

Ik liep wat rond in het bos. Ik verveelde me erg. Opeens hoorde ik geritsel van een andere strik. Toen ik beter keek zag ik dat het een andere kat was. 'Hoi' zei ik maar de kat was al weg. Ik liep rustig verder. Na een tijdje kwam ik aan bij het kamp. Ik besloot een dutje te gaan doen. Toen ik na een tijdje wakker was besloot ik te gaan jagen. Ik had namelijk erge honger. Toen ik in het bos aankwam zag ik een muis; Mijn tong ging over mijn lippen. Ik had best zin in een muis. Ik verscheurde de muis; Toen hij dood was at ik hem op. het smaakte heerlijk.


mijn eerste rpg op dit forum 5txkzp
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
mijn eerste rpg op dit forum DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste rpg op dit forum   mijn eerste rpg op dit forum Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 11:52

Alsvast: Goede post
Een paar tips:
-Om een post langer te maken, kan je bijvoorbeeld iets vertellen over het weer.
-Het is trouwens wel de bedoeling dat je in de hij-vorm typt, niet in de ik-vorm.
-Je bent 1 keer een hoofdletter vergeten maar dat was vast een type-fout.
-Als je kat iets zegt, kan je dat best vetgedrukt zetten om verwarring te vermijden.
-Probeer ook zoveel mogelijk bijvoeglijke naamwoorden te gebruiken om je post langer te maken.
-Als je kat jaagt of zo, leg dan ook uit welke bewegingen ze maakt etc.

Als je op al die puntjes let, krijg je meer iets als dit:
Kleine maar felle zonnestraaltjes doordrongen haar vacht. Onder haar pels had de kat het erg warm! Het kleine briesje dat zo nu en dan opschoot deed ze volop genieten van het heerlijke weer! Maxime liep wat rond in het grote bos. Ze verveelde zich heel erg. Opeens hoorde het rosse poesje geritsel van een andere strik. Toen ze beter keek zag ze dat het een andere kat was. 'Hoi', zei ze, maar de kat was al weg gelopen, de bosjes in. Maxime liep rustig verder. Na een tijdje wandelen kwam de poes aan bij het kamp. Ze besloot een dutje te gaan doen op een plekje, wat verder op. Toen ze na een tijdje wakker werd, besloot ze te gaan jagen, ze had namelijk erge honger. Toen de kleine warrior in het bos aankwam rook ze een lekkere, sappige muis; Haar tong ging over haar dunne lippen, ze had best zin in een muis. Ze probeerde te ruiken waar de muis ergens zat en toen ze dat wist zakte ze laag door haar poten. Geruisloos sloop ze naar voren en sprong ze met een luide klap op het kleine beestje. De muis wilde ontsnappen maar Maxime was hem voor! Vol van genot smikkelde ze het diertje naar binnen. Het smaakte echt heerlijk!

Zo word je post al stukken langer, vind je niet? Je gaat van 115 woorden over naar 224 woorden door te letten op een paar kleine details c; Ik hoop dat je hier wat aan gehad hebt! Wink


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
mijn eerste rpg op dit forum Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosestem
Member
mijn eerste rpg op dit forum DPKsfdL
338

CAT'S PROFILE
Age: 5
Gender:
Rank:
Rosestem
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste rpg op dit forum   mijn eerste rpg op dit forum Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 12:18

oke dankje


mijn eerste rpg op dit forum 5txkzp
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn eerste rpg op dit forum
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: