Goodbye! :D



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goodbye! :D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyspots
StarClan
Goodbye! :D RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:26

Nou ik denk dat ik er ook maar eens vandoor ga! (;
Al voor geruim wat maanden vind ik het echt niet meer leuk voor mezelf hier. Zo nu en dan maak ik een karakter aan en denk ik; 'Phew! Awesome! Nu kan ik weer lekker gaan rpg'en'. Maar dan na een tijdje is mijn inspiratie en zin weer op. Ook in de privé dingen laat ik me nooit echt meer zien want ik heb toch geen contact met ieder ander, en ieder ander ook niet met mij.

Maar nu ik stage heb elke dag en tien miljoen kut problemen in het echte leven- en ik dit weekend echt heb ontdekt dat ik nu volwassen ben geworden- .. of ga worden in minder dan een half jaar officieel.. vind ik het ook tijd dat ik me op mijn studie nu ga richten en mijn stage. Alleen online komen om af en toe een fictief verhaaltje te typen met een fictief karakter boeit me niet meer genoeg om lekker actief te blijven. Ik heb bereikt met verschillende karakters wat ik met ze wilde bereiken. Met andere heb ik dat niet.

Hoe dan ook, voor mij is mijn tijd hier geweest. Al lang geleden maar toen ik Quinty haar post zag dacht ik dat het voor mij ook een prima tijd zou zijn om er vandoor te gaan (:

Ik wil graag Wazoula persoonlijk bedanken voor haar geweldige inzit in het begin toen ik hier kwam- en die steeds meer verbeterde toen er nog meer geweldige leden kwamen in het team. Dus ook het team wil ik persoonlijk bedanken. Zonder jullie zou deze site niet draaiende gehouden worden en zou het niet zo actief zijn als het nu is! Jullie hebben een geweldige job gedaan. Nog steeds trouwens~

Ook wil ik de mensen bedanken waar mee ik een leuke rpg tijd had. Geen enkel account die ik nu heb gaat weggegeven worden dus die zullen allemaal oud worden in hun Clan en sterven van ouderdom.

Dat was het wel zo. Je kunt me nog op Facebook bereiken, voor diegene die ik daar als vriend heb; de rest kan een shout-out doen in de Warrior Cats groep als ik echt nodig ben en dan pop ik wel eventjes up. Nu dan; Lianne zegt vaarwel!


Goodbye! :D Tumblr_mmj4qqQ4Fl1riqn3no1_500


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnGoodbye! :D Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelrose
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
Chi
298
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons already
Gender:
Rank:
Gravelrose
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:39

Well, this is it. Ik zeg geen vaarwel want ik kan je nog altijd spreken op facebook, en be sure I will. :I
Net zoals Q, was je een geweldige persoon om mee te rpg'en, en een geweldige vriendin om mee te chatten. Al hebben we de laatste tijd niet vaak met elkaar gesproken, WC gaat zeker anders zijn zonder jou.

- Chi. <3


Goodbye! :D T7jv0DU
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Goodbye! :D JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:39

afdjfoidsjlckvlf
/._.

LIANNE NOOOOO

-sobs-

but but u were like awsum person :c

Goodbye! :D Tumblr_mmgxbcK31T1rjkj15o1_500

miep :c



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tiffany
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons.♥
Gender:
Rank:
Tiffany
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:45

Well, ik hoop dat ik je ooit nog opnieuw kan verwelkomen op Warrior Cats : )
En tot dan, tot ziens, veel succes verder, we zien je graag terug op wc als je weer inspiratie hebt.
Wat chi al zei, wc is anders zonder jou.
Ook al praatte ik niet zo veel met je, we gaan je missen.
xx


Goodbye! :D 34hfb88
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopepaw
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
Maaike
284
Actief

CAT'S PROFILE
Age: E I G H T moons
Gender:
Rank:
Hopepaw
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:46

Mag ik vragen of je ook Msn/Skype hebt? Want ik wil toch nog wel contact houden met je. Ik vind het uiterst jammer dat je weggaat, je bent erg goed in rpg'en en ik heb nog nooit goed de kans gehad om echt met je te rpg'en. Ik zal je hier missen ^-^

xxx Linn


Sometimes everything you know in the world turns out to be a lie.
But at the end of the day the lie isn't what matters,

Goodbye! :D Dnzza0
It's what you do after you tell it.
If you work hard enouch you can make it true.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Goodbye! :D Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:49

Damn nog iemand. K ga je missen meis, maar k snap je keuze. Op een gegeven moment kom je gewoon tot een punt waarop je zegt van; Ik heb hier niet zo veel zin meer in. Ben blij dat je hier nog op hebt gezeten en ons hebt gesteund met een hoge rang enzo. Het is altijd jammer dat mensen weg gaan, maar het hoort er nu eenmaal bij.

xxWaz


Goodbye! :D RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eowyn
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 19:51

Echt jammer dat je stopt Lianne, je bent een goede rpger en ik zeg bij deze ook goodbye, en ik hoop dat we je ooit terug zien!


Goodbye! :D 6hjbew
Goodbye! :D WZk2TPG Goodbye! :D UaJatYa
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Goodbye! :D Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:11

No Lianne D:
niet jij ook al Sad

Het is natuurlijk jou keuze en ik begrijp het.
Je moet weten dat Honeyspots en Cinderfall de accounts zijn die ik het meeste van je lief. Door hen heb ik ook jou beter leren kennen. Gezien hoe awsome je bent en hoe leuk je kunt RPG'en. Ik heb werkelijk veel plezier gehad aan de topics tussen de razende Honeykit en Stormstar. Het is prachtig om te zien dat ze inderdaad gegroeid is tot een lieve en zorgende poes, zoals Storm altijd heeft gehoopt. Cinderfall, heb ik altijd gezien als een van de beste en actiefste krijgers uit de Riverclan. Hij is trouw en zorgt goed voor Lostvoice. Het is niet te geloven dat jullie 2, zo belangrijk voor mij, nu weg gaan.

Ik hoop net als bij Q, dat ik je ooit nog eens tegenkom. Ik wens je anders heeeeel erg veel succes met je leven Lianne, dat verdien je. Vergeet de tijd hier niet, en als je straks 83 bent, dat je er nog steeds om kunt lachen. XD

Hopelijk kom je op de meeting en kan ik je écht ontmoeten ^^

Mvg, Moon.


Goodbye! :D 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Goodbye! :D Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:15

;3;


Goodbye! :D Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumpaw,
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Plumpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:21

Ik ga je echt missen :c
Ik vind je een super aardig persoon en heb je accounts als Honeyspots altijd ontzettend awesome gevonden.
Net als bij Q, veel succes en plezier verder <3
Xx Cato
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:32

Ik ga je missen, nog veel geluk in je verdere leven Lianne. c:
Hopelijk zie ik je hier nog eens (;
~Her


Goodbye! :D Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunny
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
200
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼4 moons☼
Gender:
Rank:
Sunny
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 12:59

Ik heb je niet echt goed gekend of zo, maar toch zal ik je missen hier! Het is wel te snappen dat je weg gaat, zeker met die reden. Je moet verder kunnen gaan met je leven, anders zul je niet veel bereiken... Ik wens je heel veel succes in je verdere leven en let StarClan be with you!

~Liese~


Goodbye! :D 2h4vvk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 16:52

I knew this of facebook. Ik ga je enorm missen Lianne, echt waar <3 !
Ik hoop dat we je nog eens zullen gaan zien hier.
Veel geluk in ieder geval en we spreken elkaar vast nog wel op facebook !

xx Sharon <3


Goodbye! :D 2rzs3sw
Goodbye! :D ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Goodbye! :D Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 17:05

Ik vind het jammer dat je weggaat, maar ik wens je nog heel veel succes en ik hoop dat je nog eens langskomt om hallo te zeggen ^^


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Goodbye! :D 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
ᴅᴀɴɪɪ
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Isabella
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 17:08

Lianne... :c

Ik ga je echt missen! I mean, naar wie moet ik nu komen om awesome gifs xD Nee maar ik vindt het heel erg jammer dat je gaat, maar ik denk dat ik je vast nog wel eens een keertje spreek. (: Heel veel succes verder!

x Danii.


SwiftheartSunshine Dazzle - .ClearkitBrindlepool - Isabella
Goodbye! :D Nda6op
TE FALTA EL AIRE
TE COMPRO EL VIENTO
SOY TU DINERO
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 17:31

Noo, Lianne super jammer!
Hetzelfde als bij Quinty, ik respecteer je keuze dat je weg gaat. Ik kan me er veel bij voorstellen. Veel succes nog met je studie en verdere leven.
Ik ga je hier echt heel erg missen!

Xxxx Maartje


Goodbye! :D J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
James Arthur
Member
Goodbye! :D DPKsfdL
Kiana
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
James Arthur
BerichtOnderwerp: Re: Goodbye! :D   Goodbye! :D Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 20:05

xx Ik zal je missen xx



Goodbye! :D 1009772_438818322883739_547138134_n


Spottednose -- Brighteye. -- James Arthur -- Foxykit -- Gloomykit -- Zarre -- Cloudkit, -- Redmoon -- Crystal

thx! <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goodbye! :D
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: