Hello Neighbour, &Eowyn



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello Neighbour, &Eowyn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Maryl
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Tamar
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Maryl
BerichtOnderwerp: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimema 13 mei 2013 - 8:55



Een bruine kater liep haast onhoorbaar door het stille huis. Zijn poten raakten de grond, maar brachten geen geluid voort, zijn groenbruine ogen keken rond. Het bakje waar normaal zijn eten in zat was leeg, het zou gevuld worden wanneer haar Twolegs op zouden staan, en dat zouden ze pas over een paar uur doen. Verbazend toch, dat Twolegs zo lang sliepen.. Maryl wrong zich door het kattenluik en liet het klapperend achter. De kater klom de schutting op, met diep van binnen het verlangen haar te zien, Eowyn, de mooie lapjespoes die pas naast hem was komen wonen. Maar waarom? Zij leek hem niet echt te mogen, ze hadden elkaar nog maar een enkele keer gezien, en toch voelde de kater zich op een vreemde manier tot haar aangetrokken. Maryl schudde zijn kop, en ging op een paaltje van de schutting zitten dat breed genoeg was. Hij hief zijn kop op naar de hemel, die al rood begon te kleuren.


Hello Neighbour, &Eowyn 2luxted

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eowyn
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimema 13 mei 2013 - 17:50



Eowyn werd die morgen vroeger wakker dan normaal. Ze rekte zich uit en keek de nog donkere woonkamer door, stilte. Ze stond op en waste zich snel, waarbij haar naamplaatje aan haar halsband een beetje rinkelde. De lapjespoes stond op en trippelde naar de keuken voor haar eten. Haar poten tikten op de koude vloer, in de woonkamer lag tapijt, veel warmer dan deze koude tegels. De lapjespoes keek rond en zag haar voerbak in de hoek staan. Ze at de laatste paar brokjes op, en dat nam de meeste honger wel weg. Ook dronk ze nog wat uit de bak met water en ze liep naar het kattenluikje, ze kwam wel terug als ze eten kreeg, dat was als de Twolegs wakker werden. Ze glimlachte vrolijk en trippelde naar buiten. Eenmaal buiten keek ze naar de lucht, die al rood begon te kleuren. Ze keek rond of er nog andere levende wezens waren, en haar oog viel op een kater die op de schutting zat, het was Maryl, de kater die naast haar woonde. ''Hey,'' Zei ze en ze deed een paar passen naar de schutting. ''Ook al vroeg op?'' Vroeg ze en ze ging rustig zitten.


Hello Neighbour, &Eowyn 6hjbew
Hello Neighbour, &Eowyn WZk2TPG Hello Neighbour, &Eowyn UaJatYa
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryl
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Tamar
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Maryl
BerichtOnderwerp: Re: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimema 13 mei 2013 - 18:23



De inktzwarte lucht was al vlammend rood, en daarna langzaam fel oranje-roze gekleurd. Schuin achter de kater klepperde iets, toen deze opkeek kwam de zwartbruine lapjespoes het huis uit, haar indringende ogen keken om zich heen en vonden hem, hoog op de schutting. 'Hey,' klonk haar heldere stem, 'Ook al vroeg op?' Eowyn liep een stukje naar de schutting toe, en ging daar op het bedauwde gras zitten. Een halve glimlach vormde zich om zijn lippen, een enkele mondhoek werd omhoog getrokken, de ander bleef op zijn plek terwijl de glimlach zijn ogen bereikte en de kater rustig opstond. Zijn bruine hoofd knikte. 'Goedemorgen, klonk zijn heldere stem vrolijk, 'Ik kon niet meer slapen. Maar, de zonsopgang is prachtig.' In een poging indruk te maken, sprong de kater in een sierlijke boog de schutting af en landde naast haar. Maryl ging soepel naast haar zitten, en sloeg zijn bruine staart om zijn voorpoten. 'Prachtig, niet?' Zijn bruingroene ogen waren gericht op de gekleurde lucht.


Hello Neighbour, &Eowyn 2luxted

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eowyn
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimema 13 mei 2013 - 21:17



''Goedemorgen,'' klonk de heldere stem van de kater die naast haar woonde. ''Ik kon niet meer slapen. Maar, de zonsopgang is prachtig.'' Hij sprong sierlijk van de schutting af en landde naast haar. Soepel nam hij naast haar plaats. Hij sloeg zijn staart om zijn voorpoten heen en keek naar de roodkleurige lucht. ''Prachtig, niet?'' Zei hij en ze keek ook omhoog. ''Ja, zeg dat wel.'' Ze glimlachte en keek naar de witte wolkjes die voorbij dreven. ''Ik heb er eigenlijk nog nooit zo naar gekeken, als ik eerlijk ben.'' Ze glimlachte en wendde haar blik toen tot haar poten, rustig begon ze deze nu te wassen.

-- flutjes --


Hello Neighbour, &Eowyn 6hjbew
Hello Neighbour, &Eowyn WZk2TPG Hello Neighbour, &Eowyn UaJatYa
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryl
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Tamar
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Maryl
BerichtOnderwerp: Re: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 11:49



In een sierlijke houding zat de cyperse kater naast de poes, zijn groenige blik was strak op de gekleurde wolken gericht. 'Ja, zeg dat wel.' Beaamde de poes, het was een prachtig gezicht hoe de donkere lucht langzaam lichter werd, van oranje, naar roze, naar een mengsel van roze en blauw. Er waren bijna geen wolken, enkel wat uitgerekte lagen watten die roze kleurden en langzaam meezweefden op de wind. Glimlachend keek Eowyn naar de voorbij vliegende watten. 'Ik heb er eigenlijk nog nooit zo naar gekeken, als ik eerlijk ben.' Glimlachte de poes, en wende haar blik naar haar poten om deze te wassen. De kater glimlachte. 'Het is zelden te laat om ergens mee te beginnnen.' Sprak hij lachend. Zwierig stond de bruinzwarte kater op, en draafde haast sierlijk naar de grote boom die achterin de tuin stond. De bladeren kleurden al langzaam geel en bruin. Maryl zette zijn nagels in de bast en klom handig omhoog.


Hello Neighbour, &Eowyn 2luxted

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eowyn
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 18:23



De lapjespoes keek met een schuin oog naar de kater naast haar. ''Het is zelden te laat om ergens mee te beginnnen.'' Ze grinnikte eventjes en toen stond hij op, liep naar de grote boom in de tuin en klom handig naar boven. Ze greens eventjes. ''Hey! Wacht op mij!'' Zei ze en klom toen zo snel mogelijk achter hem aan naar boven. Eenmaal boven zette ze een paar passen op een grote tak en genoot zo van het uit zich. ''Van boven is het nog veel mooier, niet?'' Ze zette haar nagels voor de zekerheid toch maar in de stam.


Hello Neighbour, &Eowyn 6hjbew
Hello Neighbour, &Eowyn WZk2TPG Hello Neighbour, &Eowyn UaJatYa
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryl
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Tamar
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Maryl
BerichtOnderwerp: Re: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 18:29



Een halve grijns deed een mondhoek omhoog krullen terwijl de kater rustig een tak opliep om verder naar de zonsopgang te kunnen kijken, van bovenaf was het nog veel mooier. 'Hey! Wacht op mij!' Riep Eowyn hem toe. De lapjespoes klom in een rap tempo achter hem aan, en zette een paar passen op de grote tak waar hij zelf ook op stond. 'Van boven is het nog veel mooier, niet?' De poes keek ook naar de zonsopgang, en een snelle blik op haar poten liet Maryl zien dat ze haar nagels diep in de tak had gezet, voor het geval dat. De kater knikte, en ging met voorzichtige bewegingen zitten, de tak was er eigenlijk iets te smal voor, maar het ging net. 'Je hebt helemaal gelijk. Het is prachtig.' Zijn groene blik dwaalde even over de poes naast hem, en vlogen snel weer naar de lucht, naar de kleine watten die rustig rondzweefden.


Hello Neighbour, &Eowyn 2luxted

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eowyn
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 11:23



Eowyn hoorde hoe de kater voorzichtig ging zitten. "Je hebt helemaal gelijk. Het is prachtig." Ze voelde dat hij naar haar keek en ze keek naar hem, maar toen had hij zijn blik weer omhoog gericht. Dat deed ze toen zelf ook maar. Ze luisterde naar zijn regelmatige ademhaling. De zon was nu al op en ze besefte zich dat haar baasjes nu ook wel wakker moesten zijn. Ze hoorde wat geschuifel in huis en zag hoe haar baasjes heen en weer liepen. "Ik denk dat het etenstijd is, dus ik zal zo maar even gaan." Ze glimlachte naar Maryl.


Hello Neighbour, &Eowyn 6hjbew
Hello Neighbour, &Eowyn WZk2TPG Hello Neighbour, &Eowyn UaJatYa
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryl
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Tamar
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Maryl
BerichtOnderwerp: Re: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimedi 21 mei 2013 - 10:21



De bruinzwarte kater voelde dat het gesprek dood begon te lopen, geen goed teken. De gordijnen werden voor de ramen weggeschoven, zag hij, het gezicht van Ramund verscheen in de opening die was achtergebleven. 'Ik denk dat het etenstijd is, dus ik zal zo maar even gaan.' Mauwde de poes naast hem, Maryl knikte. 'Ik ga ook maar eens. Ik, eh, Ik zie je nog wel?' Informeerde hij voorzichtig. Hij vond de poes wel aardig, en ze zag er ook niet slecht uit. Voorzichtig zette hij een paar klein pasjes verder de tak op, ademde een moment diep in, en sprong in een soepele boog naar beneden, om op de grond om te vallen en snel weer op te krabbelen.



Hello Neighbour, &Eowyn 2luxted

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eowyn
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 19:55



"Ik ga ook maar eens. Ik, eh, Ik zie je nog wel?" Informeerde de kater haar en hij sprong soepel naar beneden. De lapjespoes volgde zijn voorbeeld en kwam sierlijk naast hem terecht. "Tuurlijk," Zei ze en glimlachte naar hem. Ze spinde en gaf hem een kopje. "Nou, tot vanmiddag denk ik dan." Zei ze en liep langs hem heen richting het huis. In het voorbijgaan sloeg ze haar staart tegen zijn kin aan. Ze trippelde het trappetje omhoog naar de deur en verdween toen achter een klapperend kattenluikje.

- Ik ben topic uit, miss kan jij nog wel 1 post doen -


Hello Neighbour, &Eowyn 6hjbew
Hello Neighbour, &Eowyn WZk2TPG Hello Neighbour, &Eowyn UaJatYa
Terug naar boven Ga naar beneden
Maryl
Member
Hello Neighbour, &Eowyn DPKsfdL
Tamar
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Maryl
BerichtOnderwerp: Re: Hello Neighbour, &Eowyn   Hello Neighbour, &Eowyn Icon_minitimema 27 mei 2013 - 10:31



Het zachte gras boog soepel onder het gewicht van de gestreepte kater, terwijl deze keek hoe de gevlekte poes naast hem neer kwam. Haar bewegingen sierlijk, gaf de turtoise shell poes Maryl een kopje en spinde zacht. 'Tuurlijk.' Speels tikte haar staart zijn kin aan. 'Tot vanmiddag dan.' Maryl keek haar na, tot ze achter een klapperend kattenluikje het huis in verdween. Soepel klom de kater de schutting over, om vervolgens zijn eigen huis in te lopen en luid spinnend zijn baas op te zoeken.

OOC; Jup, topic uit. Moet ik nieuwe maken?



Hello Neighbour, &Eowyn 2luxted

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello Neighbour, &Eowyn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: