|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honey
Member
|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || DPKsfdL
H 0 N E Y M 0 N S T E R
23

CAT'S PROFILE
Age: :: 14 M0nths ::
Gender:
Rank:
Honey
BerichtOnderwerp: || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||   || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 20:01

Honey zat op haar vertrouwde tuinhek naar de lucht te staren. De lucht kleurde rood en roze. Zachte zonnestralen verwarmde de kattin. Ze luisterde naar de zachte briesjes, die door de blaadjes heen waaide. Toen hoorde ze pootstappen van een andere kat. Honey wendde haar blik naar de kat, om te kijken wie daar stond

--- Reducto ---


Laatst aangepast door Honey op wo 15 mei 2013 - 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||   || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 18:03

De kater liep rustig over straat, toen hij een poes zag zitten. Hij klom op het hek, waarna hij even gaapte. 'Hallo Honey' Miauwde hij glimlachend. Hij had de kattin al eerder ontmoet, want ze woonde niet ver van elkaar vandaan. Hij staarde naar de kleurvolle lucht en zei niks. Zijn bruine staart om zijn langharige lijf gewikkeld.


|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey
Member
|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || DPKsfdL
H 0 N E Y M 0 N S T E R
23

CAT'S PROFILE
Age: :: 14 M0nths ::
Gender:
Rank:
Honey
BerichtOnderwerp: Re: || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||   || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 19:56

Een bruine kater verscheen. Honey had hem al eerder gezien. We woonde best wel dicht bij elkaar. Reducto klom op het bruine hek. "Hallo Honey" Miauwde hij glimlachend. "Hoi" Mauwde de kattin terug. De kater staarde naar de lucht. Honey volgde zijn zicht. "Gaat alles goed met je?" Vroeg ze aan de kater


Laatst aangepast door Honey op zo 26 mei 2013 - 20:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||   || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 20:20

"Hoi" Mauwde de poes terug. Ik knikte naar haar. "Gaat alles goed met je?" Vroeg ze aan mij. 'Wel goed. En met jou?' vroeg ik aan haar met een warme glimlach. Ze was mooi, en haar ogen waren prachtig groenig. Nee ik mocht niet weer in de liefde gaan. Dat was al een keer fout gegaan. Maar ik kon niet stoppen met dromerig naar haar kijken.


|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey
Member
|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || DPKsfdL
H 0 N E Y M 0 N S T E R
23

CAT'S PROFILE
Age: :: 14 M0nths ::
Gender:
Rank:
Honey
BerichtOnderwerp: Re: || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||   || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 20:36

"Wel goed. En met jou?" Vroeg de kater met een warme glimlach. De kattin richtte haar ogen op Reducto. Honey glimlachte vriendelijk. "Met mij gaat het ook goed." Antwoordde ze. Haar ogen staarden weer naar de lucht. "Vind jij die kleurtjes ook zo prachtig?" Vroeg Honey vriendelijk, terwijl haar ogen de lucht afspeuren.


Laatst aangepast door Honey op zo 26 mei 2013 - 20:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||   || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 18:37

"Met mij gaat het ook goed." Had de poes geantwoord. Ik knikte. . "Vind jij die kleurtjes ook zo prachtig?" Ik keek haar aan. 'Ja.. Prachtig..' Zei ik meer in mezelf dan tegen Honey. 'Ik bedoel.. Ja ze zijn heel mooi' Ik schudde mijn kop even, en keek naar de kleuren.


|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey
Member
|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || DPKsfdL
H 0 N E Y M 0 N S T E R
23

CAT'S PROFILE
Age: :: 14 M0nths ::
Gender:
Rank:
Honey
BerichtOnderwerp: Re: || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||   || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 18:58

Honey hoorde Reducto iets mompelen. "Ja.. Prachtig.." Zei de kater. "Ik bedoel.. Ja ze zijn heel mooi." Honey keek naar Reducto. "Je bent er niet zo erg bij, wat is er aan de hand?" Vroeg ze vriendelijk.


Laatst aangepast door Honey op zo 26 mei 2013 - 20:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Reducto
Member
|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || DPKsfdL
O.O
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Reducto
BerichtOnderwerp: Re: || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||   || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || Icon_minitimema 20 mei 2013 - 19:40

"Je bent er niet zo erg bij, wat is er aan de hand?" bloosde even, ookal zag je dat niet onder zijn vacht. 'Ik ben wat vroeg opgestaan.' Miauwde ik, mijn ogen nog steeds op de lucht gerust


|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || 2vt2rva
Terug naar boven Ga naar beneden
Honey
Member
|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || DPKsfdL
H 0 N E Y M 0 N S T E R
23

CAT'S PROFILE
Age: :: 14 M0nths ::
Gender:
Rank:
Honey
BerichtOnderwerp: Re: || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||   || SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO || Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 21:01

"Ik ben wat vroeg opgestaan." Antwoordde de kater. Honey knikte. "Oke." Miauwde de kattin. Ze krulde haar staart netjes om haar poten heen. Honey wist nu niks meer te zeggen. Ze genoot van de vogeltjes die floten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
|| SPT - The Sun Goes Up - REDUCTO ||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: