[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Spottedleaf
StarClan
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 16:09

Meerdere katten voegden zich bij Lionroar en Spottedleaf. Een voor één begroette ze hen met een verwelkomende glimlach op haar gelaat. "Hoe gaat het met je kits?" vroeg de witte kater met rode aftekeningen op zijn pels. "Heel goed, ze groeien als kool." stelde ze vast, toen ze met haar neusje naar de witte kit wees die bij Frostpaw en Sunnykit stond. Shardkit lag vast nog in de kraamkamer. 'Goedenavond allemaal,' hoorde ze plots. Ze keek schuin opzij en merkte een grijs gestreepte poes op. "Hallo," begroette ze haar terug. 'Vinden jullie het goed als ik bij jullie plaatsneem?' sprak ze nadien, waardoor Spotted even haar kopje schudde als teken dat dat geen kwaad kon.

Lionroar, Duskpaw, Leafstorm, Halestorm, Honeyblossom.


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 16:10

Nog een kat voegde zich bij hen; Halestorm was het. Toen ze vroeg of ze erbij mocht komen zitten knikte hij rustig. De kater grijnsde en keek kort het kamp door, terwijl hij nog steeds wachtte op een antwoord van Spottedleaf. Toen hij een antwoord van haar kreeg glimlachte hij haar breed toe. "Dat is fijn om te horen!" Miauwde hij vrolijk.

- Zit bij Spottedleaf, Duskpaw, Leafstorm, Honeyblossom en Halestorm


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:


Laatst aangepast door Lionroar op wo 15 mei 2013 - 16:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 16:14

De witte poes zat er wat stilletjes bij en luisterde naar de anderen die wat te vertellen hadden. Haar gedachten waren eigenlijk geheel ergens anders. De training met Timberpaw, tenminste, hij wilde haar niet als mentor dus hadden ze niet kunnen trainen. Haar kittens, nu apprentice, Summerpaw, Whisperpaw en Rhythmpaw. Ze zuchtte eventjes en keek naar haar konijn, waar ze een hap van nam.


-- Zit bij Lionroar, Spottedleaf, Duskpaw, Honeyblossom & Halestorm --


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 16:22

Het viel hem op dat Leafstorm er niet bepaald bij was en dat ze zuchtte. Lichtelijk vragend keek hij haar aan. "Is er iets, Leafstorm?" Vroeg hij, met een vriendelijke, redelijk bezorgde, stem. Hij had altijd een hart voor zijn clangenoten, maar toch zou hij velen niet vertrouwen met zijn leven. Nog niet, in ieder geval.

- Zit bij Spottedleaf, Duskpaw, Leafstorm, Honeyblossom en Halestorm


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpaw2
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Duskpaw2
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 10:24

Duskpaw keek de warrior poes vriendelijk aan, en nam een kleine hap van haar veldmuisje. 'Dat klopt. Jij bent Duskpaw, is het niet? Leuk je te ontmoeten,' glimlachte Halestorm. Het grijze poesje knikte ter bevestiging, en zocht naar een gespreksonderwerp. 'Hoe, eh, is het om warrior te zijn?' Vroeg ze in een poging wat op gang te brengen.

- Zit bij Lionroar, Spottedleaf, Leafstorm, Honeyblossom en Halestorm


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 23qyx39
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 22:10

Camomilepelt at de waterrat verder op. Ze likte even haar poot en ging ermee over haar hoofd. Ze keek Evergreen even aan. "Goed, met jou?" vroeg de poes met groene ogen aan haar. "Het gaat goed. Ik hoop dat het weer zo blijft." zei ze terwijl ze naar boven keek. De zon scheen weer voor de wolken en er was nog geen regen gevallen. Ze snorde blij. Ze keekee al naar uit om nog eens te gaan jagen.

- zit bij Evergreen
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 11:12

"Is er iets, Leafstorm?" Zei de vriendelijke, maar toch wat bezorge stem van Lionroar. Ze zuchtte en keek op, misschien kon hij haar wel helpen met het probleem. "Het zit 'm bij mijn apprentice, Timberpaw." Ze keek even naar haar poten. "Ik was niet aanwezig bij zijn ceremonie, en ook gelijk niet bij die van mijn eigen kittens." Ja, ze voelde zich schuldig. "Ik heb me de laatste tijd wat afgesloten voor de buitenwereld, en ik wist het echt niet dat er een ceremonie kwam.." Een tweede zucht verliet haar mond. "Ik was op de plek waar mijn familie is begraven.." Het was even stil. "En het komt er dus op neer dat Timberpaw me niet meer als mentor wil, en dat was nog wel mijn grote droom om apprentices zo te trainen."

-- Zit bij Lionroar, Spottedleaf, Duskpaw, Honeyblossom & Halestorm --


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 13:32

Nadat hij zijn vraag gesteld had nam hij nogmaals een hapje van het konijn. Na enkele keren gekauwd te hebben slikte hij het door en richtte hij zijn blik weer op de witte poes met groene ogen. Ze had iets gezegd over haar apprentice, die haar niet meer echt als mentor wilde. Hij slikte zacht. Dat leek hem best wel naar. "Maak je er niet zoveel zorgen over, Leafstorm. Iedere apprentice maakt het wel mee dat ze heel koppig doen." Hij nam kort nog een hap en keek weer naar Leafstorm. "Praat even met hem, hij zal het vast verkeerd begrepen hebben dat jij er niet was."

- Zit bij Spottedleaf, Duskpaw, Leafstorm, Honeyblossom en Halestorm


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 14:31

"Maak je er niet zoveel zorgen over, Leafstorm. Iedere apprentice maakt het wel mee dat ze heel koppig doen." Sprak Lionroar en hij nam een hap. Ze nam nu zelf ook een hapje en luisterde verder. "Praat even met hem, hij zal het vast verkeerd begrepen hebben dat jij er niet was." Ze stopte met eten en keek naar Lionroar. "Dat probeer ik ook steeds, ik heb hem uitgelegd dat ik het heus niet expres deed, maar hij geloofd me niet. Hij ontwijkt me zelfs." Ze zuchtte weer eventjes. "Misschien kan ik beter naar Hollystar gaan en mijn mentorschap laten vallen, ik denk dat het nog niet gaat, zo kort na het queen zijn."

-- Zit bij Lionroar, Spottedleaf, Duskpaw, Honeyblossom & Halestorm --


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerkit
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Moons
Gender:
Rank:
Innerkit
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 19:44

Een kleine kit zat jaloers naar de andere katten te kijken, die Sharing Tongues aan het doen waren. Ze likte haar poot even en porde er daarna mee in de grond. Ze zuchtte even, en keek of er iemand vrij was om mee Sharing Tongues te doen.

Zit; alleen
::Jeej SPT =3 Sorry flutje::


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 I3ghag
Mah Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 11:15

Verdwaald in zijn diepe gedachten staarde hij naar StarClan. Eenzaam ging Twilightmoon zitten onder een net als hij, eenzame boom. Hij keek wat beteuterd want hij had heel de dag nog niemand aangesproken. Iedereen was druk in gesprek en hij zat met een grommende maag en een vermoeid lichaam verveeld om aandacht te vragen bij zijn ex-familie in de StarClan, hopend dat iemand zich zou komen vergezellen.

+Nobody


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: б мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 11:45

Cinnamonpaw trippelde, ietwat vermoeid, de open plek op. Ze had het vandaag druk gehad, maar nu was het eindelijk tijd om wat te eten en samen te tongen met haar Clangenoten. Ze keek om zich heen en zag een grote groep Warriors en Apprentices bij elkaar zitten. Waarschijnlijk waren die al helemaal in gesprek. Een eindje verderop zag ze een kitten zitten, waar ze vrolijk heen trippelde. Onderweg pakte ze een jong konijn van het kleine beetje wat nog over was van de prooistapel. "Hey Innerkit!" zei ze vrolijk.

Zit bij Innerkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 17:48

Camomilepelt deelde mee dat ze hoopte dat het weer zo mooi bleef. Evergreen knikte en keek opnieuw naar de kampuitgang. Ze had al een kat zien vertrekken, dus zij moest ook maar eens gaan. Ze had haar konijn inmiddels op en stond nu op. "Ik ga er weer vandoor. Nog een goede jacht vandaag," wenste ze de ander toe. Toen liep ze naar de kampuitgang.

- Zat bij Camomilepelt, nu topic uit


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimema 3 jun 2013 - 18:06

-geen idee of dit nog actief is, maar wil het toch graag proberen ^^"-
Poisonkit keek de open plek rond met haar gif groene ogen. De meeste katten zaten bij elkaar in groepjes te eten. Zelf merkte ze dat z nogal honger had. Maar veel zin in gezelschap van anderen had ze niet. Ze was niet heel erg geliefd. Toch haalde haar honger haar over om naar de hoop verse prooi te trippelen en daar een muis van af te pakken. Met het dode beestje in haar bek trippelde ze naar een plekje in de schaduwen. Ze ging liggen en nam een hap van de muis. Hopelijk werd ze met rust gelaten.

- Is nog alleen


The dosage makes it either remedy or poison
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 10:28

Silhouettekit likte verveeld aan zijn achterpoot en keek toe hoe de clan aan het tongen was. Dat eeuwige gepraat over van alles. Elders vertelden verhalen over het vroegere leven. Silhouettekit liefde die verhalen, ooit...Toen zijn ouders er nog waren. Dat was een goede tijd, hij was een maan oud en gelukkig. Maar nu.... Silhouettekit stond op en ging met een knorrige maag naar de prooistapel. Toen hij een stuk van een konijn afscheurde en weer terug ging naar de Nursey,zag hij twee schijnende groene ogen. Pousonkit. Even week hij naar haar toe, maar hij bedacht zich. In een hoek van de Nurseyingang at hij het vlees op, kijkend naar de drukte.

Sitting alone.


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 8:20

Hij keek Leafstorm recht aan, hopelijk zou ze er wat aan hebben, aan zijn tips. "Dat probeer ik ook steeds, ik heb hem uitgelegd dat ik het heus niet expres deed, maar hij geloofd me niet. Hij ontwijkt me zelfs." Zacht slikte hij, waarna hij zijn ogen van de poes afwendde. Dan was er niet veel keus meer voor de poes, als de apprentice niets met haar te maken wilde hebben. "Misschien kan ik beter naar Hollystar gaan en mijn mentorschap laten vallen, ik denk dat het nog niet gaat, zo kort na het queen zijn." Hij knikte zacht. "Dat lijkt mij in dit geval ook het beste, je krijgt heus nog wel een nieuwe kans." Zachtjes glimlachte hij, waarna hij de laatste hap van zijn prooi nam. Hij gaf Leafstorm een korte lik over haar kop. "Het komt wel goed," Zei hij met een glimlach, waarna hij opstond en zijn prooi begroef. "Ik ga maar weer eens.." Sprak hij, waarna hij zich omdraaide en door de uitgang van het kamp verdween.

Zat bij Spottedleaf, Duskpaw, Leafstorm, Honeyblossom en Halestorm, maar is nu het topic uit.


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodkit*
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
Izzza
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons, so shut up!
Gender:
Rank:
Bloodkit*
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 16:09

Bloodkit zag hoe de andere Clankatten bij elkaar zaten. Dat wou hij ook proberen! Hij ging zitten.Hij keek toe hoe de andere katten langs liepen zonder hem ook maar een blik waardig te keuren.De jonge kit zuchtte eens diep.Hij pakte een ekster van de prooistapel en liep ermee naar zijn plaatsje. Misschien wás er wel een kat die in hem geintrseerd was. Misschien... Maar nu nog niet. Ooit, later als hij de beste krijger was die het woud ooit had gekend.Hij keek omhoog naar StarClan.Hij dacht:StarClan, o machtige StarClan, wilt u mij de kracht geven om een sterke krijger te worden?Toen ging hij weer door met het verscheuren van zijn ekster.Hij had nu veel zin in gezelschap nu hij een beetje droevig was. Maar ja, zou er ooit iemand bij hem komen zitten?



*Alone*



Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 13:31

Leafheart kwam de open plek op. Het was er gezellig druk. Ze liep naar de stapel prooi en koos een konijn uit. "Bij wie zal ik eens gaan zitten?", mompelde ze bij zichzelf. Ze zag Twilightmoon alleen zitten. Ze trippelde de open plek over. Bij Twilightmoon aangekomen vroeg ze "Mag ik erbij zitten?", vroeg ze. Zonder op antwoord te wachten zette ze zich neer en begon met kleine hapjes haar konijn op te eten. Ze had eigenlijk niet zoveel honger. Ze keek de open plek rond en zag overal groepjes katten zitten praten.

+bij Twilightmoon


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Dmpleh
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 23:16

Langzaam stond de magere oranje poes op en liep de frisse lucht in. Haar amberkleurige ogen scanden de omgeving om een plaats te vinden waar ze haar ontbijt kon eten en niet te veel opviel. Overal zag ze katten samenzitten en praten. Uiteindelijk landen haar ogen op een plek in de schaduw waar nog geen 1 kat had plaatsgevonden. De oranje apprentice liep richting de stapel vol verse prooien en zocht daar tussen iets met heel weinig vlees. Al snel vond ze een baby muisje. Ze nam het in haar bek en liep richtig de schaduw. Daar ging ze liggen en legde het miserabele muisje voor zich neer. Het muisje was amper één hap maar Heathpaw weigerde veel te eten door het feit dat ze dacht dat ze te dik was al was ze heel erg mager. Als ze nog een tijdje zou staken tegen het eten zou ze veel te zwak worden en ergens in haar onderbewustzijn wist ze dat maar de poes wou er niet aan toegeven. De poes schudde haar oranje kop en bleef kijken naar de muis die ze eigenlijk had meegenomen om om te voorkomen dat andere katten gingen opmerken dat ze niks at. Na korte tijd begroef ze de muis zonder er een hap van te nemen en hoopte ze dat niemand had gemerkt dat ze de muis niet had gegeten.

-Alleen-


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 2w562co
Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Fatekit x Heathpaw x Stormpaw

Oude sig:


Laatst aangepast door Heathpaw op wo 12 jun 2013 - 12:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornclaw
Member
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 DPKsfdL
onbekend
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Thornclaw
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]   [SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 18:04

Thornclaw keek vermoeid in het rond.Ze was moe van een lange jacht.De vrouwtjeskat legde haar prooi op de prooistapel.Ze rekte zich uit en pakte een haas voor haarzelf.Ze keek nog eens en zag een voor haar onbekende kit bij de nursery zitten.Ze rook dat het een vrouwtje was.Ze keek naar haar ogen.Gifgroen.De jonge krijgster liep naar haar toe en zei:¨Hoi,vindt je het erg als ik er bij kom zitten?¨Zonder op antwoord te wachten liet ze zich zakken.Ze begon met één oog op de kit te eten.¨Hoe was jouw dag?¨vroeg ze.


*Bevindt zich bij Poisonkit* yay


[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST] - Pagina 2 3c707
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] Sharing Tongues #1 [TEST]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: