[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
'Lucius
Member
[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A DPKsfdL
Bo ~
145
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
'Lucius
BerichtOnderwerp: [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A   [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 16:44





https://youtu.be/TxEw3NxDxYs?t=11m44s

Lucius sliep rustig tegen zijn moeder, toen een por in zijn zij hem wakker maakte. ''Lucius. Kom mee.'' zei iemand in zijn oor, hij herkende de stem meteen. Zijn vader, Satan. Zijn ogen opende en hij keek zijn vader aan. Zijn vader liep al weg. En hij keek hem na. Hij had geen enkele emotie op zijn gezicht. Hij zuchtte en stond op. ''Wake up in the morning and don't give a single f*ck.'' murmelde hij en ging in de richting waar hij Satan zag. Het enigste wat hij in de verte zag was een dood lichaam. ''Vader was me al voor.'' zei hij emotieloos. Hij likte wat van het bloed. Heerlijk. Hij kreeg steeds meer het gevoel om het vlees te eten, maar dat deed hij niet. Het enigste wat zijn aandacht trekte was een kitten van BloodClan. Hij grinnikte. Het was een kit van ongeveer 3 moons. Lucius greep meteen zijn kans door de kitten tussen zijn kaken te nemen, en zijn tanden flink doorboorde. De kitten schreeuwde eerst, maar niet lang daarna was het niet meer dan een lichaam. Hij verborg het, maar hij rook meteen een nieuwe geur. Hij verstopte zich tussen wat vossenpoep, om zijn geur te verbergen.

{N A T A L Y A}{S P T}




Laatst aangepast door 'Lucius op zo 19 mei 2013 - 11:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalya
Member
[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons.
Gender:
Rank:
Natalya
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A   [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 18:04



Een Lynx point poes rende uit haar huis, toen haar baasje de deur open deed. Haar donkere blauwe ogen keek rond haar straatje, ze was van plan verder te gaan dan het BloodClankamp, het enige gebied waar ze vaak rond hing. Misschien naar de zogenaamde Clangebieden, zoals ze vaak van van Phoenix had gehoord. De poes liep rustig de twoleg place uit en knikte naar een voorbijgaande BloodClanner. Hij leek op Chucky, de kater die haar bijna had vermoord, maar haar tweede deel van The Sister of Destruction, had haar gered. Chucky leefde nog, maar deze kat was toch iets anders, misschien een kitten van Chucky. De poes liep verder, tot ze de geur rook die Beth had omschreven. Ze rook een lijkengeur en zag een hoopje liggen. "Wie the fuck heeft dit gedaan, kom te voorschijn, nu!" blies ze woedend.


[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A 5lvx3d
Terug naar boven Ga naar beneden
'Lucius
Member
[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A DPKsfdL
Bo ~
145
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
'Lucius
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A   [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 18:29





De jonge kater zag door de bosjes heen dat er een poes tevoorschijn kwam. "Wie the fuck heeft dit gedaan, kom te voorschijn, nu!" Blies de poes boos. Lucius was een persoon die het bewijs vernietigde, dus ze zou nooit weten dat hij dat had gedaan, vooral omdat hij pas 6 moons was. Hij kwam door de bosjes vandaan. ''Wat?! W-Wie zou dit gedaan hebben?!'' piepte hij bang, niemand zou weten dat dit een toneelstuk was, behalve zijn vader. Dit zou een eitje worden. ''Wie zou zo'n kitten nou iets willen doen.'' murmelde hij en een traan gleed over zijn wang. Wou, toneelspelen kon hij wel. "Het was nog maar een kit..'' Hij draaide zich om en zuchtte trillerig. Toen deed hij alsof hij schrok. "Daar ligt nog een lichaam..'' murmelde hij zacht. Ookal wist hij dat zijn vader die vermoord had. Hij draaide zich naar de poes om. ''Jij... Heb jij ze vermoord?'' grauwde hij tegen de poes. Dit zou te gemakkelijk worden.


Terug naar boven Ga naar beneden
Natalya
Member
[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons.
Gender:
Rank:
Natalya
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A   [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 21:48



Een jonge kater kwam uit de bosjes vandaan toen de poes woedend had geroepen of de gene die dit heeft aangericht snel hier kwam. ''Wat?! W-Wie zou dit gedaan hebben?!'' piepte de kitten bang en de poes spuugde boos. "Dat had je wel moeten kunnen gezien, je zat lekker dichtbij is het niet?" blies ze en ze keek naar de kater. Ze rook een BloodClan geur, en ze bedoelde het niet eens dat hij de kitten had vermoord, maar dat hij het wel lekker goed heeft kunnen zien. ''Wie zou zo'n kitten nou iets willen doen.'' murmelde de apprentice en de poes zag een traan over zijn wang glijden. De poes snuffelde even de lucht op. "Er was hier niemand anders dan jij, naast een andere, lichtere geur." blies ze zachtjes. Een kitten kn geen kitten vermoorden, toch? Ze vertrouwde de kater niet geheel, ze vertrouwde weinig BloodClanner van het tweede vlak, van die gestoorde, ze mocht Icy wel, ze mocht Beth. ''Jij... Heb jij ze vermoord?'' grauwde de kitten en de poes blies. "Pardon, zie jij bloed aan mijn klauwen, hoe lang denk jij dat ik hier ben, ik was hier en toen viel dat kittenlijkje mij ineens op, wat denk je wel." blies de poes woedend en de nekharen van de poes schoten overeind. "Je naam graag." blies Natalie, beter bekend als Natalya.


[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A 5lvx3d
Terug naar boven Ga naar beneden
'Lucius
Member
[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A DPKsfdL
Bo ~
145
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
'Lucius
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A   [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 22:05






"Dat had je wel moeten kunnen gezien, je zat lekker dichtbij is het niet?" Blies de poes tegen hem. Puh. ''Nou bedankt. Blies hij. Weet jij veel of ik niet gewoon naar buiten was, een wandeling maakte en deze lijken met Jóú tegenkwam?'' blies hij fel terug. "Er was hier niemand anders dan jij, naast een andere, lichtere geur." ''En hoe weet je het dat het geen Vos is? Hier dichtbij is een vossenhol en ik zag daar Vossenpoep liggen.'' "Pardon, zie jij bloed aan mijn klauwen, hoe lang denk jij dat ik hier ben, ik was hier en toen viel dat kittenlijkje mij ineens op, wat denk je wel." blies de poes woedend en de nekharen van de poes schoten overeind. "Je naam graag." Hij keek de poes aan. ''Mijn ouders hebben mij verteld dat ik nooit mijn naam mag geven.'' blies hij. ''En daarbij heb ik óók geen bloed aan mijn poten...'' murmelde hij. "Maar goed, ik ben Lucius.'' zei hij en rolde zijn ogen.

--Hij is geen Bloodclanner, maar een normale Rogue ;3 --


Terug naar boven Ga naar beneden
Natalya
Member
[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons.
Gender:
Rank:
Natalya
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A   [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 16:50

Natalya schreef:


''En hoe weet je het dat het geen Vos is? Hier dichtbij is een vossenhol en ik zag daar Vossenpoep liggen.'' zei de kater en de poes keek op. Hij had gelijk, maar ze rook geen vossengeur. Ze keek om zich heen. "Als hier een vos is, moet zo'n kwetsbare kitten als jij hier weggaan, is het niet?" miauwde ze. ''Mijn ouders hebben mij verteld dat ik nooit mijn naam mag geven. En daarbij heb ik óók geen bloed aan mijn poten...'' zei de kater en de poes kon een spottende grijns niet onderdrukken. "Maar goed, ik ben Lucius.' zei hij tenslotte met rollende ogen. "Nou zo eng was dat toch niet, tegen grote Natalya zeggen wat je kleine naampje is." miauwde ze sussend. De poes keek even om zich heen. Er hing een enge sfeer hier.


[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A 5lvx3d
Terug naar boven Ga naar beneden
'Lucius
Member
[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A DPKsfdL
Bo ~
145
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
'Lucius
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A   [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 22:10



"Als hier een vos is, moet zo'n kwetsbare kitten als jij hier weggaan, is het niet?" miauwde ze. Lucius negeerde die vraag. ''Mijn ouders hebben mij verteld dat ik nooit mijn naam mag geven. En daarbij heb ik óók geen bloed aan mijn poten...'' zei de kater en de poes kon een spottende grijns niet onderdrukken. "Maar goed, ik ben Lucius.'' zei hij tenslotte met rollende ogen. "Nou zo eng was dat toch niet, tegen grote Natalya zeggen wat je kleine naampje is." miauwde ze sussend. Daarna keek de poes een beetje om zich heen. Alsof ze wist dat zijn vader Satan zou zijn. Satan was vroeger een BloodClan member. ''Om op dat ene terug te komen, ik ben GEEN kwetsbare kitten.'' spuugde hij zowat terug. Hij had laatst met zijn vader een grap uitgehaald met Twolges, te grappig. Zo'n iemand die kaarsen gebruikten, en die stootte ze toen samen om. Waarna het huis af fikte. Te grappig. ''Zeg, ik heb van een Kittypet gehoord dat er een nest is verbrand. Weet jij daar iets van?'' vroeg hij nieuwsgierig, wat een kat van zijn leeftijd sowieso zou vragen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Natalya
Member
[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons.
Gender:
Rank:
Natalya
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A   [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A Icon_minitimema 20 mei 2013 - 11:03

Natalya schreef:
Natalya schreef:


"Maar goed, ik ben Lucius.'' miauwde de kater tenslotte en de poes grijnsde. "Nou zo eng was dat toch niet, tegen grote Natalya zeggen wat je kleine naampje is." miauwde ze. De poes keek om zich heen, waarna ze weer naar de kitten keek. ''Om op dat ene terug te komen, ik ben GEEN kwetsbare kitten.'' spuugde hij en de poes keek hem aan. "Mooi, dat begint er meer op te lijken, dadelijk denken zelf kittypets dat je een weerloze kitten bent." zei de poes op een rustigere toon. ''Zeg, ik heb van een Kittypet gehoord dat er een nest is verbrand. Weet jij daar iets van?'' zei de kitten nieuwsgierig en de poes keek hem met een verwonderde grijns aan. "Als ik daar wat van zou weten, zou ik het maar al te graag willen zeggen, lekker de koppen van die mensen verbranden, bah wat haat ik wie mensen toch." spuugde ze het laatste uit. "Weet jij er toevallig wel wat van ... dan?"


[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A 5lvx3d
Terug naar boven Ga naar beneden
'Lucius
Member
[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A DPKsfdL
Bo ~
145
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
'Lucius
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A   [SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A Icon_minitimema 20 mei 2013 - 11:21



"Mooi, dat begint er meer op te lijken, dadelijk denken zelf kittypets dat je een weerloze kitten bent." zei de poes op een rustigere toon. ''Zeg, ik heb van een Kittypet gehoord dat er een nest is verbrand. Weet jij daar iets van?'' zei hij nieuwsgierig wat een kat van zijn leeftijd sowieso zou vragen. En de poes keek hem met een verwonderde grijns aan. "Als ik daar wat van zou weten, zou ik het maar al te graag willen zeggen, lekker de koppen van die mensen verbranden, bah wat haat ik wie mensen toch." spuugde ze het laatste uit. "Weet jij er toevallig wel wat van ... dan?" vroeg de poes aan hem. ''Alleen dat een Kittypet om hulp had gevraagd aan een rogue, omdat zijn baasjes hem/haar mishandelde en dat die rogue toen het huis in de fik stak. De kat overleefde het, hij keek er juist met grote ogen aan. Hij is nu ook rogue geworden volgens mij.'' zei hij en haalde zijn schouders wat op. ''En die rogue was mijn vader en ik, oftewel 2 rogue's MWUHAHAHA BWAGBWAGHA" dacht hij bij zichzelf.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] They See me Rolling ~ N A T A L Y A
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: