{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beau
Member
{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}   {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 20:10


een zachte winde streek door haar korte witte vacht Beau likte ritmisch haar pootjes. haar maag knorde gister avond had ze een klein veld muisje op en het was nu al middag. Beau staarde naar de losse plank in het schuurtje verlangend naar Skippy die eten mee zou brengen. nogmaals knorde haar maag maar het geluid werd opgevangen door pootstappen en een krakende plank "Skippy je bent er!" riep ze.
TAG:& Skippy|


{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Beaus1
Beau stuff:


Laatst aangepast door Beau op zo 30 jun 2013 - 15:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}   {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 20:24



De zwarte kater trippelde door het bos met een groot konijn tussen zijn tanden. Hij was opweg naar zijn schuur, waar Beau op hem wachtte. De zwarte kater greens eventjes en zette er tempo achter, ze had vast honger. Al snel zag hij het schuurtje opduiken en hij liep naar de kant van de losse plank. Hij trok eraan en piepte er tussendoor, waarna hij de stem van de witte poes hoorde. "Skippy je bent er!" Riep ze vrolijk en hij liep op haar af, en legde het konijn voor haar neus. "Natuurlijk ben ik er!" Zei hij en greens. "Ik heb een konijn voor je gevangen vandaag." Hij greens en ging toen rustig zitten.


{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}   {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 10:45



Grijnzend liep Skippy naar Beau toe en zij "Natuurlijk ben ik er! Ik heb een konijn voor je gevangen vandaag." Rustig stond Beau op en ging naast Skippy zitten ze knipperde een paar keer nadat ze dat had gedaan besefte ze hoe groot het konijn was "wow .. dat konijn is bijna net zo groot als ik, heel erg bedankt." Beau snuffelde er even aan en nam toen een flinke hap het vlees was mals en sappig, "wil je ook wat?" zij ze met een mond vol. ze glimlachte naar Skippy en ging toen weer verder met eten.





{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}   {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 11:05



"Wow .. dat konijn is bijna net zo groot als ik, heel erg bedankt." Zei de witte poes en hij glimlachte naar haar. Ze snuffelde eraan en nam toen een grote hap. "Wil je ook wat?" Vroeg ze toen aan hem. De zwarte kater schudde zijn hoofd eventjes. "Ik heb onderweg ook nog wat andere prooien soldaat gemaakt." Hij greens even en begon zichzelf toen rustig te wassen.


{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}   {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 19:45



"Ik heb onderweg ook nog wat andere prooien soldaat gemaakt." was Skippy's antwoord op Beau's laatste vraag. Beau knikte kortaf en schrokte haar eten verder op. toen ze het halve konijn op had legde ze het in een hoek van de schuur ze had er een gat gemaakt en het gevuld met droog hooi en mos. ze keek eventjes open zij "ik heb al een beetje plaats verdeeld. hier is de prooi stapel." met haar staart wees ze naast zich. "daar en daar zijn slaap plaatsen er is genoeg plaats voor minstens acht katten." met haar staart wees Beau nu achterin het schuurtje aan de linker zijde en rechter zijden konden zo'n vier volwassen katten liggen. "en hier is een open plek." eindigde ze, met haar kopje knikte ze in het midden van de schuur. hier lag vrij weinig hooi en mos, Beau had bijna alles van die plek verzameld om acht mooie nestjes te maken. rustig ging ze weer naast Skippy zitten. Beau keek hem eventjes aan en richtte toen haar vrijwel zicht loze blik naar het dak van het schuurtje.



{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}   {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 19:46


Hij keek toe hoe de witte poes het konijn opschrokte. ''Ik heb al een beetje plaats verdeeld. Hier is de prooi stapel." Zei ze en wees ernaar met haar staart. "Daar en daar zijn slaap plaatsen er is genoeg plaats voor minstens acht katten." De zwarte kater liet zijn blik rusten op de nesten die de poes had gemaakt. "En hier is een open plek." Hij knikte en haalde een stukje hooi tussen zijn vacht vandaan. Toen snorde hij naar haar. ''Wat goed dat je alles hebt ingericht,'' Hij gaf haar en lik over haar kop. "En zo te zien verwacht je dat er nog wat andere katten bij ons intrekken?" Zei hij grijnzend tegen haar. "Als je dat dacht is het goed, want mijn apprentice, Indina, komt met mij mee als ik de BloodClan verlaat, ze heeft ingezien dat vrij leven veel beter is." Hij greens eventjes naar de poes naast hem, wat zou ze er van vinden?


{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}   {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 11:49

{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Beaus1
''Wat goed dat je alles hebt ingericht,'' snorrend gaf Skippy Beau een lik op haar kop. "En zo te zien verwacht je dat er nog wat andere katten bij ons intrekken?" vervolgde hij "Als je dat dacht is het goed, want mijn apprentice, Indina, komt met mij mee als ik de BloodClan verlaat, ze heeft ingezien dat vrij leven veel beter is." Beau knipperde een beetje verlegen met haar ogen. ze keek Skippy aan, eerst zag ze alleen een vage zwarte vlek met twee grote groene ogen. toen ze wat dichter bij kroop kon ze hem beter zien. "vertel eens over Indina hoe is hij?" Beau twijfelde ze wist niet zeker of Indina kwaad aardig was.


{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}   {SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 21:30


De zwarte kater keek naar de witte poes voor hem, die wat dichterbij kroop. ''Vertel eens over Indina hoe is hij?'' Vroeg de witte poes en Skippy dacht even na. ''Ten eerste, is het een zij.'' Zei hij grinnikend tegen de witte poes en keek haar eventjes aan. ''En ten tweede, ze kan soms wat bazig zijn enzo, maar is niet echt haatdragend.'' De zwarte kater keek naar de nesten die waren gemaakt door Beau. Indina zou het wel goed krijgen hier, beter dan zo open en bloot in het BloodClan kamp. Icy was nu niet meer de enige die in een schuur sliep.


{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only} Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{SPT} your the wind beneath my wings. {Skippy only}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: