[SPT]Again and Again. [+Road]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT]Again and Again. [+Road]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Natalya
Member
[SPT]Again and Again. [+Road] DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons.
Gender:
Rank:
Natalya
BerichtOnderwerp: [SPT]Again and Again. [+Road]   [SPT]Again and Again. [+Road] Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 21:57



Met krachtige passen verliet een lynx point poes de twoleg place. Er waren alleen nog maar fabrieken, er kwam overal wolken uit de gebouwen. De poes ademde een gaswolk in en hoestte het weer uit, dit was slecht voor je longen, dit konden kittens blind maken van de stank. De poes ging even zitten om uit te hoesten, het leek net of ze stikte. De poes stond weer hoestend op en ze strekte zich uit. Ze was de verkeerde kant uit gegaan om richting de BloodClan te gaan, maar Beth was juist vaak niet in het BloodClan kamp, dus misschien was ze hier te vinden, maar ze hoefde niet per se bij de poes t zijn. Ze hoefde haar handje niet vast te houden, ze was geen kitten meer. De poes nam nog een paar stappen, misschien ving ze nog een muis om te eten, misschien ook niet. Ze ging zitten en hoorde in de struiken achter haar wat kraken. Ze draaide zich om en grijnsde. "Wie is daar, laat je zien of mama Natalya komt je halen." miauwde ze met een spottende ondertoon, maar de rest klonk gewoon toonloos.

[+Road]



[SPT]Again and Again. [+Road] 5lvx3d
Terug naar boven Ga naar beneden
Road
Member
[SPT]Again and Again. [+Road] DPKsfdL
Acc Markt!
411
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Two yeαrѕ.
Gender:
Rank:
Road
BerichtOnderwerp: Re: [SPT]Again and Again. [+Road]   [SPT]Again and Again. [+Road] Icon_minitimema 20 mei 2013 - 10:08

Het was een kille ochtend, de bladeren dwarrelden van de bomen en motregen viel uit de hemel. De wind woei door de bomen en blief haar bijna omver. De lucht werd overheerst door verschillende, grote en grijze onweerswolken. Ze zouden elk moment kunnen openbreken en dan zou alles kunnen overspoelen. Road hield wel van noodweer, lekker spannend was dat! Ze liep wat rond in het Rogue territory, opzoek naar iets eetbaar of een andere kat waar ze haar scherpe tanden aan kon slijpen! Alle muizen zaten onder de grond, konijnen gingen schuilen in hun hol, everzwijnen zaten hier niet en een vogel, daar had ze nu geen zin in! Ze besloot naar het beekje aan de kant van haar vorige overnachtingsnest te gaan, daar zou wel wat vis te vinden zijn om van te eten. Waakzaam zoals ze was rende ze in de richting van het riviertje, het werd overspoelt van heerlijke vissen! De grijze en gespierde poes zette haar eerste poot in het ijskoude water, haar tweede voorpoot volgde en nadien boog ze haar hoofd. Ze opende haar mond en wanneer ze een vis voelde doorkomen haalde ze uit naar het beest en klemde ze haar scherpe tanden op elkaar. Ze had niet veel succes vandaag met deze tactiek dus probeerde ze te vissen met haar klauwen. Eerst stak ze haar voorpoot zo hoog mogelijk boven water om de diertjes een beetje ontspannen te hebben voor hun pijnlijke dood. Wanneer er een dikke vis voorbij zwom klapte Road met haar vlijmscherpe klauwen op de vis en trok ze haar poot weer in als vishaak. Ze had beet! Vol genot begon de poes aan haar maaltijd, tussendoor wat drinkend. Nu de heerlijke hap vis besloot de Roguepoes naar ergens anders te trekken, ze hield er niet van om steeds op dezelfde plaats te blijven. De sterke kat trippelde even in de richting van het BloodClan territory, daar was altijd een speelmaatje te vinden die ze wat kon verwonden, eventueel doden.
Op weg naar het BloodClan territory hoorde Road een andere kat tussen de struiken, ze besloot even te wachten. De poes hoestte hard en zag er niet al te gezond uit, een perfecte 'prooi'! Wanneer de grijze poes doorkreeg dat ook haar toekomstige tegenstander haar in de gaten had maakte ze haar klaar voor een aanval. 'Wie is daar, laat je zien of mama Natalya komt je halen', miauwde de -aan haar geur te ruiken- kittypet. Woest sprong ze uit de struiken en haalde ze uit naar de poes, opzettelijk nog niet geraakt. Het was een waarschuwing, een waarschuwing voor haar dood! "Mama Natalya, zal niet veel meer kunnen halen als ik met haar klaar ben!", zei ze op een spottende toon. Ze wist dat haar vecht "maatje" niets had fout gedaan, maar ze was in haar buurt gekomen, dat was al een grote maar onbewuste fout van haar!

Vanaf de volgende post zal ik meer in SPT gaan c;


[SPT]Again and Again. [+Road] Rvvztt
<3 Made for me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalya
Member
[SPT]Again and Again. [+Road] DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons.
Gender:
Rank:
Natalya
BerichtOnderwerp: Re: [SPT]Again and Again. [+Road]   [SPT]Again and Again. [+Road] Icon_minitimema 20 mei 2013 - 10:51

Natalya schreef:


De muffe geuren van de rogue drongen de neus van de forse poes binnen. Er verscheen een grijns op haar gelaat. Natalya stond op en siste. 'Wie is daar, laat je zien of mama Natalya komt je halen', miauwde ze met een spottende ondertoon. Haar nagels schoten uit hun hulsels, haar nog niet geknipte nagels. Er sprong woedend een grijze rogue uit de struiken die uithaalde naar de poes. De poes bleef rustig zitten. "Mama Natalya, zal niet veel meer kunnen halen als ik met haar klaar ben!" blies de poes vals en Natalya gaf een honend lachje. "Leuk, leuk, dat soort rogues." blies ze met een vreselijke grijns en ze stond op. Ze had een uitdager, kijken wie de belt gaat winnen. De lynx point poes keek naar haar tegenstander, met een uitdagende blik. "Kom je mij halen, of moet ik jou komen halen, pussy." blies ze en ze sloeg met uitgeslagen klauwen richting de kop van de grijze poes.


[SPT]Again and Again. [+Road] 5lvx3d
Terug naar boven Ga naar beneden
Road
Member
[SPT]Again and Again. [+Road] DPKsfdL
Acc Markt!
411
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Two yeαrѕ.
Gender:
Rank:
Road
BerichtOnderwerp: Re: [SPT]Again and Again. [+Road]   [SPT]Again and Again. [+Road] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 15:12

Road's tegenstander was een kittypet, dat was duidelijk te ruiken, maar deze kitty was minder lui en vet, ze viel best wel mee. 'Leuk, leuk, dat soort rogues', blies ze wanneer ze een vreselijke grijns op zette en opstond. 'Kom je mij halen, of moet ik jou komen halen, pussy', blies de lynx point poes uitdagend. Ze sloeg met haar uitgeslagen klauwen richting haar grijze en brede hoofd maar met een soepele beweging ontweek ze de slappe beweging. "Typisch dat soort kittypets, ze denken dat ze kunnen vechten maar als het er echt op aankomt bakken ze er niks van! Maar je hebt lef, om het tegen iemand als ik op te nemen..., je zou nog wel wat van me kunnen leren kleintje...", siste ze op een spottende toon. Ze besloot te wachten met aanvallen en eerst naar haar reactie te kijken.


[SPT]Again and Again. [+Road] Rvvztt
<3 Made for me:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT]Again and Again. [+Road]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: