[SPT] Euh, hello? [Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] Euh, hello? [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Roseheart
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 14:29




Roseheart verveelde zich in het kamp, er was niets leuk te doen. Ze wilde vandaag eens iets spannends doen, niet zo saai en gewoontjes zoals gewoonlijk. De rosse poes besloot pom maar eens naar de Snakerocks te gaan; daar was altijd wel iets bangelijk aan de gang! Ze stond op en rende in de richting van de rotsen. Aangekomen hoorde ze verschillende sissende geluiden in haar richting komen dus deed ze een paar passen terug achteruit. De sissende adders waren niet de enige dingen die haar aandacht trokken, want ze hoorde een ritseling in een paar struiken, achter haar. In een fractie van een seconde was ze omgedraaid en stond ze oog in oog met een andere, ThunderClan kat.
{SPT} Open voor 1 ThunderClan kat!


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

[SPT] Euh, hello? [Open] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 15:50



Een enkele blik met zijn groene ogen leerde Greentear dat deze zo goed als leeg was. Er moest snel nieuwe prooi komen, en de kater was toch al niet in de mood om zomaar een onbenullig praatje met een onbenullige kat in hun onbenullige Camp te maken over het onbenullige weer. Hij moest wat doen, in plaats van wat zeggen, en hij zou dan maar voor nieuwe prooi zorgen. De gevlekte kater sprong snel op en schoot weg tussen de bomen, al snel prikte de geur van een konijn in zijn neus. De bengaal liet zich simpelweg leiden door de geur, tot deze overlapt werd door die van een andere Thunderclanner. Een blik op zijn omgeving leerde hem dat hij bij de Snakerocks was uitgekomen, en met soepele tred wandelde hij de struiken uit.

OOC; Flut, hoop dat je er wat aan hebt.




[SPT] Euh, hello? [Open] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 16:03




Tot haar opluchting zag ze Greentear uit de struiken wandelen, die mooie bengaalse kater had ze nog al wel eens tegengekomen in het kamp en dat was best gezellig! Ze begroette hem met een knikje en zei: "Vandaag is er zo weinig prooi te vangen, vind je ook niet? En hoe gaat het met je?" Het was een lieve kater maar hij was precies niet echt in de stemming om een lang gesprek te houden.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

[SPT] Euh, hello? [Open] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 16:08



De kater glimlachte licht toen hij de poes herkende. Roseheart, een mooie roodwitte poes die hij al eerder tegen was gekomen en een goed gesprek mee kon hebben. 'Ik was een konijn gevolgt, maar de adders hebben het ingepikt.' grinnikte hij, terwijl hij naar een adder keek die het konijn rustig op at. 'Verder gaat het prima. Met jou ook, hoop ik? Hoe is het met je poot?'




[SPT] Euh, hello? [Open] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 16:17




Greentear antwoordde even vriendelijk als dat zij hem had begroet. 'Ik was een konijn gevolgt, maar de adders hebben het ingepikt', grinnikte hij terwijl hij met zijn prachtige, groene ogen naar een ader wees die een groot konijn opslokte. 'Verder gaat het prima. Met jou ook, hoop ik? Hoe is het met je poot?', ging hij verder. "Fijn om te horen dat het goed met je gaat! Met mij is ook alles in orde, en mijn poot is al wel wat beter", antwoordde Roseheart met een vriendelijk glimlachje op haar gezicht. Het oogcontact met Greentear gaf haar altijd zo'n raar gevoel, moest ze het hem zeggen of naar de Medicine Cat gaan?


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

[SPT] Euh, hello? [Open] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 16:20



Zijn glimlach werd breder toen hij de poes hoorde praten, zeggen dat alles goed met haar was en dat het met haar poot ook al beter ging. Het was goed om te horen. Greentear keek haar even aan, en sprong toen soepel op een steen. De steen vershoof wat, en kwaad gesis bereikte zijn oren. Snel sprong hij verder. 'Wat brengt je naar hier?'




[SPT] Euh, hello? [Open] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 16:36

[quote="Roseheart"]



Zijn glimlach verbrede wanneer hij het goede nieuws van Roseheart hoorde. Greentear sprong op een rots waardoor wild gesis uitbarstte. "Pas op!", riep ze geschrokken, waarna ze achter de bengaalse kater aansprong. 'Wat brengt je naar hier?', vroeg hij vervolgens. "Verveling, pure verveling en een zoektocht naar avontuur...", zei ze met een brede glimlach en een schattig lachje.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

[SPT] Euh, hello? [Open] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 16:39



De kater schudde zijn kop bij het horen van die woorden. 'Ach ach ach, Roseheart toch, en dan moet je dat avontuur zoeken bij gevaarlijke adders? Wat een goed idee.' Grinnikte hij.




[SPT] Euh, hello? [Open] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 17:29




Greentear grinnikte wat nadat ze die woorden had uitgesproken. "Tja, zo ben ik nu eenmaal", zei ze met een vriendelijke grijns op haar rosse gezichtje.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

[SPT] Euh, hello? [Open] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 17:32



Lachend sprong de kater naar weer een andere steen, en toen snel weer terug. Een adder schoot onder de steen vandaan en deed een uitval naar zijn poten. 'Stoute adder.' Beet de kater het beestje toe.




[SPT] Euh, hello? [Open] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 17:38




Roseheart probeerde de mooie kater te volgen wanneer hij van rots tot rots sprong maar veel bakte ze er niet van. Haar hart sloeg tilt wanneer een adder tussen de stenen omhoog schoot en uithaalde naar de poten van Greentear. 'Stoute adder', zei hij kortaf tegen de slang. "Wees nou toch voorzichtig Greentear! Als zo'n beest je raakt kan je wel dood zijn, en ik kan echt niet zonder je hoor... Je bent een té goede vriend ook al ken ik je pas", zei ze een beetje overstuur door het hele gebeuren.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

[SPT] Euh, hello? [Open] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 17:47



Greentear glimlachte naar de poes, zijn ogen vol emoties. 'Roseheart, dat komt wel goed. Maak je om mij geen zorgen. Ik maak me eerder zorgen over jouw. Kijk uit!' Een adder had zijn kopt laten zien achter Roseheart, Greentear sprong snel naar haar toe, om haar te beschermen mocht dat nodig zijn.




[SPT] Euh, hello? [Open] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:02




Roseheart schrok hard toen Greentear haar verwittigde voor een adder die achter haar opdook. "Ieeep!", schreeuwde ze hard in zijn oor toen hij hem kwam beschermen, hij had haar niet zijn aankomen en krijste voor de adder. "Sorry Greentear, dat was echt niet mijn bedoeling! En je bent echt wel dapper hé...", vervolgde ze eerst geschrokken maar daarna lichtelijk op een flirterige toon. Het gebeurde allemaal vanzelf en had haar gedrag niet meer onder bedwang...


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

[SPT] Euh, hello? [Open] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:08



De kater blies tegen de adder, die toch maar maakte dat hij weg kwam. Verstandig van het beest. Hij glimlachte scheef naar Roseheart. 'Geen probleem.' mauwde hij haar toe. 'En ach, ik heb gewoon ervaring...' Kon hij niet nalaten te zeggen. Maar waar sloeg dat nou op? Hij had helemaal geen ervaring met adders...




[SPT] Euh, hello? [Open] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:14




De kater blies even tegen de adder waarna deze verstandig wegdook. Greentear glimlachte wat scheef naar haar. 'Geen probleem. En ach, ik heb gewoon ervaring...', miauwde hij haar toe. Verbaasd dat hij ervaring had hiermee wilde ze er meteen meer over weten. "Ervaring? Heb je dan nogal met zulke adders gevochten?", vroeg ze met haar stem in een gemengde toon van nieuwsgierigheid en opwinding.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

[SPT] Euh, hello? [Open] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:18



Gosh, dat had hij beter niet kunnen zeggen. 'Nu, vlak bij waar ik geboren en opgegroeid ben zat een addernest. Mijn vader heeft met geleerd hoe je ze meestal wel weg kunt krijgen enzo..' Antwoordde hij voorzichtig.




[SPT] Euh, hello? [Open] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:23




Greentear had geantwoord dat hij het al had geleerd van zijn geboorte, en daardoor raakte zo nog harder opgewonden! "En wat is de naam van je vader? Misschien ken ik hem! Of heeft hij geen littekens daarvan?", drong ze aan.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

[SPT] Euh, hello? [Open] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:28



Greentear keek haar aan. 'Hij heette Longtail. Hij had wel een paar littekens. Maar ik denk niet dat je hem kent.'




[SPT] Euh, hello? [Open] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:33




Longtail was blijkbaar de naam van Green's vader. "Longtail, wel een mooie naam!", zei ze, zijn vader een compliment gevend. 'Hij heeft ook wel een mooie zoon', dacht Roseheart in zichzelf, maar daar zei ze niks over. Zijn helder groene ogen leken haar te willen verdrinken, dus verbrak ze het oogcontact even.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

[SPT] Euh, hello? [Open] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
[SPT] Euh, hello? [Open] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Euh, hello? [Open]   [SPT] Euh, hello? [Open] Icon_minitimedi 28 mei 2013 - 18:39



De kater grijnsde. 'Het past absoluut bij hem. Hij had de langste staart die ik ooit gezien heb. En hij was groot.' Net zoals zijn moeder geweest was. Tja, zijn ouders... Een korte zucht vloog haast ongemerkt over zijn lippen, dat was niet de bedoeling geweest.




[SPT] Euh, hello? [Open] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] Euh, hello? [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: