[SPT] [&Eriksen]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] [&Eriksen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
James
Member
[SPT] [&Eriksen] Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: [SPT] [&Eriksen]   [SPT] [&Eriksen] Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 21:35

[SPT] [&Eriksen] Ajames1
Zijn lichtgroene ogen gleden over de vlakte. Er was niet veel speciaals te zien, alleen hier en daar wat bomen die voor de kater uit de hemel in rezen. De warme dagen hadden in de afgelopen weken plaats gemaakt voor dagen met veel regen, harde wind en de temperatuur was gedaald. Maar de duidelijkste verandering was dat de blaadjes hun takken los lieten en naar beneden dwarrelden om vervolgens een kleurentapijt van licht geel tot donker bruin op de bos ondergrond te vormen. Het enige nadeel daaraan was, dat de prooi veel makkelijker geconfronteerd was met de kat, doordat de blaadjes een zacht gekraak maakten. Opeens kwam er een geur zijn neus binnen, dat hij als snel herkende. Het was de geur van een andere rogue, een geur die niet oud was, maar de kater wist dat de geur niet onmiddellijk in de buurt was. Na even twijfelen besloot hij de geur achterna te gaan. Aan een rustig tempo draafde de kater in de richting van de kat. Al snel was de geur veel sterker geworden. James wist dat de rogue hier ergens moest zijn. 'Hallo?' miauwde hij dan, niet goed wetend wat voor kat hij zou gaan tegenkomen.

Sorry, had geen inspi voor titel


[SPT] [&Eriksen] 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
[SPT] [&Eriksen] DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] [&Eriksen]   [SPT] [&Eriksen] Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 21:44

Ergens voelde hij een blik op zijn rug branden, maar elke keer als hij omkeek was daar niets. Een leegte die hem gapend aankeek. De kater haalde zijn schouders op en hield zijn oren gespitst voor welk geluid dan ook. Prooi was zeer welkom, een andere kat niet echt. 'Hallo?' Klonk een stem opeens en Eriksen sprong door de schrik een paar muizenlengtes omhoog. Hij vermande zich, schudde zijn kop en volgde het nieuwe geurspoor dat hem nu pas op viel. Toen hij de andere Rogue zag, kalmeerde hij wat meer, deze zag er niet echt zeer agressief uit. Of nog niet? "Hey." Zie hij met een wat nerveuze glimlach op zijn gezicht geprint.



[SPT] [&Eriksen] Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[SPT] [&Eriksen] Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] [&Eriksen]   [SPT] [&Eriksen] Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 21:57

James keek goed om zich heen, hij wist dat de rogue niet ver weg kon zijn. Opeens zag hij een witte kater met vlekken tevoorschijn komen. 'Hey' miauwde hij. James zag dat er een nerveuze blik op de kater zijn gezicht stond. Even ontstond er een pijnlijke stilte terwijl de langharige kater rond zich keek en zocht naar iets om te kunnen zeggen. 'Mijn naam is James, en die van jou?' besloot hij dan te vragen om een gesprek op gang te kunnen krijgen.


[SPT] [&Eriksen] 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
[SPT] [&Eriksen] DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] [&Eriksen]   [SPT] [&Eriksen] Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 22:00

De stilte die viel maakte hem nog wat ongemakkelijker, maar ach, wanneer was hij dat niet? 'Mijn naam is James, en die van jou?' Een redding, Finally! Eriksen keek de Rogue genaamd James aan. "Ik ben Eriksen," Zei hij terwijl hij een keer knikte. "en, erm, kom jij hiervandaan?"



[SPT] [&Eriksen] Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[SPT] [&Eriksen] Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] [&Eriksen]   [SPT] [&Eriksen] Icon_minitimeza 1 jun 2013 - 20:49

'Ik ben Eriksen' miauwde de kater als antwoord op James zijn vraag. Een klein knikje vervolgde het antwoord. 'En, erm, kom jij hiervandaan?' vroeg hij. 'Ik kom hier eigenlijk niet echt vandaan....' begon hij. 'Ik kom hier enkel vaak om te jagen.' miauwde hij erachteraan. 'En jij?' vroeg hij dan maar.


[SPT] [&Eriksen] 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
[SPT] [&Eriksen] DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] [&Eriksen]   [SPT] [&Eriksen] Icon_minitimeza 1 jun 2013 - 21:12

'Ik kom hier eigenlijk niet echt vandaan....' klonk de stem van James en Eriksen trok geïnteresseerd met zijn oren. 'Ik kom hier enkel vaak om te jagen.' Vervolgde hij zichzelf. 'En jij?' De vraag werd weer teruggeworpen naar hem. "Ik benhier eigenlijk per toeval gekomen, maar ik heb niet een vast gebied waar ik jaag of slaap. Dus kom ik overal wel een keer. En jij?"



[SPT] [&Eriksen] Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[SPT] [&Eriksen] Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] [&Eriksen]   [SPT] [&Eriksen] Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 21:44

'Ik ben hier eigenlijk per toeval gekomen, maar ik heb niet een vast gebied waar ik jaag of slaap. Dus kom ik overal wel een keer. En jij?' antwoordde de kater, even dacht James na over wat hij hierop zou antwoorden, en zei dan maar: 'Ik heb eigenlijk ook niet echt een vast gebied, maar we blijven meestal wel rond dezelfde plaatsen hangen, ik ben ook niet alleen, we zijn samen met vier rogue's, en zorgen er zo voor dat niet iedereen dagelijks moet jagen.' Dan pas merkte het hem op dat er nog een andere geur dichterbij kwam, de geur van een ander roofdier, een das of vos. De geur was nog zeer vaag waardoor hij nog moeilijk een onderscheiding kon maken. James draaide zijn kop in de richting van het dier, maar zag niet echt iets.
--Ik wist niets anders te bedenken srry


[SPT] [&Eriksen] 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
[SPT] [&Eriksen] DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] [&Eriksen]   [SPT] [&Eriksen] Icon_minitimema 3 jun 2013 - 18:06

Er viel een zeer korte stilte, voordat de kater antwoordde. 'Ik heb eigenlijk ook niet echt een vast gebied, maar we blijven meestal wel rond dezelfde plaatsen hangen, ik ben ook niet alleen, we zijn samen met vier rogue's, en zorgen er zo voor dat niet iedereen dagelijks moet jagen.' Eriksen wilde net een volgende vraag stellen, toen hij een zeer verdachte geur rook. Aangezien hij meestal gevaar uit de weg liep kon hij niet echt weten wat het precies was. Misschien was het wel een oude geur en was er helemaal geen gevaar. Voor het moment liet hij zijn nekharen wat prikkelen. "Hm, ik denk dat het nog niet echt dreigend is. Maar jij woont dus samen met vier anderen? Zijn jullie familie, dan?"



[SPT] [&Eriksen] Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[SPT] [&Eriksen] Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] [&Eriksen]   [SPT] [&Eriksen] Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 21:37

Terwijl James zijn blik liet rond glijden om er zeker van te zijn tdat er geen gevaar op hen afkwam, hoorde hij Eriksen zeggen: 'Hm, ik denk dat het nog niet echt dreigend is. Maar jij woont dus samen met vier anderen? Zijn jullie familie dan?' Met zijn aandacht op de kater gericht antwoordde hij: 'Nee, we zijn geen familie. We kennen elkaar al een lange tijd en we zijn eigenlijk al altijd samen gebleven dus nu blijven we nog altijd te samen.' Nog niet helemaal ontspannen door de geur keek hij nog maals om zich heen. 'Wat doe je hier trouwens?' Besloot hij dan maar te vragen.


[SPT] [&Eriksen] 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
[SPT] [&Eriksen] DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] [&Eriksen]   [SPT] [&Eriksen] Icon_minitimezo 23 jun 2013 - 17:20


'Nee, we zijn geen familie. We kennen elkaar al een lange tijd en we zijn eigenlijk al altijd samen gebleven dus nu blijven we nog altijd te samen.' Antwoordde de langharige tabby en Eriksen knikte wat vaag. 'Wat doe je hier trouwens?' Wat verrast door de plotselinge vraag keek Eriksen voor een klein moment wat verward, maar schudde deze expressie weer van zijn kop. "Ik kom elke dag wel eens ergens anders, en toevallig was dat vandaag hier bij jou, neem ik aan." Net toen hij klaar was met zijn zin rook hij die geur weer die hem rillingen bezorgde, maar dit keer wat verser. "Jij ruikt het toch ook, eh?"

OOC; Sorry, was het even vergeten x'D



[SPT] [&Eriksen] Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] [&Eriksen]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: