SHUT UP [Bloodkit*]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 SHUT UP [Bloodkit*]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyanide
Member
SHUT UP [Bloodkit*] Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: SHUT UP [Bloodkit*]   SHUT UP [Bloodkit*] Icon_minitimeza 1 jun 2013 - 13:45


Met een zucht zakte de kleine poes door haar poten. Met ogen troebel van verdriet keek ze op haar poten neer, ze voelde zich slecht. Niemand was er voor haar, alleen Silhouettekit was er voor haar. Maar hij was nergens te bekeken. Een gevoel van eenzaamheid overspoelde haar. Een moeder had ze niet. De hele tijd had ze stiekem gedronken bij andere moederkatten, die dat gelukkig toe stonden. Maar een echte moeder had ze niet, evenals een pleegmoeder of broertjes of zusjes of wat dan ook. Zelfs vrienden had ze niet, afgezien van Silhouettekit dan..
Poisonkit stond op, haar ogen plots gevuld met haat. Wat had de wereld tegen haar? Kwaad sloeg ze haar nagels in de grond. Een zucht verliet haar bek, en gelijk was alle woede weer weg. Hopeloos krulde ze zich op voor de nursery. Wat kon ze doen?

&Bloodkit*




The dosage makes it either remedy or poison
SHUT UP [Bloodkit*] Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodkit*
Member
SHUT UP [Bloodkit*] DPKsfdL
Izzza
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons, so shut up!
Gender:
Rank:
Bloodkit*
BerichtOnderwerp: Re: SHUT UP [Bloodkit*]   SHUT UP [Bloodkit*] Icon_minitimeza 1 jun 2013 - 17:21

Bloodkit zag Poisonkit zitten en spande al zijn spieren.De jonge kit sprinttte op Poisonkit af.Zozo,is de zielige kit weer aan het denken aan haar ouders?Ik heb medelijden met ze.Dat ze zo een sukkel op de aarde hebben gezet.Nu snap ik waarom ze dood zijn.¨ Bloodkit moest zijn lachen inhouden.Hij vond het zó leuk om Poisonkit te pesten!De arrogante kit wachtte op antwoord.Was Poisonkit boos of juist eenzaam?Hij moest en zou het weten. En wel nu.



Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
SHUT UP [Bloodkit*] Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: SHUT UP [Bloodkit*]   SHUT UP [Bloodkit*] Icon_minitimeza 1 jun 2013 - 21:28


Het geroffel van kleine poten over droge aarde deed Poisonkit op schrikken uit haar half slaap. Geschrokken en ietwat bang sprong ze overeind, met haar haren dreigend overeind begroette ze de nieuwkomer. Het waren haar ogen die verraadde dat ze bang was.
Snel liet ze haar gifkleurige ogen over het lichaam van de andere kitten glijden. Hij was helemaal wit, en zijn ogen waren... Demonisch rood. Een huivering trok over haar rug.
"Zozo,is de zielige kit weer aan het denken aan haar ouders?Ik heb medelijden met ze.Dat ze zo een sukkel op de aarde hebben gezet.Nu snap ik waarom ze dood zijn."De poes kromp in een door zijn woorden. Ze wist ergens dat ze nu enkel haar zwakte liet zien, maar veel kon ze er niet aan doen. De woorden van de andere kitten raakte haar hart omdat ze zelf niks wist van haar ouders. Ze was het vergeten, simpel weg vergeten. Ze wist helemaal niks van haar verleden meer. Maar dat betekende toch niet dat haar ouders dood waren? Dacht ze hoopvol.
"Wat weet jij over mijn ouders?"piepte ze hopeloos



The dosage makes it either remedy or poison
SHUT UP [Bloodkit*] Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodkit*
Member
SHUT UP [Bloodkit*] DPKsfdL
Izzza
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons, so shut up!
Gender:
Rank:
Bloodkit*
BerichtOnderwerp: Re: SHUT UP [Bloodkit*]   SHUT UP [Bloodkit*] Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 11:08

Het slachtoffer kromp ineen door zijn woorden.Bloodkit wist dat hij een gevoelige snaar had geraakt. Nu enkel door pesten en Poisonkit zal ontmoedigd worden.Zijn snorharen trilden van opwinding bij die gedachte.Misshien zou hij zelfs zo ver kunnen gaan dat Poisonkit nooit meer het kamp uitdurft.Of nog erger:Het kamp uitgaat en opgegeten door een vos.Maar ondertussen had Poisonkit al wat gezegd,heel zacht maar hard genoeg om het te horen:¨Wat weet jij over mijn ouders?¨ Opeens voelde Bloodkit een steek van medelijden.Deze kit had geen ouders meer, en hij had zijn moeder nog.Maar er was een ding hetzelfde: De vader was bij beiden onbekend. ¨I.i.k weet enkel dat ze dood zijn...Dat heeft mijn moeder me verteld...¨piepte Bloodkit vol medelijden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
SHUT UP [Bloodkit*] Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: SHUT UP [Bloodkit*]   SHUT UP [Bloodkit*] Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 13:33


De jonge poes hield haar blik strak op de grond gericht, haar haren tintelde van emoties. Wat als haar ouders verraders waren? Wat als.. Poisonkit huiverde, wat als ze haar gewoon hier hadden achter gelaten? En ze in de Bloodclan zaten? Of waren ze soms dood zoals de kitten voor haar beweerde?
Vragen over spoelde het licht gekleurde cyperse poesje. Maar antwoorden had ze niet.
¨I.i.k weet enkel dat ze dood zijn...Dat heeft mijn moeder me verteld...¨piepte de kitten vol medelijden. En seconde kwam er een verraste gloed in haar ogen, maar toen keek ze weer naar de grond. Met haar oren in haar nek. Probeerde de kitten haar in de val te lokken? Even kwam er een valse grijns op haar gezicht die onzichtbaar was voor de witte kitten. Ze had haar naam niet enkel te danken aan de kleur van haar ogen.. Ook door haar karakter.
Poisonkit liet een zachte jammerende miauw horen. "Van wie heb je dat gehoord..?" vroeg ze zcahtjes, terwijl ze razendsnel nadacht over of de medelijden van de kitten echt was of nep.



The dosage makes it either remedy or poison
SHUT UP [Bloodkit*] Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SHUT UP [Bloodkit*]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: