[OPEN] The times i was still a warrior.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN] The times i was still a warrior.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Halfsight
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 14:08

Poot voor poot sloop Halfsight naar de prooi dat een staartlengte voor haar was. Het muisje had niks in de gaten dat het werd beslopen. De blauwe jager achter haar sprong zo snel mogelijk op het muisje en doodde het. Een rat zat de hele tijd toe te kijken, zag Halfsight. De rat rende op haar af, met vijf andere ratten erachter aan. Halfsight sloeg ze weg en vocht zo hard mogelijk om de beesten van haar af te krijgen. Maar het waren te veel voor één poes.
Halfsight werd wakker en lag in het elders den in plaats van het territorium. Ze zuchtte, het was maar een droom. Ze miste het jagen wel, maar ze was te oud om te jagen. Bovendien is het moeilijk, als je maar één oog hebt om te zien. Ze keek even rond de elders den, de meeste waren al wakker en sommige sliepen. Tja, als je elder bent kun je slapen wanneer je wil. Het was heel stil want de elders wouden de anderen niet wakker maken. Halfsight lag maar rustig te liggen op haar nest tot de elders wakker werden. Ze begonnen te praten maar het blauwe poesje zei maar niks en deed haar poten onder haar borst en lag zo. Ze deed haar ogen even dicht, maar al snel weer open toen er een kat door de ingang van de elder's den liep.


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 16:41

hallo, mag spottednose meedoen?

Spottednose sleurde een immens konijn richting de elders den. Die hadden vast zin in een lekker sappige prooi. Had ze gedacht. Ze luisterde even voor de elders den of ze al allemaal wakker waren. Toen ze het geroddel hoorde die aan gaf dat de meeste al wakker waren nam ze haar konijn terug op en wurmde ze zich door de ingang. Eenmaal binnen Liet ze haar konijn voor een van de elders vallen die niet roddelde. Het was Halfsight, een blauwe poes die vroeger een gewelde krijger, maar was nu de leeftijd bekomen om zich bij de elders te vestigen. 'Ha Halfsight, hoe gaat het? Kijk eens wat ik mee heb voor jullie.' Zei de gevlekte poes vriendelijk terwijl ze met haar poot de konijn wat dichter richting de oudste duwde. 'Heb ik vanmorgen gevangen toen ik wat was gaan drinken.' Legde ze uit. 'Eet smakelijk.' Vervolgde ze daarna terwijl ze een stapje achteruit deed om de oudste wat plaats te gunnen om rustig te eten.


[OPEN] The times i was still a warrior. 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Halfsight
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 19:12

Na een korte tijd, wandelde een gevlekte warrior naar binnen. Ze had een konijn meegebracht. 'Ha Halfsight, hoe gaat het? Kijk eens wat ik mee heb voor julie.' miauwde ze. Ze duwde met haar poot het konijntje dichterbij Halfsight. 'Heb ik vanmorgen gevangen toen ik wat was gaan drinken.' Vertelde ze.'Eetsmakelijk!Halfsight keek naar het konijn, en toen naar de poes. 'Bedankt Spottednose.' bedankte ze de poes rustig. Ze nam een hapje en besloot toen maar wat tegen de warrior te praten. 'Is er nog veel prooi te vinden in het territorium? Het wordt al weer bladkaal en prooi wordt dan natuurlijk mager, en moeilijk te vinden.' Vroeg ze aan spottednose. Zelf kwam Halfsight niet vaak naar buiten het kamp. Helemaal niet om te jagen. Ze zou wel willen, maar ze moest beseffen dat ze nu te oud was, en maar met één oog kon zien. Ze herinnerde zich hoe ze zelf als warrior joeg, en hoe moeilijk ze het had toen ze een apprentice was in bladkaal, en hoe moeilijk prooi toen te vinden was. Haar mentor was wel een keer boos geworden dat ze de hele dag op jacht was, en met niks terug kwam, door al die rot sneeuw en kou. Ze had zoveel meegemaakt, dat ze alles wel wou vertellen aan kittens, wat ze ook vaak deed. Vele stoere kittens vroegen dan om het verhaal hoe ze haar oog was verloren, maar dat verhaal was te heftig voor jonge kittens. Misschien wouden ze dan helemaal geen warrior meer worden, zelfs voor de stoerste katers. Misschien een warrior wel, dacht ze, maar Spottednose had het waarschijnlijk te druk met jagen, enzovoort, zoals alle andere warriors. Ze nam nog een hap van haar konijn, terwijl ze het deelde met een andere elder naast haar, die niet veel aandacht bestad aan Spottednose, maar meer van het konijn genoot. Het konijn smaakte heerlijk, vond Halfsight.

(tuurlijk mag ze ook meedoen ^^ iedereen is welkom!)


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 19:26

Voorzichtig trippelde het poesje de Den uit, de heldere schitteringen aan de hemel waren weer verdwenen en hadden plaats gemaakt voor een lichte lucht met hier en daar wat wolken. Even ging haar blik naar de Elders Den, ze was er nog nooit binnen geweest. Misschien kon ze dat nu doen? Er werd gezegd dat Elders altijd prachtige verhalen hadden! Stilletjes liep ze in de richting van de Den, maar stopte even toen een Warrior een paar vossenlengtes voor haar ook naar binnen ging. Een lichte twijfel borrelde in haar op. Zou ze de Elders en de warrior niet storen als ze ook naar binnen zou gaan? Echter zette ze vastberaden nog een paar stappen in de richting van het hol. Voor het hol bleef ze nog een paar tellen staan, haalde ze eens diep adem en liep toen pas naar binnen. De weg naar binnen, struikelde ze onhandig over haar poten en rolde ze het laatste stukje verder. Na een zachte plof tegen de warrior die ze eerder naar binnen had zien lopen, kwam ze tot stilstand. 'Ee..Eehm sorry' mompelde ze zachtjes en keek even naar de grond. Het duurde een tijdje voor ze haar grote oogjes weer op de Warrior en Elder richtte, niet goed wetend wat ze nu moest zeggen.


Spread the looooove c:
[OPEN] The times i was still a warrior. 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 19:31

Applenose was net op jacht geweest. Ze had twee muizen gevangen. "Die zal ik naar de elders brengen", dacht ze. Ze stapte de open plek over. Voor de Elders den bleef ze even staan. Ze hoorde het geroddel van de elders. Ze wrong zich door de ingang en liet haar vangst vallen. Ze zag Spottednose en Halfsight zitten. Ze pakte haar vangst weer op, ging ernaartoe en mauwde een begroeting. Ze legde haar vangst neer bij de andere oudsten en zei vriendelijk "smakelijk!. Daarna ging ze bij Halfsight en Spottednose zitten. "Vinden jullie het erg als ik hier even kom zitten?",vroeg ze.


[OPEN] The times i was still a warrior. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimema 10 jun 2013 - 16:34

De oudere poes bedankte haar rustig terwijl ze wat at. 'Is er nog veel prooi te vinden in het territorium? Het wordt al weer bladkaal en prooi wordt dan natuurlijk mager, en moeilijk te vinden.' vroeg de oudste. Spottednose zag haar verlangende blik om terug te gaan jagen en wilde voorstellen of ze anders een eindje met haar mee het kamp uit wou. Dat moest haar toch wel lukken. Ze besefte dat dat wel het enige zou zijn dat de oudste kon doen, want jagen zou nog moeilijker worden met haar ene oog. De gevlekte krijger wilde net vragen hoe het kwam dat ze haar ene oog was verloren, Halfsight was namelijk al een elder geweest toen ze leerling was en als kitten durfde ze dat nog niet aan een warrior te vragen, toen ze iets tegen zich op velde botsen. 'Ee..Eehm sorry' Verontschuldigde een kleine witte kitten genaamd Milkykit zich. Nu kon ze het verhaal niet vragen, want dat was vast te heftig voor zo'n kleintje. 'Het geeft niet hoor.' Zei ze vriendelijk tegen de kitten die duidelijk niet echt wist wat ze nu moest zeggen. 'Kom je voor een verhaaltje?' Gaf ze het poesje een zetje. Plots klonk er nog meer geritsel en kwam de bruine kop van Appelnose te voorschijn met wat prooi in haar mond. De nieuwkomer legde haar prooi bij wat elders die zaten te roddelen en zei een smakelijk tegen hen. Daarna kwam ze naast Spottednose en Halfsight zitten. "Vinden jullie het erg als ik hier even kom zitten?" Vroeg de poes. 'Nee, natuurlijk niet. Ik wilde Halfsight net voorstellen of ze misschien zin en kracht had om eens het territorium in te gaan, maar dan kwam deze kleine pruts tevoorschijn om een verhaaltje te horen.' Zei de wit met zwarte poes terwijl ze met haar staart naar de witte kitten wees.


[OPEN] The times i was still a warrior. 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimema 10 jun 2013 - 16:59

'Het geeft niet hoor.' Zei ze vriendelijk tegen haar, een voorzichtige glimlach verscheen op haar gezicht, 'Kom je voor een verhaaltje?' Maar nog voor ze antwoord kon geven, hoorde ze geritsel. Nieuwsgierig draaide ze haar hoofdje om en zag een andere warrior binnen komen lopen. Ze gaf de Elder wat prooi en keek toen naar hen, "Vinden jullie het erg als ik hier even kom zitten?" Vroeg de poes. 'Nee, natuurlijk niet. Ik wilde Halfsight net voorstellen of ze misschien zin en kracht had om eens het territorium in te gaan, maar dan kwam deze kleine pruts tevoorschijn om een verhaaltje te horen.' zei de ander. Een beetje beduusd keek ze naar de grond. Ja nu voelde ze zich nutteloos en geheel in de weg. Was ze maar nooit gekomen... De kleine kitten had moeite met haar tranen binnen te houden. Ze was gewoon een pruts, zoals de poes het zo leuk wist te verwoorden, een onhandige kitten die alleen maar in de weg liep...


Spread the looooove c:
[OPEN] The times i was still a warrior. 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimema 10 jun 2013 - 17:18

Spottednose merkte dat haar woorden verkeerd werden opgevat door de kitten. 'Hé, heb je zin om misschien ook mee te gaan als je mag van je mama?' Troostte ze het kleintje zo dat de andere katten niet zouden merken dat de kitten droef was. Want ze kon zich nog goed herinneren dat toen zij nog klein was, ze het ook nooit leuk vond als andere katten haar zwakheden kenden. Ze keek nog een momentje naar de witte kitten en richtte zich toen tot Halfsight. 'En, zou je dat zien zitten?' Vroeg ze de Elder vriendelijk. Aan applenose vroeg ze ook of ze meeging want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Trouwens, voegde ze erbij zichzelf aan toe, Als de bruine poes zich bezig hield met de kitten kon ze Halfsight misschien alsnog naar het verhaal om haar oog vragen. De andere elders in de den waren klaar met eten en Spottednose besefte ineens wat een honger ze wel niet had. 'Ik ga even iets nemen om te eten.' Ze stond op en keek even achter haar schouder. 'Moet ik ook iets voor jou meenemen Applenose?' Vroeg ze. De kittens en de oudsten hadden al gegeten dus aan hen hoefde ze het niet te vragen. Haar staart zwiepte heen en weer van de ineens zo'n intense honger alsof haar maag elk moment haar buik uit kon springen om zelf wat prooi te halen.


[OPEN] The times i was still a warrior. 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Halfsight
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimema 10 jun 2013 - 20:24

Spottednose leek nieuwsgierig naar het verhaal van haar verloren oog, op het punt iets te zeggen rende een klein wit bolletje naar binnen. Ze kende de naam niet goed van deze kitten, dus ze probeerde het te herrineren. Milkykit, dat was het. Er kwam nog een warrior binnen: Applenose. Ze vroeg of ze hier ook kon zitten nadat ze prooi naar twee andere elders had gebracht. Het konijn was inmiddels al op, maar Halfsight was ook niet zo vreselijk hongerig. Gezellig, al die katten hier, dacht ze. Ze was wel eenzaam want er waren weinig elders en de meeste sliepen of roddelde. Spotted had iets tegen de kitten gezegd waar de kitten niet blij mee leek. Ze troostte haar door te vragen of ze mee wou. 'Misschien kunnen we met z'n ..' Halfsight stopte met praten om te tellen met hoeveel ze waren. '..drie..vieren gaan wandelen, en dat ik daarna een van mijn verhalen vertel terwijl we eten als jullie dat leuk zouden vinden, tenzij jullie het druk hebben.' Stelde de eenogige kat voor.


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimema 10 jun 2013 - 21:26

'Hé, heb je zin om misschien ook mee te gaan als je mag van je mama?' sprak dezelfde poes toen, opgetogen keek ze op, 'Misschien kunnen we met z'n .. drie..vieren gaan wandelen, en dat ik daarna een van mijn verhalen vertel terwijl we eten als jullie dat leuk zouden vinden, tenzij jullie het druk hebben.' Stelde de eenogige kat toen voor. 'Zou dat kunnen?' piepte ze vrolijk, 'Zouden jullie me echt mee willen nemen het territorium in?' Haar oogjes glommen van pret en trots, ze zou vandaag al het territorium gaan zien! Nu al en ze was nog lang niet apprentice! De gevlekte poes vroeg nog even of ze ook eten moest meenemen voor de andere warrior, maar daar sloeg zij even geen acht meer op. Ze mocht het kamp uit! Onder begeleiding wel, maar dat boeide niet!


Spread the looooove c:
[OPEN] The times i was still a warrior. 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Halfsight
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:24

'Zou dat kunnen?' vroeg Milkykit. Met haar goede oog zag Halfsight dat ze dat heel graag wou, ze hoorde het aan de stem van het poesje. 'Zouden jullie me echt mee willen nemen het territorium in?' Halfsight knikte. 'Natuurlijk, Milkykit. Maar dan moet je het eerst vragen aan je moeder. Als ze er niet is kun je ook aan een van de queens vragen of ze wil vertellen aan je moeder dat je met ons mee bent.' Halfsight keek de katten rond en ging staan, ze lag al de hele dag. 'Ga maar het maar vragen, Milkykit wij wachten wel op je.' Sprak ze nog tegen de kitten. 'En wat vinden jullie er van? Wie gaat er mee en wie heeft het te druk?' vroeg ze aan de warriors, Spottednose en Appelnose.


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:08

Leafheart luisterde naar alles wet ze zeiden. 'Moet ik ook iets voor jou meenemen Applenose?', vroeg spottednose. "ja graag, bedankt", zei ze dankbaar. Ze besefte nu pas hoeveel honger ze eigenlijk wel niet had. Ze luisterde naar de plannen die ze maakten om het kamp uit te gaan. Dat zou wel gezellig zijn, maar moest ze niet eerst wat gaan jagen? 'Ach, ik heb vandaag toch al gejaagd", besloot Leafheart. 'En wat vinden jullie er van? Wie gaat er mee en wie heeft het te druk?', vroeg Halfsight. "Ik ga mee hoor!",Zei ze. "Het word vast heel gezellig!"

-Sorry dat ik niet het hele gesprek erop zette hoor, dat was nogal een gedoe Razz-


[OPEN] The times i was still a warrior. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Halfsight
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:17

'Ik ga mee hoor!' Besloot Applenose. 'Het word vast heel gezellig!' Halfsight knikte, vast wel. Dus Applenose kwam zeker, Milkykit en Spottednose misschien. Het was nu enkel wachten op wat de katten zouden miauwen. Milkykit zou vast de elders den uit stormen, om vervolgens de nursey in te gaan en te vragen of ze mee mocht, en daarna weer terug komen. 'En jij Spottednose? Ga jij mee, of moet je nog jagen of zo? De clan moet genoeg voedsel hebben.' Sprak ze tegen Spottednose, wachtend op het antwoord.


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:22

'Natuurlijk, Milkykit. Maar dan moet je het eerst vragen aan je moeder. Als ze er niet is kun je ook aan een van de queens vragen of ze wil vertellen aan je moeder dat je met ons mee bent.' Halfsight keek de katten rond en ging staan, 'Ga maar het maar vragen, Milkykit wij wachten wel op je.' moedigde ze haar nog eens aan. Nog even bleef ze een seconde staan, maar al snel stormde ze de Elders Den uit op naar de nursery. Daar binnen vlogen haar ogen van links naar rechts, maar was haar moeder niet te vinden. Waarschijnlijk was die ook net haar poten aan het strekken. Ze zuchtte en liep toen maar naar de eerste de beste kat toe, 'Als mama terug is, kun je haar dan zeggen dat ik mee ben met Halfsight en nog 2 warriors het territorium in?' vroeg ze vrolijk. De poes bekeek haar even en knikte toen rustig. Een brede glimlach verscheen op haar gezicht toen ze weer terug sprintte, 'Hier ben ik weer!' riep ze vrolijk en zwiepte haar staart vrolijk heen en weer, wachtend op het vertrek.


Spread the looooove c:
[OPEN] The times i was still a warrior. 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 16:43

'Ja, graag, bedankt.' antwoordde Applenose op haar voorstel. Dus ging ze de elders den uit en nam een duif en een waterrat mee. Eenmaal terug in de elders den gaf ze een van de prooi aan de andere krijgspoes. Ze merkte dat Milkykit het al aan haar moeder was gaan vragen om mee te mogen in het territorium. 'Ik ga mee hoor!' hoorde ze Applenose beslissen. 'Het wordt vast gezellig!' Beaamde de bruine poes. Spottednose knikte dat ze het daar mee eens was. 'En jij Spottednose? Ga jij mee, of moet je nog jagen of zo? De clan moet genoeg voedsel hebben.' Vroeg Halfsight haar . 'Tuurlijk ga ik mee!' Riep Spottednose verontwaardigd. Het was tenslotte haar idee geweest. Maar Halfsight had wel een punt dat de clan nog voedsel nodig had. Ze had de prooistapel net gezien en die was niet groot genoeg voor een hele clan hongerige katten. Ondertussen kwam Milkykit overenthousiast binnen en de gevlekte poes kon al raden dat ze mee mocht. 'Hier ben ik weer!' Riep de kleine witte poes. Haar staarte zwiepte ongeduldig heen en weer terwijl ze wachtte om te vertrekken. 'Misschien kunnen we met z'n viertjes wat jagen? Applenose en ik moeten dat sowieso elke dag doen, maar zo kan Milkykit haar eerste prooi vangen en kun jij misschien ook nog iets vangen? Zoals vroeger?' Stelde ze voor.


[OPEN] The times i was still a warrior. 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 19:56

Spottednose gaf haar een van de prooien die ze meegebracht had. Ze mauwde een bedankje en begon te eten. Applenose hoorde dat ze ook meeging. Fijn! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! "Misschien kunnen we met z'n viertjes wat jagen? Applenose en ik moeten dat sowieso elke dag doen, maar zo kan Milkykit haar eerste prooi vangen en kun jij misschien ook nog iets vangen? Zoals vroeger?", hoorde ze Spottednose voorstellen. "Goed idee!" Dan had de clan meteen weer wat voedsel, want toen ze daarnet haar gevangen prooi op de stapel gelegd had was het maar een magere stapel. Halfsight vond het vast ook een goed idee, ze wist hoe graag ze weer wou jagen. Ze ging alvast staan en rekte haar poten één voor één uit. "En wanneer vertrekken we?", vroeg ze. "Of blijven jullie daar nog lang liggen?"


[OPEN] The times i was still a warrior. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Halfsight
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 0:03

Spottednose ging mee, Applenose ging mee, Milkykit ging mee.. Yay! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Applenose had er veel zin in. Halfsight ook, de oude poes wou graag prooi vangen. Natuurlijk is het een stuk moeilijker omdat ze aan één oog blind is. 'We gaan. Maar waar gaan we heen? Naar de zandkuil of zonnerotsen of uhh...' Vroeg Halfsight. Als ze naar de zandkuil gingen kon Milkykit zien waar ze later als apprentice getraind zal worden, en de twee warriors en elder konden herinneren hoe ze daar trainden als apprentice's. Als ze naar de zonnerotsen gingen konden ze in de zon liggen en naar de overkant waar de RiverClan was kijken en drinken. Als ze naar de uilenboom gingen was er een kans dat ze een uil vingen en.. oh, er was te veel territorium in ThunderClan om op te noemen en Milkykit wou het waarschijnlijk allemaal zien. Halfsight wachtte even rustig op het antwoord van de rest, maar was allang opgestaan. Misschien kon ze de clan bewijzen dat ze nog goed kon jagen!

(Zal ik een topic aanmaken in ThunderClan Territorium? Want we posten nu in de elders den..)


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 14:25

"Goed idee!' Miauwde Applenose. De poes rekte zich poot voor poot uit. "En wanneer vertrekken we?", vroeg ze. "Of blijven jullie daar nog lang liggen?" Spottednose snorde geamuseerd, ze leek wel een apprentice die niet kon wachten om het kamp voor het te ontdekken. Ze wilde net zeggen dat ze meteen gingen vertrekken, maar Halfsight was haar al voor. 'We gaan. Maar waar gaan we heen? Naar de zandkuil of zonnerotsen of uhh...' Spottednose dacht na, er waren zoveel plekken om te jagen en rond te lopen. 'Ik heb een idee,' Begon ze. 'Laten we beginnen bij de zandkuil, dan kunnen we naar de zonnerotsen gaan en dan kunnen we nog zien of iedereen nog genoeg fut heeft om nog ergens anders heen te gaan.' Stelde ze voor. Persoonlijk vond ze het een geweldig idee, maar eerst wou ze weten of de anderen dat ook wel zo'n goed idee vonden. Ze stond op en liep richting de uitgang van de elders den. 'Kom op, laten we vertrekken. We kunnen buiten nog zien waar we heen gaan.' Zei ze over haar schouders. Haar zwarte staart wenkte haar vrienden. Ze keek ze een tijdje aan met haar gele ogen. In nog geen dag had ze drie nieuwe vrienden, een avontuurlijke witte kitten, een taaie oudste die nog van alles wil doen en een leuke den genoot die vast en zeker nog lang haar vriendin bleef. 


(ja is goed Wink )


[OPEN] The times i was still a warrior. 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 19:09

"We gaan. Maar waar gaan we heen? Naar de zandkuil of zonnerotsen of uhh...", vroeg Halfsight. Ze wou net antwoorden toen Spottednose iets zei. "Ik heb een idee," Begon ze. "Laten we beginnen bij de zandkuil, dan kunnen we naar de zonnerotsen gaan en dan kunnen we nog zien of iedereen nog genoeg fut heeft om nog ergens anders heen te gaan."  Applenose snorde. "Dat is een goed idee Spottednose!", zei ze. Die liep naar de uitgang en zei: "Kom op, laten we vertrekken. We kunnen buiten nog zien waar we heen gaan." Applenose ging achter haar aan. Ze voegde er nog aan toe: "Maar jullie mogen ook hier rustig blijven liggen als jullie dat willen hoor", zei ze glimlachend.


-is goed, post je de link dan even hier Smile-


[OPEN] The times i was still a warrior. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Halfsight
Member
[OPEN] The times i was still a warrior. DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] The times i was still a warrior.   [OPEN] The times i was still a warrior. Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 22:59

Halfsight knikte en liep de Elders den door, wetend dat haar vrienden haar wel zouden volgen. De blauwe poes zag niet veel met één oog, maar ze vergat het nu. Ze herinnerde zich hoe het territorium eruit zag. Bomen, heel veel bomen. Prooi, gras, soms af en toe wat modder en zand.. Struiken planten.. Ze kon niet wachten om het weer eens te zien. 'Kom dan!' riep ze naar haar vrienden en ging de doorntunnel in.

http://warriorcats.bigforumpro.com/t11815-spt-back-on-the-territory -


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] The times i was still a warrior.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Elders den-
Ga naar: